محصولات پیشنهادی
اسکیت برقی Smart Wheel
اسکیت برقی Smart Wheel
اسکیت برقی Smart Wheel
اسکیت برقی Smart Wheel
اسکیت برقی Smart Wheel
توضیحات

یکی از جدیدترین وسایل نقلیه تولید شده Smart Wheel هستش که در اصل نسل جدید segway بحساب میاد و امتیاز اصلی این مدل نسبت به segway بدون دسته بودن، سایز کوچکتر ، استفاده بیشتر و از همه مهمتر قیمت خیلی پایین تر این مدله. جذابیت این مدل در شباهتش به اسکیت بورده و اینکه با حرکات پا خیلی راحت کنترل میشه ، یعنی با کمی خم کردن پا به جلو، جلو میره ، به عقب برمیگرده و دور میزه و حتی میتونید به دور خودتون بچرخید.

امتیاز بعدی سرعت خیلی خوب (کنترل سرعت هم با شماست) و ترمز های  قویه این نمونه هستش. ویژگی مهم بعدی ، باتری خیلی قوی هستش که با ۲ ساعت شارژ چندین کیلومتر رو میتونید باهاش برید.

بدنه و چرخ ها هم کیفیت و ظاهر خوبی دارند و به نظر نمیاد که زود خراب بشند، نمونه اولیه رو همکاران خودمون کامل تستش کردند و وسیله ای فوق العاده جالب و سرگرم کننده برای تمام سنین هستش و بعد از اینکه مهارتتون در استفاده از این اسکیت بیشتر بشه میتونید  حرکات نمایشی اسکیت بورد رو با همین مدل هم تمرین کنید.

اولین نمونه این محصول حدود ۲ ماه پیش وارد بازار شد و با قیمت های بسیار بالایی بفروش رسید (تا ۴میلیون تومان) اما ما در گلدتگ سعی داریم تا عجیب ترین و جدیدترین محصولات رو هم با تخفیف بالا و قیمت های غیر قابل رقابت به شما دوستان پیشنهاد بدیم

ملک خانی
1394/07/26
قیمتش عااااالیه
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/07/26
دوست عزیز ممنونم که نظرت رو با ما درمیون گذاشتی.
پریچهر آزاده دست
1394/07/26
از این ابزارهای خوب بیارید من یکی از دوست داران این ابزار و پهبادها هستم !!! :) پیشفت همینه که آدمها برای جابجایشون یه ماشین بزرگ و دود و دم رو توی خیابنونا نیارن بلکه ابزاری برای جابجایی و برخورداری از شادی هوا خوری و باد و نرمشهای هوا زی داشته باشند ...ســـــــــــپـــــــــــــاس از آوردن همچین ابزاری :)
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/07/26
پریچهر عزیز خیلی خوشحالم که این گلدتگ مورد پسندت قرار گرفته و ممنونم که نظرت رو درموردش با ما درمیون گذاشتی.خوشحال میشیم محصولاتی که مد نظرتون هست رو بهتون پیشنهاد بدیم و ممنون میشیم نظراتتون رو با ما درمیون بذارید!
mohammad shahmohammadi
1394/07/27
چه رنگ هایی موجوده ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/07/27
دوست عزیز این محصول تک رنگ و مشکی هست
salar tajbakhsh
1394/07/27
سلام
من امروز اینو خریدم
قیمتش عالیه
کیفیتش خیلی خوبه و بسیار جالبه
خیلی باید باهاش تمرین کنی تا دستت بیاد ، بیشتر به درد جاهای صاف و بدون دست انداز میخوره عملا در پیاده رو های ایران عزیزمون غیر قابل استفاده هست مگر اینکه بیاین تو خیابون..که خطرناکه
من که امروز تو پیاده رو کلی زمین خوردم باهاش :d
ولی الان باهاش راه افتادم دیگه
سرعت و قدرت خوبی هم داره تو سربالایی
ولی من هنوز نتونستم باهاش خیلی تند برم واقعا مهارت میخواد
خیلی خیلی باید مواظب باشید زمین نخورید چون اگه بخورید بدجور میخورین ;)
الان 2ساعت و نیم هست که شارژش پر نشده فکر کنم 3 ساعت زمان شارژ 0تا100 هست
راستش اینقدر باهاش راحتم الان که خونه هم همش زیر پامه
بدنه اش خیلی راحت رنگش میپره اگه به جایی بگیره
خیلی خوب میشه اگه بدنه اینو هم بیارید واقعا لازم میشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/07/28
دوست عزیز پیشنهاد ما هم اینه که واسه شروع بهتره در منزل از این وسیله استفاده کنید تا بهتر بتونید کنترل کنید. خیلی خوشحالم که از کیفیت و کارآیی این محصول راضی هستی و ممنونم که بعد از استفاده از گلدتگ ها خصوصا محصولاتی از این قبیل با قیمتهای نسبتا بالا وقت میذاری و اطلاعاتت رو ثبت میکنی تا دوستای دیگه با اطمینان و اطلاعات بیشتری سفارششون رو ثبت کنن.درخواستت رو درمورد بدنه این محصول به واحد فروش انتقال د ادم و امیدوارم یکی از گلدتگ های بعدیمون باشه!
اميرحسين طيبي
1394/07/29
افرين واقعا بهتون تبريك ميگم فك كنم بهترين پيشنهادتون اين گلد تگ بوده
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/07/29
امیرحسین عزیز خیلی خوشحالم که این گلدتگ مورد پسندت قرار گرفته و ممنونم که وقت گذاشتی و نظرت رو درموردش با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتی
سالومه بلوچ
1394/07/30
سلام، میخوام این اسکیت رو برای پسرم بخرم ولی گزینه انتخاب رنگ روی سایت گذاشته نشده و مردد موندم، قبلا هم پیغام دادم ولی جوابی ندادید، لطفا بگید انتخاب رنگ با خودمونه یا به صورت رندوم ارسال رنگ دارید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/07/30
سلام سالومه جان این محصول مشکی هست و رنگبندی نداره
میلاد راسخی نژاد
1394/08/05
این محصول کجایی است
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/08/11
میلاد جان این محصول ساخت چین و به سفارش کارخونه هستش
اهورا تهرانی
1394/08/19
این محصول از بهترین گلدتگهایی بوده که من استفاده کردم.
باتری واقعی و اورجینال و قیمت عالی از مزایا خیلی خوب این گلدتگ هست.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/08/19
مهرداد جان ممنونم که بین سایتهای تخفیف گروهی گلدتگ رو انتخاب کردی و خیلی خوشحالم که تونستیم رضایت و اعتمادت رو جلب کنیم.یه دنیا تشکر که وقت گذاشتی و نظرت رو درمورد این محصول با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتی!
Kasra Jafari
1394/08/20
حضورى ميشه خريد ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/08/21
کسری جان خیلی خوشحالم که با گلدتگ آشنا شدی و امیدوارم بتونیم رضایتت رو جلب کنیم.در حال حاضر امکان ثبت سفارش(خرید)بصورت حضوری نیست و فقط تحویل محصولاتی که سفارش دادید بصورت حضوری تحویل داده میشه.البته تا 48 ساعت امکان مرجوع شدن محصولات هست.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید