محصولات پیشنهادی
عینک دید در شب HD Vision
عینک دید در شب HD Vision
عینک دید در شب HD Vision
عینک دید در شب HD Vision
عینک دید در شب HD Vision
توضیحات

بر اساس آمار موجود رانندگی ، تردد در شب بسیار خطرآفرین تر از رانندگی در روشنایی روز است و شاید برای خیلی از شما هم رانندگی در شب ، بخاطر نورهای انعکاس یافته در آیینه و نور اتومبیل های مقابل ، مشکل باشه و چشمانتون آزار ببینه ، بهمین خاطر گلدتگ امروز عینک دید در شب HD Vision رو به شما عزیزان معرفی می کنه که این عینک به طور ویژه برای اصلاح کاهش نزدیک بینی در تاریکی، کاهش درخشندگی ، بدون تغییر دادن ادراک رنگ و نهایتاً ارائه رانندگی ایمن تر بعد از تاریکی هوا طراحی شده و علاوه بر ویژگی های گفته شده امتیاز اصلی اون قابل استفاده بودن این مدل بر روی عینک های طبی هستش و برای تمامی افراد میتونه قابل استفاده باشه.

ویژگی بعدی بهمراه داشتن یک عینک دید در روز بهمراه پکیج این محصوله که با هزینه ای مناسب ، شما صاحب دو عینک مختلف می شوید.

توجه داشته باشید که این محصول رو ما خودمون تستش نکردیم و تمام اطلاعات نوشته شده از روی پکیج محصول هستش و در مورد کارکرد اون اطلاع دقیقی نداریم اما بخاطر داشتن قیمت مناسب ، درخواست های زیاد شما عزیزان و اینکه تبلیغات زیادی میشه برای شما آماده کردیم تا اگه این ویژگی ها برای شما هم جالب باشه ، بتونید با تخفیف خوب اون رو امتحان کنید ، اما در کل توجه داشته باشید که انتظار خیلی بالایی نمی تونید داشته باشید.

محمد رستمی
1394/09/01
سلام. من چون چشمم به نور چراغ تو شب حساس بود خریدم. ولی هیچ تغییری ایجاد نمیکنه جز اینکه همه چیزو زرد می کنه. کیفیتشم پایینه و پلاستیک نازک .
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/09/02
سلام محمد جان همونطور که در بخش توضیحات این محصول گفته شده ما خودمون تستش نکردیم و تمام اطلاعات نوشته شده از روی پکیج محصول هستش و در مورد کارکرد اون اطلاع دقیقی نداریم اما بخاطر داشتن قیمت مناسب ، درخواست های زیاد شما عزیزان و اینکه تبلیغات زیادی میشه برای شما آماده کردیم تا اگه این ویژگی ها برای شما هم جالب باشه ، بتونید با تخفیف خوب اون رو امتحان کنید ، اما در کل توجه داشته باشید که انتظار خیلی بالایی نمی تونید داشته باشید.مثل همیشه ممنونم که بعد از استفاده از محصولات نظرت رو درموردش ثبت میکنی

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید