محصولات پیشنهادی
ماساژ مرکز زیبایی صدف
ماساژ مرکز زیبایی صدف
ماساژ مرکز زیبایی صدف
ماساژ مرکز زیبایی صدف
ماساژ مرکز زیبایی صدف
توضیحات

گلدتگ امروز ماساژ مرکز زیبایی صدف رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که شامل دو ماساژ ریلکسی و لاغری به مدت 25 دقیقه هستش و از هر ماساژ تا دو جلسه میتونید استفاده کنید.قبلا خدمات خال برداری در این مرکز رو به شما پیشنهاد داده بودیم که در مورد نحوه ارائه خدمات و برخورد ، نظرهای مثبتی گرفتیم ، امیدواریم تا این گلدتگ هم بتونه رضایت شما رو بدست بیاره ، پس مثل همیشه منتظر نظرهای شما عزیزان بعد از استفاده هستیم.در ادامه توضیح مختصری در مورد هر ماساژ می دهیم.

ماساژ لاغری:

به عقیده کارشناسان ، انقباض هایی که در بدن رخ می دهد می تواند باعث بروز انواع بیماری ها در فرد شود و همان طور که ماساژ می تواند به درمان بسیاری بیماری ها کمک کند، می تواند در درمان چاقی هم موثر باشد. ماساژ در زمینه لاغری، نقش کاتالیزور را بازی می کند؛ کاتالیزوری که در کنار رعایت برنامه غذایی صحیح و انجام ورزش، مسیر دست یابی به هدف لاغری را کوتاه تر می کند «برای حفظ یا دستیابی به تناسب اندام، باید مجموعه ای از عوامل دست به دست هم دهند تا فرد در این راه موفق شود؛ نباید تصور کنیم که فقط یک راه (تغذیه مناسب، ورزش یا ماساژ لاغری) می تواند ما را به اندامی متناسب برساند بلکه مجموعه این عوامل برای تناسب اندام سالم و ماندگار لازم است.

ماساژ لاغری و تفاوتش با سایر ماساژها : در ماساژ لاغری، هدف فرد دستیابی به تناسب اندام است. ماساژ لاغری در واقع زمانی به کمک فرد می آید که چربی های انباشته بعضی نقاط بدن، نیاز به گزینه ای غیراز ورزش دارند. مثلا وقتی فرد گرفتار بیماری هایی مانند زانو درد، کمر درد یا آرتروز مفاصل مختلف است و به همین دلیل دچار محدودیت های حرکتی می شود، قادر به انجام برخی حرکات خاص ورزشی از جمله استفاده از تردمیل، الپتیکال و... نخواهد بود و همین جاست که سیستم های کمکی مانند ماساژ لاغری، به عنوان روش مکمل برای درمان چاقی به کمک فرد می آید.

ماساژ ریلکسی: 

همان طور که از اسمش هم مشخص است ماساژی جهت تمدد اعصاب و آرام سازی بدن است.این ماساژ باعث تحريك شاخه هاي عصبي و در نتيجه آرام سازي سيستم عصبي می شود ، بدين طريق باطری بدن شما مجددا شارژ شده و نگرانی هایتان را برای مدتي بدست فراموشی مي سپارید .

افزايش گردش خون ، موجب گرم شدن  و باز و گسترده شدن بافت هاي عضلاني  مي گردد و اين عوامل انعطاف بدني را افزايش داده و نتيجه ثانويه ماساژ ، فردي فعال ، شاداب و  با اعتماد به نفس را مي سازد.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید