محصولات پیشنهادی
ژاکت دکمه دار DOCKERS
ژاکت دکمه دار DOCKERS
ژاکت دکمه دار DOCKERS
ژاکت دکمه دار DOCKERS
ژاکت دکمه دار DOCKERS
ژاکت دکمه دار DOCKERS
ژاکت دکمه دار DOCKERS
ژاکت دکمه دار DOCKERS
ژاکت دکمه دار DOCKERS
ژاکت دکمه دار DOCKERS
ژاکت دکمه دار DOCKERS
توضیحات

بخاطر داشتن سطح انتظار و سلیقه های مختلف افراد ، تا امروز بیش از 10 مدل ژاکت مردانه با طرح ، کیفیت و ضخامت های متفاوت رو به شما عزیزان معرفی کردیم و هر دفعه استقبال ازشون عالی بوده ، گلدتگ امروز سری جدید ژاکت دکمه دار مردانه از برند DOCKERS رو به شما عزیزان معرفی می کنه که کیفیت بالا و تن خور خیلی خوبی داره و بخاطر داشتن تراکم بالا ، برای فصل سرما کاملا مناسب و کاربردیه.

ویژگی بعدی داشتن بافت طرح دار این مدله که اون رو از حالت ساده درآورده و ظاهر چشم گیرتری رو ایجاد کرده ، همچنین داشتن رنگ بندی متنوع باعث میشه تا مناسب با سلیقه های مختلف باشه.

 توجه داشته باشید مدل جیب دار از نظر ظاهر کاملا مشابه با نمونه ی ساده ی پیشنهادی قبلی هستش و تنها تفاوت در داشتن 2 جیب پایین ژاکت می باشد.

علیرضا کرمی
1394/10/01
آقا نگیرید من همین الان رسید دستم بازش کردم روش یه پارگی بزرگ به قطر 2 سانت بود اعصابم خرد شد
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/10/02
دوست عزیز بابت ایراد محصول از شما عذرخواهی میکنم و امیدوارم از ما دلگیر نباشید چون در تعداد بالای هر محصول،امکان خرابی وجود داره اما مثل همیشه مسئولیتش رو به عهده میگیریم و درصورتی که مطمئن هستید این محصول ایراد داره ممنون میشم واسه تعویضش با تیم پشتیبانی هماهنگ کنید.
سید محمد لطفی فاطمی
1394/10/06
سلام گلدتگ عزیز ممنون از سایت خوبتون لطف میکنید بقیه رنگ های این ژاکت رو موجود کنید.با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/10/06
سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که این محصول مورد پسندتون قرار گرفته و ممنونم که وقت گذاشتید و کامنتتون رو ثبت کردید.درخواستتون رو به واحد فروش انتقال دادم و درصورت امکان واست تمدید میشه
farnaz feli
1394/10/10
سلام ژاکت به دستم رسید خیلی تن خورش قشنگ بود و شوهرم خیلی خوشش اومد مرسی
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/10/10
سلام فرناز عزیز خیلی خوشحالم که دوست داشتی مرسی از شما که گلدتگ رو انتخاب کردی !
یاسر نوری
1395/06/31
سلام از تیم فروش خواهشمندم بازم موجود کنن خیلی خوبه این
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/01
دوست عزيز خيلي خوشحالم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
Mahbeigom f
1394/10/06
همین الان به دستم رسید. خیلی ذوق زده شدم. واقعا تراکمش بالاست و سالمه.
گلدتگ ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/10/06
دوست عزیز خیلی خوشحالم که از کیفیت این محصول راضی هستی و ممنونم که وقت گذاشتی و نظرت رو با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتی.امیدوارم با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید.ممنونم که گلدتگ رو انتخاب کردید
سمیه سرخوش
1394/10/12
چند روز پیش ژاکت و یه محصول دیگه رسید به دستم.این ژاکت واقعا عالیییه.تراکمش خیلی بالاست.ممنون از شما گلد تک جان.بازم ازتون خرید میکنم.فقط یه خرده دیر رسید به دستم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/10/15
دوست عزیز خیلی خوشحالم که از سفارش این محصول راضی هستی و یه دنیا ممنونم از اینکه بعد از تحویل گلدتگ ها وقت گذاشتی و نظرت رو درموردش ثبت کردی.امیدوارم با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید
ریحانه رحیمی
1394/10/15
من این سفارشم هم بدستم رسید خیلی ازش راضیم همسرمم خیلی ازش خوشش اومد واقعا به نسبت قیمتش کیفیت بالایی داره ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/10/15
ریحانه جان خیلی خوشحالم که این محصول مورد پسندتون قرار گرفته و ممنونم که نظرت رو درموردش با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتی.امیدوارم با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید
فاطمه شریفی
1394/10/23
سلام من 2تا از این ژاکت خریدم واقعا عالین. کلا در این یک سالی که با شما آشنا شدم از همه خریدام راضی بودم. واقعا جا داره ازتون تشکر کنم و خسته نباشید بگم بهتون چون من همیشه حضوری محصولات رو تحویل میگیرم و شاهد زحمتای شما هستم واقعا خسته نباشید..
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/10/24
سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که از سفارش این محصول راضی هستی و ممنونم که بعد از استفاده وقت گذاشتی و نظرت رو درموردش با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتی.امیدوارم با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید
نغمه الهي
1394/10/26
بسیار زیبا و شیک است.اصلا قیمتش بهش نمیاد.عالیه .فقط جادکمه هاش یه کمی بی سلیقه باز شده ولی درکل خیلی خیلی بیشتر از قیمتش ارزش داره.من مدل حیب دار گرفتم که خیلی خوشگله.
ضمنا بچه های پشتیبانیتون عالین.بسیار با صبر و حوصله و مهربون.کاش بچه های بخش خرید هم کمی صبوتر بودن!
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/10/28
دوست عزیز امیدوارم کیفیت محصول در حدی باشه که رضایتتون رو جلب کنه و ممنونم که مثل همیشه بعد از تحویل گلدتگ ها وقت گذاشتی تا دوستای دیگه با اطلاعات کافی سفارششون رو ثبت کنن
مجید فاضلی
1394/10/28
ژاکتم امروز به دستم رسید و برخلاف تصورم که رنگ سرمه ای همراه با طرح سبز تو عکسهاتون موجوده طرح با رنگ زرد به دستم رسیده که اصلا تو عکس هاتون نیست. اگه قراره سرمه ای با رنگ های مختلف موجود باشه چرا موقع فروش ذکر نمیکنید که خریدار بدونه چی داره میخره. بنده از رنگ بندی طرح خوشم نیومده.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/10/29
دوست عزيز بابت ارسال اشتباه این محصول از شما عذرخواهي ميکنم و اميدوارم از ما دلگير نباشيد چون در تعداد بالاي هر محصول،این امکان وجود داره اما مثل هميشه مسئوليتش رو به عهده ميگيريم و درصورتي که مورد پسندتون نیست ممنون ميشم واسه تعويضش با تيم پشتيباني هماهنگ کنيد.
فاطمه مرتضی یی
1395/07/25
سلام لطفا سویشرت هاو بارانی های کلاه دار زنانه باکیفیت هم برای پاییز بزارید ممنون از شما
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/26
سلام دوست عزيز خيلي خوشحالم که تونستيم اعتمادتون رو جلب کنيم و مايل هستيد محصولات مورد نيازتون رو از طريق گلدتگ تهيه کنيد.ممنونم که وقت گذاشتي و پيشنهادت رو مطرح کردي.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و اميدوارم يکي از گلدتگ هاي بعدي ما باشه.
یونس محمدی
1395/07/29
سلام من میخواستم خریدم کنسل کنم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/29
سلام یونس جان درخواستتون اجرا شد و مبلغش در حساب کاربري شما ذخيره شده.درصورتي که مايل هستيد مبلغ به کارت شما واريز بشه ممنون ميشم با تکميل فرم بازگشت وجه از حساب کاربري،به ما اطلاع بديد.
فهیمه چیانی
1395/09/16
سلام من هم از این ژاکت خریداری کردم. مدل جیب دارشو. فقط ای کاش عکس مدل جیب دارش رو هم قرار داده بودید تا قبل از خرید میدیدمش. آخه تصورم جیب کنار بود اما جیب این ژاکت جلو هستن. رنگ و طرحش قشنگه ولی جیباش یکم توی ذوق میزنه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/17
عزیزم مدل ژاکت ها سلیقه ای هستش اگه شما دوسش ندارین و ازش استفاده نشده میتونین کمتر از یک هفته برش گردونین

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید