محصولات پیشنهادی
ساعت هوشمند Samsung
ساعت هوشمند Samsung
ساعت هوشمند Samsung
ساعت هوشمند Samsung
ساعت هوشمند Samsung
ساعت هوشمند Samsung
ساعت هوشمند Samsung
ساعت هوشمند Samsung
ساعت هوشمند Samsung
ساعت هوشمند Samsung
توضیحات

ابزارهای هوشمند این روزها همه‌‌جا دیده می‌شوند از گوشی موبایل و تلویزیون‌ گرفته تا تبلت و لپ‌تاپ در این میان اما دسته جدیدی از هوشمندها در حال گسترش و ارائه هستند که از آن‌ها با عنوان Wearable Gadget یا ابزارک‌های پوشیدنی یاد می‌شود و هوشمندهای پوشیدنی در حال حاضر در مواردی همچون ساعت، دستبند، عینک و کلاه در دسترس قرار دارند ، گلدتگ امروز مچ بند هوشمند Samsung مدل GEAR FIT رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که برای یک ساعت ورزشی، مدرن، پیشرفته و بسیار جذاب به نظر می‌رسد. صفحه‌نمایش خمیده این مدل نخستین نکته جذاب در این رابطه است که پیش از روشن شدن نیز ظاهر مدرنی را به نمایش می‌گذارد. بدنه مستحکم ساعت از سه بخش مجزا تشکیل شده که شامل قسمت بند، بخش رویی حاوی صفحه‌نمایش و بخش زیرین می‌شود. دکمه پاور تنها دکمه حاضر در Fit است و در بخش زیرین نیز حسگر ضربان قلب و کنتاکت‌های فلزی برای اتصال دانگل شارژر دیده می‌شود.بند ساعت نیز از پلاستیک ساخته شده اما برجستگی‌های رو و پشت این بند و شکل متفاوت قفل،‌ ظاهر آن را اندکی متفاوت جلوه می‌دهد.

 این محصول دارای صفحه نمایش است و در مقایسه با دیگر مچ‌بندهای هوشمند بدون صفحه نمایش، کاربردی راحت‌تر دارد. برای این کالا قابلیت GPS در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن می‌توان اطلاعاتی در مورد مسیر طی شده و باقی‌مانده تا مقصد بدست آورد. همچنین با استفاده از حسگر شمارش ضربان قلب می‌توان به بررسی دقیق وضعیت خواب (سبک، عمیق و مدت زمان آن) پرداخت. نمایش پیام‌ها و تماس‌های دریافتی از دیگر ویژگی‌های این مدل است. همچنین حسگر شتاب‌سنج به شمارش تعداد گام‌های فرد می‌پردازد. از طریق این مدل می‌توان از تماس‌های دریافتی و پیام‌های متنی دریافتی اطلاع یافت. همچنین در صورت دریافت ایمیل، از طریق این مچ‌بند هوشمند اعلام می‌شود. این مجصول تنها با گجت‌های اندرویدی سامسونگ سازگار است. هر چند که این محصول در مقایسه با مدل‌های دیگر قابلیت‌های کم‌تری دارد اما برند سامسونگ خریدن این محصول را قابل اعتماد ساخته است. 

 پنل صفحه‌نمایش در Fit یک نمونه کاملا عریض 1.84 اینچی با وضوح 128×432 پیکسل و تجهیز به فناوری Super AMOLED است. این صفحه‌نمایش طبق انتظار زاویه دید، کنتراست و رنگ فوق‌‌العاده‌ای ارائه می‌دهد و در محیط‌های داخلی کاملا جذاب به نظر می‌رسد.همان طور که گفته شد Fit از دیدگاه سامسونگ تنها برای برخی گوشی‌ها و تبلت‌های این برند طراحی شده و عملا شانسی برای استفاده سایرین از این دیوایس نیست این رویه البته خوشبختانه در واقعیت به حقیقت نمی‌پیوندد و ظاهرا هر گوشی دارای اندروید 4.3 و بالاتر را می‌توان به سادگی با فیت Pair کرد. تنها مرحله مورد نیاز برای Pair کردن فیت با گوشی‌های سامسونگ منطبق با این مدل، نصب برنامه Gear Fit Manager و دنبال کردن دستورات ارائه شده روی این اپلیکیشن است. برای دیگر گوشی‌ها، علاوه بر نصب Gear Fit Manager برنامه دیگری به نام Gear Fitness نیز نیاز است که پس از نصب هر دو و اجرای Gear Fit Manager شرایط کاملا مشابه‌ای نسبت به گوشی‌های منطبق مشاهده می‌شوددر صفحه اصلی فیت اطلاعات تاریخ و زمان به‌صورت پیش‌فرض به نمایش در می‌آید اما در منوهای دستگاه امکان نمایش موارد دیگری همچون ساعت دوگانه، ‌وضعیت آب و هوا و تعداد گام‌های طی شده نیز به این قسمت قابل اضافه کردن هستندویژگی بعدی داشتن Media Controller هستش و همانطور که از نام آن مشخص است برای کنترل آهنگ در حال پخش در نظر گرفته شده و از طریق آن به‌جز Play/Pause، و انتقال به آهنگ قبلی و بعدی، می‌توان صدای خروجی را نیز کنترل کردامتیاز بعدی Find My Device‌ گزینه کاربردی جالبی در فیت است که از طریق آن می‌توان گوشی متصل به دستبند را پیدا کرد در این حالت گوشی مورد نظر در صورت حضور در محدوده بلوتوث با بلندترین صدا شروع به زنگ زدن می‌کند.

 در بخش Excersice یا ورزش این دستبند نخست در مورد جنسیت، تاریخ تولد، قد و وزن برای تکمیل پروفایل از کاربران پرسش می‌شود و سپس گزینه‌های دویدن، راه رفتن، دوچرچه سواری و صعود به ارتفاع (hiking) در اختیار قرار می‌‌گیرد در هریک از بخش‌ها کالری مصرف شده در حین فعالیت محاسبه می‌شود.

 

 

 

مسعود طهماسبی
1394/11/03
این مدل gps نداره .من ۷ ماهه دارم ساعت فوق العاده ایه .
ولی از جی پی اس گوشی استفاده میکنه
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/11/04
دوست عزیز ممنونم که وقت گذاشتی و کامنتت رو ثبت کردی تا دوستای دیگه با اطلاعات کافی سفارششون رو ثبت کنن
امین سربی
1394/11/04
یک گجت واقعا جذاب، په خوب میشد اگر بعد از محصولات شیاومی و حالا سامسونگ، گجت های سونی رو هم می آوردید!
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/11/04
سلام دوست عزيز خيلي خوشحالم که تونستيم اعتمادتون رو جلب کنيم و مايل هستيد محصولات مورد نيازتون رو از طريق گلدتگ تهيه کنيد.ممنونم که وقت گذاشتي و پيشنهادت رو مطرح کردي.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و اميدوارم يکي از گلدتگ هاي بعدي ما باشه.
مهدی رادمرد
1394/11/04
با سلام. گارانتی هم داره این محصول
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/11/04
سلام مهدی جان این محصول هم به هر دلیلی تا 48 ساعت گارانتی داره و به عهده شرکت گلدتگ هستش
سجاد گرجی
1394/11/04
با سلام
دوستانی که اطلاع دارند لطفا بفرمایند که در صورت منطبق شدن با گوشی بغیر از برند سامسونگ تمام امکانات در دسترس کاربر قرار خواهد گرفت و یا خیر؟
و فول شارژ باطری ساعت چند ساعت را جوابگو میباشد؟
باتشکر
0
عرفان قنبری عمران
1394/11/12
این ساعت دیروز به دستم رسید و واقعا عالیه،غیر برند سامسونگ اعلاناتش کار نمیکنه(تماس،پیامک) کلا دست آدم بسته،ولی اگه گوشیتون روت باشه و تو قسمت درباره ی گوشی میتونین گوشیتون هر برندی که باشی به سامسونگ تغییر بدین و دستبند راحت کار میکنه،میشه از تمام ویژیگی های این ساعت استفاده کرد.
ممنون از گلدتگ بابت این پیشنهاد خوبش
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/11/12
عرفان عزیز خیلی خوشحالم که از سفارش این محصول راضی هستی و ممنونم که بعد از استفاده وقت گذاشتی و نظرت رو با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتی تا با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنن.امیدوارم با معرفی گلدتگ ه دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید
حسين اصفهاني
1394/12/17
عالي بود دمتون كرم اين اولين خريدم از گلدتگه خيلي زيبا و قشنگه با هيچ گوشي اي جز سامسونگ بالا نمياد اما كافيه يك بار با با يه گوشي سامسونگ ست بشه بعدش ميتوني راحت ازش استفاده كني بدون گوشيه سامسونگ،موفق باشي گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/12/18
دوست عزیز ممنونم که بهمون اعتماد کردید و خوشحالم که از اولین سفارشتون راضی هستید.ممنونم که بعد از استفاده از محصول دیدگاهتون رو ثبت کردید تا دوستای دیگه با اطلاعات کافی سفارششون رو ثبت کنن
نسيم نقابت
1394/11/03
واى چه چيزه خوبى اوردين ولى من گوشيم اپل هست لطفا يك ساعتى بيارين كه به سيستمه ios بخوره لطفا
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/11/04
دوست عزیز خوشحالم که این محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درخواستتون رو به واحد فروش انتقال دادم و امیدوارم به مرحله ی اجرا برسه!
مهناز م
1394/11/05
لطفا اپل واچ هم بزارين
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/11/06
سلام دوست عزيز خيلي خوشحالم که تونستيم اعتمادتون رو جلب کنيم و مايل هستيد محصولات مورد نيازتون رو از طريق گلدتگ تهيه کنيد.ممنونم که وقت گذاشتي و پيشنهادت رو مطرح کردي.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و اميدوارم يکي از گلدتگ هاي بعدي ما باشه.
پویان ابراهیمی
1394/11/15
من p8 دارم با اندروید 5. نمیدونم این گجت باهاش کتر میکنه یا نه؟ اگر بشه حتما میخوامش.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/11/15
پویان عزیز کامنتت رو تایید میکنم تا دوستانی که از این محصول استفاده کردند راهنماییتون کنن
سینا صفری
1394/12/24
من این ساعتو خریداری کردم بسیار ساعت خوب و زیبایی پیشنهاد میکنم اگر ساعتی هوشمند بخرید این گزینه رو به شما پیشنهاد میدم
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/12/25
سینا جان خیلی خوشحالم که از سفارش این محصول راضی هستید و ممنونم که بعد از تحویل کالا وقت گذاشتید و دیدگاهتون رو با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتید
مهدی افضلی
1395/06/16
گلدتگ ازت خواهش میکنم این ساعت و دوباره تمدید کن من تازه با این سایت آشنا شدم
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/17
دوست عزيز خيلي خوشحالم که با گلدتگ آشنا شدید و اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
بابک سلطانی
1399/05/17
با سلام در صورت امکان از این دسته کالاها رو جهت فروش بزارین تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1399/05/19
سلام دوست عزیز در صورت امکان حتما شارژ میشن ممنون از شما
بهاره موسوی اشکوری
1394/11/05
بخوام کنسل کنم باید چکار کنم
1
گلدتگ
گلدتگ
1394/11/05
سلام بهاره جان درخواستتون اجرا شد و مبلغش در حساب کاربري شما ذخيره شده.درصورتي که مايل هستيد مبلغ به کارت شما واريز بشه ممنون ميشم با تکميل فرم بازگشت وجه از حساب کاربري،به ما اطلاع بديد.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید