محصولات پیشنهادی
میکروپیگمنتیشن و کاشت مژه یاس سفید
میکروپیگمنتیشن و کاشت مژه یاس سفید
میکروپیگمنتیشن و کاشت مژه یاس سفید
میکروپیگمنتیشن و کاشت مژه یاس سفید
میکروپیگمنتیشن و کاشت مژه یاس سفید
توضیحات

گلدتگ امروز سالن زیبایی یاس سفید رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که شامل خدمات کاشت مژه و میکروپیگمنتیشن می باشد و با این گلدتگ می تونید از تخفیف عالی برای داشتن صورتی زیبا استفاده کنید.

انجام ميكروپيگمنتيشن به سختي تلفظش نيست و روشي است مبتني بر اصول علمي و پزشكي با استفاده از دستگاه‌هاي استاندارد و وسايل يك بار مصرف استريل كه به كاربر (پيگمنتر) اين امكان را مي‌دهد كه بنا به تقاضاي مشتري، نسبت به ارائه يك آرايش دائمي ايمن اقدام كند.

میکروپیگمنتیشن ، فرآيند كاشت رنگدانه‌های زيست سازگار در عمق مشخصي از لايه پوست، با حداقل آسيب به بافت پوستي است و علاوه بر كاربردهای زيبايی در حوزه پزشكي نيز كاربرد وسيعي دارد.برخلاف تاتو كه براي نقاشي كردن روي بدن استفاده مي‌شود، ميكروپيگمنتيشن براي بازسازي طبيعي، متعادل‌سازي و جلوه بخشيدن به چهره استفاده مي‌شود كه درنتيجه زيبايي بيشتر چهره در طولاني مدت را به ارمغان مي‌آورد

تقریبا تمام خانم‌ها دوست دارند مژه‌هایی بلند و ضخیم داشته باشند، و برای اینکه به این آرزوشان برسند، راه‌های مختلفی را امتحان می‌کنند. چرا که یک چهره‌ی زیبا بدون مژه‌هایی بلند و ضخیم ناقص است.مژه، به بخشی از مد تبدیل شده است. امروزه می‌توانید سرم‌های بلند کننده، مژه‌های مصنوعی چندبار مصرف، اکستنشن‌های مژه و محصولات متعدد دیگری را برای آراستن مژه‌هایتان بیابید.اکستنشن مژه، مژه‌هایی مصنوعی است که تک تک به مژه های طبیعی شما چسبانده می شود تا ضخامت، طول و رنگ مژه‌هایتان را بهبود بخشد.این اکستنشن‌ها از مواد مصنوعی همچون موی سمور، ابریشم و یا حتی موی انسان ساخته می‌شوند. 

 

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید