محصولات پیشنهادی
مرکز ماساژ آنجل اسپا
مرکز ماساژ آنجل اسپا
مرکز ماساژ آنجل اسپا
توضیحات

تا حالا برای درمان بیماری‌های پوستی خود و یا ماساژ پاهایتان از ماهی‌ها کمک گرفته‌اید؟ گلدتگ امروز ماساژ پا توسط ماهی در مرکز ماساژ آنجل اسپا رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که در این روش با استفاده از دکتر ماهی، ماهی نظافتچی و یا گارا روفا ، راهکار درمان بیماری‌های پوستی و رفع خستگی پاهایتان بسیار ساده است. به این ترتیب که تعدادی دکتر برای درمان، به سر وقت شما می‌آیند.

این دکتر های مهربان، ماهی‌های کوچک ۳ تا ۴ سانتی‌متری و بدون دندانی هستند که به پوست فرد حمله می‌کنند و با مکیدن پوست بدن فرد لایه‌های رویی پوست را می‌خورند تا لایه‌ای جدید و نو پیدا شود. نگران نباشید این ماهی‌ها کارشون را به خوبی بلدند و تنها پوست و لایه‌های زخمی و مرده پوست شما را می‌خورند و همین که به لایه جدید رسیدند دست از نظافت و یا به عبارتی درمان می‌کشند.

فيش اسپا كه به نام دكترماهى نيز شناخته مي‌شود گونه‌اي از ماهي است به نام گارا روفا كه بافتهاي مرده پوست را شناسايي كرده و باعمل مكيدن و ترشح آنزيمى به نام diatanol آنهارا از بين ميبرد و به سلولهاي سالم پوست فرصت بيشتري براي رشد مي‌دهد. اين كار با قرارگيري دستها و يا پاها در مخزن مخصوص فيش اسپا انجام مي شود.

بیشتر مردم تصور می‌کنند که این شیوه، یک شیوه دردناک است. در حالی که ماهی گاراروفا بعد از نزدیک شدن به بیمار به آرامی به نوازش پوست می‌پردازد و در این حالت اولین احساسی که سراغ اغلب افرادی که این شیوه‌ را تجربه‌کرده‌اند، آمده احساس قلقلک بوده است.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید