محصولات پیشنهادی
مهد و آمادگی کودک نابغه
مهد و آمادگی کودک نابغه
مهد و آمادگی کودک نابغه
مهد و آمادگی کودک نابغه
مهد و آمادگی کودک نابغه
مهد و آمادگی کودک نابغه
مهد و آمادگی کودک نابغه
توضیحات

با تغییر برخی آداب و رسوم فرهنگی و حتی وجود بعضی مسائل اقتصادی، حضور زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی قوی‌تر و پررنگ‌تر شده و این موضوع باعث شده که نیاز به مکان ها و افرادی برای نگهداری از فرزندان آن ها بیش از پیش احساس شود.عدم وجود مادر در کنار فرزندانی که مادران فعال در اجتماع دارند باعث شده تا این وظیفه خطیر و حساس خواه ناخواه بر شانه مربیان مهد کودک قرار گیرد. مربی مهد باید شناخت کافی نسبت به خصوصیات هر رده سنی از کودکان داشته باشد تا بتواند ارتباط مفید و موثری را با او برقرار کرده و از آسیب روحی نوپا به جهت دوری از مادر جلوگیری کند ، بهمین خاطر گلدتگ امروز مهدکودک و آمادگی کودک نابغه رو به شما عزیزان پیشنهاد میده تا اگه شما هم جزو مادران شاغل و پر مشغله هستید بتونید از تخفیف خوب یک ماهه استفاده کرده و با نحوه ارائه خدمات و برخورد مربیان آشنا شوید و در صورت تمایل و راضی بودن از 20% تخفیف ویژه گلدتگی‌ها برای سه ماه بعدی هم استفاده کنید.

از جمله ویژگی‌های این مهدکودک ، پذیرش به صورت تمام وقت، نیمه وقت و ساعتی ، وجود دوربین مدار بسته جهت کنترل توسط والدین ، آموزش به روش های اسکوپ (High Scope) ، ارایه دفتر کار ماهیانه به صورت چاپ شده ، ارایه گزارش روزانه به والدین ، اتاق مخصوص بازی کودکان و حضور پزشک به صورت دوره ای در مهد هستش.

توجه داشته باشید که برای ثبت‌نام تا آخر مهر ماه فرصت دارید و رمان شروع دوره هر فرد از تاریخ ثبت‌نامش هستش(مثلا اگه شما 18 مهر ثبت‌نام کنید تا 18 آبان دورتون ادامه داره)

 اگر کودک در سن مناسب به مهد برود فوایدی دارد که از جمله مستقل شدن و اجتماعی شدن کودک است. کودکی که در یک محیط عمومی ساعاتی از روز را در کنار کودکان دیگر و مربیان می گذراند به تدریج در انجام کارها و امور شخصی اش مستقل می شود و در مراودات خارج از محیط خانواده موفق‌تر عمل خواهد کرد. در مهد کودک ها آموزش های مناسب سن کودکان به آنها داده می شود که در پرورش خلاقیت و استعدادهای آنان موثر است

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید