محصولات پیشنهادی
دومینو DOMINO
دومینو DOMINO
دومینو DOMINO
دومینو DOMINO
دومینو DOMINO
توضیحات

گلدتگ امروز دومینو DOMINO رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که یک بازی بسار خوب و غیر قابل پیش بینی است و دارای 28 مهره می باشد و هرکدام شامل دو مربع کنار هم هستند و روی هر مربع 0، 1، 2 ، 3، 4، 5 یا 6 نقطه وجود داره.

بازی دومینو شامل ساختن زنجیره‌ای از دومینوهاست که با یک دومینو شروع شده و برای اضافه کردن یک دومینو جدید باید یکی از مربع‌های اون رو با مربعی در یکی از دو انتهای زنجیر موجود جفت کنید (یعنی هر دو مربع تعداد یکسانی نقطه داشته باشند). بازیکنان با تعداد مساوی دومینو شروع می‌کنند و برنده کسی است که زودتر همه ی دومینوهایش را تمام کند. اگر دومینوهای اضافه‌ای وجود داشته باشند، در بانک بازی قرار می‌گیرند و در هر نوبت هر بازیکن یک دومینو به زنجیر اضافه می‌کند و اگر نتوانست، نوبت را به حریف واگذار می‌کند و یک دومینو از بانک بر می‌دارد. برنده ی این بازی هم کسی است که زودتر همه ی دومینوهایش را تمام کند.

حسین حیدری
1394/11/04
سلام جنسش پلاستیکه یا سنگ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/11/05
سلام حسین جان جنس این محصول پلاستیکی هستش
امین سربی
1394/11/05
چقدر خوبه که بازی های فکری هم به اجناستون اضافه شده، خودم دو تا گرفتم. امیدوارم بازی های بیشتری رو هم بیارید، خصوصا مونوپلی !!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/11/06
سلام دوست عزيز خيلي خوشحالم که تونستيم اعتمادتون رو جلب کنيم و مايل هستيد محصولات مورد نيازتون رو از طريق گلدتگ تهيه کنيد.ممنونم که وقت گذاشتي و پيشنهادت رو مطرح کردي.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و اميدوارم يکي از گلدتگ هاي بعدي ما باشه.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید