محصولات پیشنهادی
کلاه زمستانی Armani
کلاه زمستانی Armani
کلاه زمستانی Armani
کلاه زمستانی Armani
کلاه زمستانی Armani
کلاه زمستانی Armani
کلاه زمستانی Armani
کلاه زمستانی Armani
توضیحات

گلدتگ امروز کلاه زمستانی طرح Armani رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که که بخاطر داشتن جنس بافت برای استفاده در فصل سرما عالیه و گرمای بیشتری رو درونش نگه می داره و در این هوای سرد ، استفاده از یک کلاه با لباس های زمستانی بسیار سودمنده.ویژگی بعدی داشتن ظاهر ساده با لوگو Armani هستش و داشتن 4 رنگ متفاوت باعث میشه تا مناسب با سلیقه های مختلف باشه و بتونید اون ها رو با رنگ های مختلف ست کنید.

نغمه الهي
1394/10/26
بسیار زیبا.با بافت ظریف و شیک.من رنگ مشکیش رو خریدم.ظریف و نرم و عالیه.
لطفا بازم رنگ های تیره اش رو شارژ کنید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/10/27
دوست عزیز خیلی خوشحالم که از کیفیت این محصول راضی هستی و ممنونم که نظرت رو درموردش با ما درمیون گذاشتی.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و درصورت امکان تمدید خواهدشد
فرزانه نصرتی
1394/10/23
سلام به گروه گلدتگ.
لطفا هدبندایی بیارین که علاوه بر هدبند گوشگیر هم هست.و لطفا جنس و کیفیت عالی داشته باشه.مچکرم
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/10/23
سلام دوست عزيز خيلي خوشحالم که تونستيم اعتمادتون رو جلب کنيم و مايل هستيد محصولات مورد نيازتون رو از طريق گلدتگ تهيه کنيد.ممنونم که وقت گذاشتي و پيشنهادت رو مطرح کردي.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و اميدوارم يکي از گلدتگ هاي بعدي ما باشه.
علی حسنی
1394/10/27
سلام من این کلاه رو گرفتم..... جنسش خوبه و قشنگه ...روی سر هم خوش فرم قرار میگیره و گوش هارو کامل میپوشونه فقط تنها عیبش اینه که ضخامتش یه خورده کمه ولی در کل عالیه و من خوشم اومد ازش....
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/10/28
سلام دوست عزیز خوشحالم که کیفیتش در حدی بوده که رضایتت رو جلب کنه و ممنونم که وقت گذاشتی و نظرت رو درموردش با ما درمیون گذاشتی
آرش شیخ
1394/10/28
سلام

خيلي نازك و با كشبافت ضعيف
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/10/28
سلام آرش جان بنظر ما در مقایسه با قیمتش کیفیت قابل قبولی داره اما درصورتی که مورد پسندتون نیست و از محصول استفاده نشده تا 48 ساعت امکان مرجوع شدن رو داره.یه دنیا ممنون از ثبت دیدگاهتون!
آلينا وارطانيان
1394/11/07
با سلام و خسته نباشيد منم از اين كلاه براي همسرم خريدم خيلي سبك و ظريف و خوب بود ازتون ممنونم من همه خريدامو از گلدتگ مي خرم و خيلي هم راضي هستم هم از برخورد همكاراتون با تلفن و مخصوصا برخورد خوب و با ادب پيكتون .
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/11/07
سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که علاوه بر کیفیت محصولات از عملکرد تیم راضی هستید و امیدوارم با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید.ممنونم از ثبت دیدگاهتون!

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید