محصولات پیشنهادی
کاشت ناخن سالن یوتاب
کاشت ناخن سالن یوتاب
کاشت ناخن سالن یوتاب
کاشت ناخن سالن یوتاب
توضیحات

گلدتگ امروز سالن یوتاب رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که شامل خدمات کاشت ناخن با پودر ، ترمیم ، مانیکور ، پدیکور و طراحی ساده می باشد و با این گلدتگ می تونید از تخفیف عالی برای داشتن دستانی مرتب و زیبا استفاده کنید.

کاشت پودر، اسمی است که حتما زیاد به گوش شما عزیزان خورده باشه. این نوع کاشت در رده نخست کاشت های ناخن در دنیا قرار داره و به قولی کاشت ناخن مادر محسوب میشه و سایر کاشت های ناخن از این نوع کاشت منشاء گرفته اند.این نوع کاشت نسبت به کاشت ژل از ماندگاری بیشتری برخورداره و کاشتی است با دوام و استحکام بالا، بدون شکستگی، بدون هواگرفتگی، ظریف و زیبا و پیشنهاد اکثریت ناخن کاران این نوع کاشت می باشد.

در مانیکور هم گوشت های اضافه دور ناخن به طور کامل گرفته شده، شیارها و زردیهای صدف ناخن توسط سوهان از بین می روند و توسط مواد مخصوص و پولیش براق می گردند، جالب اینجاست که بدانید شما با مانیکور به رشد، زیبایی و بزرگی صدف ناخن خود نیز کمک می کنید و در نهایت ناخن هایی تمیز و فوق العاده زیبا خواهید داشت

با پدیکور هم گوشت های اضافه دور ناخن های پا گرفته شده و همچنین پوسته های اضافه کف پا که باعث آزار بسیاری از خانمها می شود گرفته خواهد شد و با این کار شما از ترک زدن پاشنه پا نیز جلوگیری  خواهید کرد و در نهایت پاهایی زیبا و تمیز خواهید داشت.

sara nezam eslami
1394/10/12
سلام
هفته پیش از این گلدتگ استفاده کردم و اصلا راضی نبودم نه کاشت نه ترمیم و نه سوهان کشی هیچکدوم مناسب نبود همینطور موادی که استفاده کردن مواد خوبی نبود
0
فرشته ع
1394/10/12
دوستان دیگه که استفاده کردن لطفا بگن راضی بودن یا نه؟؟ به خصوص ترمیم ناخن
0

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید