محصولات پیشنهادی
جعبه کادویی ساعت Cartier
جعبه کادویی ساعت Cartier
جعبه کادویی ساعت Cartier
توضیحات

تا امروز مدل ساعت های مختلف و زیادی رو به شما معرفی کردیم که اکثرا بدون جعبه بودند ، اما شاید در ساعت های high Copy و گران قیمت ، داشتن جعبه اهمیت بیشتری داشته باشه ، بهمین خاطر هم تیم فروش ما تا امروز سعی کرده جعبه ساعت کادویی از برندهای مختلف Omega , Rolex و ... رو برای شما آماده کنه ،گلدتگ امروز سری جعبه کادویی ساعت از برند Cartier رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که شامل جعبه با لوگو فلزی cartier ، کاور مقوایی جعبه ، بگ Cartier ، دفترچه و آویز ساعت و کارت گارانتی هستش و و علاوه بر استفاده شخصی میتونه انتخاب خیلی مناسبی برای هدیه به عزیزانتون هم باشه تا هدیه شما چندین برابر شکیل تر و خاص تر بشه.

mandana rahmani
1396/12/12
سلام من اين جعبه رو ميخواستم موجوده
؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/13
سلام دوست خوبم ......موجودی این محصول به پایان رسیده ولی در حال حاضر جعبه کادوئی ساعت مدل Esprit و Calvin Klein بر روی سایت قرار داره و خریدش باز هست و شما میتونی در صورت تمایل سفارشت رو ثبت کنی.
آیدین احمدیان
1397/08/24
سلام و عرض ادب . میشه دوباره موجود کنید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/24
سلام آیدین عزیز تمدید یک کالا به تامیین موجودی از سمت تامیین کننده بستگی داره،لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن تا در صورت شارژ شدن براتون ایمیل ارسال شه و یا میتونی با عضو شدن در کانال تلگرام گلدتگ از تمام کالاهای پر طرفدار باخبر شی goldtag_net@

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید