محصولات پیشنهادی
بوتاکس مطب زیبایی  یاس
بوتاکس مطب زیبایی  یاس
توضیحات

انسان که ذاتا در پی زیبایی است از زمان های دور در فکر چاره ای برای حل معضل چین و چروک در صورت بوده. تزریق بوتاکس و انواع فیلر ها نظیر ژل هیالورونیک و ... به منظور رفع چین و چروک و جوان سازی صورت  در بین عموم مردم از شیوع بالایی بر خوردار است . گلدتگ امروز هم بوتاکس در مطب زیبایی  یاس رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که  یک مولکول پروتئینی است که طی نیم قرن اخیر توسط متخصصین رشته های مختلف پزشکی جهت رفع گرفتگی عضلات و درمان میگرن استفاده می شود و برای زیبایی چهره و از بین بردی چین و چروک های آن آزمایشات و تجربیات بسیاری را پشت سر گذاشته است.

تزریق مقادیر مشخص و استاندارد ازاین ماده می تواند باعث فلج موقت عضلات شود و به این ترتیب چروک های ناشی از انقباض این عضلات نیز بطور موقت از بین می روند. بدیهی است با کاهش اثر دارو و بازگشت قدرت عضلات، چین و چروک ها نیز به  وضعیت سابق باز خواهند گشت. حال اگر که با فواصل زمانی مشخص اقدام به تزریق بوتاکس گردد، عضلاتی که مسبب خطوط  هستند به مرور تحلیل رفته و یک نتیجه پایا و دایمی را شاهد خواهیم بود.

اكرم تهراني
1394/10/06
سلام کسی از خدمات این مرکز استفاده کرده؟
0
فرشته ستاری
1394/10/26
سلام خواهشمندم این مطبای که تخصصشو عمومی هست رو معرفی نکنید
زیبایی پوست اصلا نیست الان نمیدونم کدوم عصب من تزریق کردند که هوای روشن روز کامپیوتر نگاه میکنم باید چشممو جمع کنم
فقط تو شب راحتم پلک زدن واسم سخته
من تومطبشونم رفتم پشیمون بودم چون جای جالبی نبود ای کاش بیخیالش میشدم و برمیگشتم من دوبار هم تزریق کردم مشکل نداشتم عالی بود بدتر آبروهامم افتاده واقعا متاسفم
من به ساییتون اطمینان داشتم
0

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید