محصولات پیشنهادی
ظرف غذای کودک Universal
ظرف غذای کودک Universal
ظرف غذای کودک Universal
ظرف غذای کودک Universal
توضیحات

گلدتگ امروز ظرف غذای کودک universal رو به شما دوستان پیشنهاد میده که اکثرا با این محصول آشنا هستید و این بار موفق شدیم با تخفیفی عالی و پایین ترین قیمت پیشنهادش بدیم.

با این ظرف میتونید کودکانتون رو به غذا خوردن علاقه مند نمایید و خوردن غذا را به عهده خودشان بگذارید . ظرف غذای کودک Universal Gyro Bowl به گونه ای طراحی شده که از ریزش غذای درون ظرف جلوگیری می کنه.

 چرخش 360 درجه این ظرف باعث میشه غذای درون آن به هیچ وجه روی زمین نریزه و به کودک شما در خوردن هر نوع غذا کمک کنه . ظرف غذای کودک با رنگ بندی متنوع و رنگارنگ کودکتان را علاقه مند به خوردن غذا می نماید برای تشویق کودک به غذا خوردن بهتره غذای دلخواه اون ها رو تهیه کرده و درون ظرف کودک بریزید و از این ظرف برای تشویق به غذا خوردن استفاده کنید.

تا امروز چند بار این محصول رو به شما پیشنهاد دادیم و هر دفعه استقبال خوبی ازشون شده اما علاوه بر نظرات مثبت،نظرات منفی هم دریافت کردیم چون سطح انتظارات افراد باهم متفاوته ، این بار هم بخاطر درخواست زیاد شما عزیزان و گرفتن درصد تخفیف بیشتر این محصول رو دوباره برای شما آماده کردیم.

شكوفه سلیمانی
1394/08/19
سلام ظرفي كه برام اوردين دستش ترك داره چيكار كنم؟؟ مثلا هديه ميخواستم بدم
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/08/19
سلام دوست عزیز بابت اتفاقی که افتاده از شما عذرخواهی میکنم و امیدوارم با تعویضش بتونیم جبران کنیم.ممنون میشم واسه تعویضش با تیم پشتیبانی هماهنگ کنی
m sh
1394/09/07
خيلى بى كيفيت بود اولين خريد بى كيفيتى كه از گلدتگ كردم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/09/07
دوست عزیز درمورد این محصول علاوه بر درخواست زیادی که واسه تمدیدش داشتیم دوستان زیادی نظرشون این بود که در مقایسه با قیمتش کاربرد قابل قبولی داره البته ما همیشه انتظار ارسال نظرات مختلف رو داریم چون سطح انتظارات و سلیقه ها متفاوت هست.بهمین دلیل تا 48ذ ساعت امکان مرجوع شدن این محصول رو دارید(البته درصورتی که استفاده نشده باشه)یه دنیا ممنون از اینکه نظرت رو درمورد این محصول با ما درمیون گذاشتی
aa a
1394/08/15
درود خدمت تیم گلدتگ عزیز ، من قصد خرید این کالا رو دارم اما وقتی خواستم بخرم با دو تا قیمت مواجه شدم ،
اگه لطف کنین و دلیل رو بگین تا من زودتر متوجه بشم و کالا رو سفارش بدم ممنون میشم .
با تشکر فراوان .
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/08/16
سلام ایمان عزیز درصورتی که تعداد سفارش شما بالای یک عدد باشه مبلغ کمتری پرداخت میکنید
homayuon saberi
1394/08/20
سلام من این محصول را دریافت کردم.اصلیه و بدرد خور.فقط اینکه زود از هم جدا میشه.اونم بخاطر حالت فیزیکشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/08/20
سلام دوست عزیز ممنونم که بعد از تحویل گلدتگ ها وقت میذاری و نظرت رو درموردش با ما و دوستای دیگه درمیون میذاری تا با اطلاعات کافی سفارششون رو ثبت کنن
شكوفه سلیمانی
1394/08/28
مرسي از اينكه برام تعويض كردين ولي اصلا كيفيت نداره تا ميخوره زمين از هم جدا ميشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/09/02
دوست عزیز درمورد اکثر محصولات خصوصا محصولات TV درخواست زیادی از طرف کاربرای عزیز داریم و بهمین دلیل گاهی اوقات پیش اومده که حتی محصولاتی که از نظر ما کاملا بی کیفیتش هستش رو به شما عزیزان پیشنهاد دادیم البته با اطلاع رسانی دقیق.اما درمورد محصولاتی که امکان استفاده از اونهارو نداریم ممنون میشیم شما عزیزانی که کالا بدستتون میرسه نظرتون رو ثبت کنید تا دوستای دیگه انتخاب بهتری داشته باشن کمااینکه درمورد همین محصول هم کامنت خوب داشتیم دلیلش سطح انتظارات متفاوته شما عزیزان هست.
آرزو شرفی
1394/09/29
عالی بود
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/09/29
خوشحالم که دوست داشتی آرزو جان!
بهناز کیا
1394/11/03
خیییلی خوب بود گلدتگ عزیز
من دوتا سفارش داده بودم، امروز به دستم رسید ولی یکی ش دسته اش شکسته
راهنماییم کنین لطفا
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/11/03
دوست عزيز خیلی خوشحالم که از سفارش محصول راضی هستید و بابت ايراد محصول از شما عذرخواهي ميکنم و اميدوارم از ما دلگير نباشيد چون در تعداد بالاي هر محصول،امکان خرابي وجود داره اما مثل هميشه مسئوليتش رو به عهده ميگيريم و درصورتي که مطمئن هستيد اين محصول ايراد داره ممنون ميشم واسه تعويضش با تيم پشتيباني هماهنگ کنيد.
سارا آزادی
1394/11/10
عالی بود ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/11/10
خیلی خوشحالم که از سفارش این محصول راضی هستی و ممنونم که وقت گذاشتی و نظرت رو درموردش با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتی
ستاره خلج
1394/11/16
من این ظرف رو برای پسرم گرفتم اصلن راضی نبودم
اولا که سریع از هم باز میشه
دوما که لبه های تیز داره پای پسرم رفت روش برید
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/11/17
دوست عزیز اغلب محصولات رو دوستان در سایتهای دیگه میبینن و مایل هستن از طریق گلدتگ تهیه کنن ما مثل همیشه سعی میکنیم با صداقت محصول رو معرفی کنیم و با قیمت قابل قبولی نسبت به سایتهای دیگه به شما عزیزان پیشنهاد بدیم و چون معمولا فروش نسبتا بالایی داریم قطعا سطح انتظارات متفاوت هستش بهمین دلیل درصورتی که محصول مورد پسندتون قرار نگیره و استفاده نشده باشه ظرف 48 ساعت امکان مرجوع شدن رو داره.ممنونم که بعد از استفاده از این گلدتگ وقت گذاشتی و نظرت رو درموردش با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتید تا با اطلاعات کافی سفارششون رو ثبت کنن
Negin Fathi
1394/11/21
سلام خوب بود بسرم كلي بازي ميكنه اما از جاش كنده نشد خوب بود
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/11/28
سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که از سفارش این محصول راضی هستید و ممنونم که بعد از استفاده وقت گذاشتید و نظرتون رو درموردش با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید