محصولات پیشنهادی
ساک دستی خرید
ساک دستی خرید
ساک دستی خرید
ساک دستی خرید
ساک دستی خرید
ساک دستی خرید
ساک دستی خرید
ساک دستی خرید
ساک دستی خرید
ساک دستی خرید
توضیحات

بعد از استقبال خوب شما عزیزان از ساک دستی تاشو و تمام شدن موجودی بخاطر محدود بودن تعداد ، گلدتگ امروز سری جدید ساک دستی خرید رو به شما پیشنهاد میده که نسبت به قیمت بعد از تخفیفش کیفیت قابل قبولی داره و بخاطر داشتن محفظه بزرگ و جادار ، می تونید از اون برای رفتن به باشگاه ، خرید ، استخر و ... استفاده کنید.

توجه داشته باشید بخاطر گرفتن تخفیف بالا روی این محصول امکان انتخاب طرح وجود نداره و ارسال اون بصورت رندوم هستش.

زهرا یوسفیان
1394/11/19
سلام امکان داره این محصول را مرجوع کنم . چون رنگی که برای من ارسال شده اصلاً جزء رنگهای آفر نبوده ...
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/11/19
سلام زهرای عزیز همونطور که در بخش ویژگی های این محصول گفته شده ارسال طرح بصورت رندوم هست اما درصورتی که مورد پسندتون نیست و از محصول استفاده نشده تا 48 ساعت امکان مرجوع شدن رو دارید چون بدترین اتفاق واسه ما بلااستفاده موندنه گلدتگ هاست
نفیسه آیت
1395/03/04
کیف جا دار و خوبیه، جنسش هم به نظرم معقوله، مرسی گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/05
دوست عزيز خيلي خوشحالم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
ابراهیم بختیارنیا
1395/03/19
ساک فوق العاده عالیست
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/19
دوست عزيز خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.
روشنک عربی
1395/04/14
با سلام خانم احمدی عزیزم
با سپاس فراوان از خانم احمدی مسئول منطقه 5 خیلی ممنون از راهنمایی هاتون و پیگیری های دقیق و بجا . مچکرم خانم احمدی عزیز . این محصول خیلی جادار و فوق العاده است جنسش
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/19
سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که علاوه بر کیفیت محصولات از عملکرد تیم راضی هستید و امیدوارم با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید.یه دنیا ممنون از کامنت پر انرژی شما!

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید