محصولات پیشنهادی
پتو نوزاد Flannel Blanket
پتو نوزاد Flannel Blanket
پتو نوزاد Flannel Blanket
پتو نوزاد Flannel Blanket
پتو نوزاد Flannel Blanket
پتو نوزاد Flannel Blanket
پتو نوزاد Flannel Blanket
پتو نوزاد Flannel Blanket
توضیحات

گلدتگ امروز پتو نوزاد Flannel Blanket رو به شما عزیزان پیشنهاد مید هکه دارای 2 سایز مختلف هستش و ظاهر زیبایی دارند و امتیاز اون ها داشتن جنس نرم و لطیفه که برای پوست های حساس مثل نوزاد کاملا مناسبه و مانع از ایجاد حساسیت میشه.هر دو سایز کیفیت خوب و یکسانی دارند و تفاوتشون در داشتن پرزهای بلندتر و نرم تر سایز کوچک تر هستش.

این محصول علاوه بر استفاده شخصی ، میتونه هدیه ای خیلی خوب،مناسب و کاربردی برای نوزادان هم باشه.

قبلا هم پتوی نوزاد Family Made رو به شما عزیزان پیشنهاد داده بودیم که استقبال خیلی خوبی ازشون شد و حدود 750 سفارش به ثبت رسید و بخاطر محدود بودن تعداد موجودی آن به اتمام رسید و بعد از ارسال نظرات مثبتی در مورد کیفیتشون دریافت کردیم، این بار هم تیم فروش ما سعی کردند تا نمونه مشابه با نمونه قبلی رو برای شما آماده کنند ، امیدواریم تا این بار هم بتونیم رضایتتون رو بدست بیاریم.

 

فاطمه رستمخانی
1394/10/02
پتوی کوچیک من رو لطفا حذف کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/10/02
سلام فاطمه جان درخواستتون اجرا شد و مبلغش در حساب کاربري شما ذخيره شده.درصورتي که مايل هستيد مبلغ به کارت شما واريز بشه ممنون ميشم با تکميل فرم بازگشت وجه از حساب کاربري،به ما اطلاع بديد.
زهرا عباسپور
1394/10/07
سلام گلدتک عزیز
مثل همیشه راضی ام از خریدم. همونطور که اشاره کردین بسیار نرم و لطیفه. فقط من توقع همین پتوهایی که روسایت هست و گفتین رندوم ارسال میشه رو داشتم اما دوتا طرحی رو برام فرستادین که اصلا تویه محصولات نیست.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/10/07
سلام زهرای عزیز خیلی خوشحالم که کیفیت محصول در حدی بوده که رضایتت رو جلب کنه و درمورد رنگ،معمولا محصولات طی چند مرحله از طرف تامین کننده واسمون ارسال میشه و چون اطلاع دقیقی از تعداد رنگ نداریم و دوست نداریم بدقول بشیم بصورت رندوم ارسال میشه.ممنونم که وقت گذاشتی و نظرت رو درموردش با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتی
M جعفری
1394/10/21
سلام..پتوی ارسال شده برای من مشکل دارد و چاپ روی پتو کاملا خراب و نصفه میباشد...امکان تعویض وجود دارد؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/10/22
سلام دوست عزیز بابت ایراد محصول از شما عذرخواهی میکنم و امیدوارم از ما دلگیر نباشید چون در تعداد بالای هر محصول این موارد پیش میاد مهم اینه که مثل همیشه مسئولیتش رو به عهده میگیریم و بزودی تیم پشتیبانی واسه تعویضش با شما هماهنگی رو انجام خواهد داد
حجت ارجمندی
1394/10/28
سلام یه سوال ؟
وقتی که چند مورد خرید کنم همشو با هم ارسال میکنید البته چند کالای مختلف رو عرض میکنم
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/10/28
سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که با گلدتگ آشنا شدید و امیدوارم بتونیم رضایتتون رو جلب کنیم.همونطور که در بخش شرایط استفاده گفته شده تمام گلدتگ‌های (مختلف) سفارش داده شده باهم و با یک هزینه ارسال میشه(تهران و شهرستان).منتظر ارسال نظراتتون هستیم!
الهام شکرانی
1394/11/06
وااااای که چه عالی این پتوها خیلی نرمه
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/11/06
خیلی خوشحالم که دوست داشتی الهام جان!
نجمه داوری
1394/11/11
سلام
منم از این پتوراضی نیستم. درسته خیلی نرم و لطیفه
ولی خیلی کثیفه و یه لک مثل لک روغن روش افتاده.
اصلا مشخص نیست که جنس نو خریدم و مثل جنس های تاناکورا میمونه!
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/11/17
دوست عزيز بابت ايراد محصول از شما عذرخواهي ميکنم و اميدوارم از ما دلگير نباشيد چون در تعداد بالاي هر محصول،امکان خرابي وجود داره اما مثل هميشه مسئوليتش رو به عهده ميگيريم و درصورتي که مطمئن هستيد اين محصول ايراد داره ممنون ميشم واسه تعويضش با تيم پشتيباني هماهنگ کنيد.
Negin Fathi
1394/11/21
سلام من سايز بزرك خريدم خيلي نرمو سبكه قابل حمل براي نوزاد من 6ماهه اندازش خوبه راضيم
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/11/28
سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که از کیفیت این محصول راضی هستی و ممنونم که بعد از استفاده وقت گذاشتی و نظرت رو درموردش با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتی.امیدوارم با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید