محصولات پیشنهادی
کیف خنک نگهدارنده Snack Pets
کیف خنک نگهدارنده Snack Pets
کیف خنک نگهدارنده Snack Pets
کیف خنک نگهدارنده Snack Pets
توضیحات

گلدتگ امروز کیف خنک نگهدارنده Snack Pets  رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که علاوه بر خنک و تازه نگه‌ داشتن مواد غذایی ، ویژگی و قابلیت‌های مختلف دیگه‌ای هم داره و برای خنک کردن میتونید ژل و یا خود کیف رو درون فریزر گذاشته و سپس مواد مختلف مثل گوشت ،میوه ، سبزیجات ، شیر ، ماست و ...  رو درونش قرار داده و تا حدود 7 ساعت خنک نگه دارید. 

امتیاز اصلی این محصول ، باز شدن زیپ ، از کناره‌هاست که علاوه بر اشغال حداقل فضا برای زمان قرار دادن در فریزر ، میتونید ازش به عنوان زیر بشقابی و یا صفحه بازی کودک هم استفاده کرده و از ریختن غذا بروی زمین یا میز جلوگیری کنید.

ویژگی بعدی ، سبک بودن و حمل آسان این مدله و اینکه میتونید از اون به عنوان کیف کودک برای قرار دادن لوازم مختلف مثل اسباب بازی ، عروسک و ... هم استفاده کنید. در ضمن توجه داشته باشید که این محصول فاقد مواد مضر مانند BPA FREE - PVC FREE - LEAD FREE - PHTHALATE FREE هستش و هیچ گونه واکنشی با مواد درونش نشون نمیده. 

توجه داشته باشید که این محصول رو ما خودمون تستش نکردیم و تمام اطلاعات نوشته شده ، از روی تگ کیف و ویدئو اون هستش و مثل همیشه منتظر نظرهای شما عزیزان هستیم.

الناز موسی زاده
1395/04/11
سلام و خسته نباشید سری قیل 4 تا مدل بیشتر نبود و کفشدوزک بنظر من زیباتر خواهد بود حالا ب هر حال من تهیه کردم مدل گاو رو و دخترم خیلی دوستش داره و استفاده ای نکردم و پک رو دخترم انداخته رفته و نمیدونم چ مدت زمان باید در فریزر نگه داشته بشه لطفا راهنماییم کنید؟؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/12
سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که این محصول مورد پسندتون قرار گرفته.کامنتتون رو تایید میکنم تا دوستانی که از این محصول استفاده کردند راهنماییتون کنن
الناز موسی زاده
1395/04/11
چرا قیمت خرید درقسمت خرید متفاوته؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/12
الناز عزیز تخفیف این گلدتگ با توجه به تعداد سفارش،متفاوت هست
مرجانه شاهرخی
1395/05/19
سلام ممنون خیلی خوب بودن ار سرکار خانم اسدپور و خانم افشار بابت برخورد خوبشان سپاسگزارم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/05/19
سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که علاوه بر کیفیت محصولات از عملکرد تیم راضی هستید و امیدوارم بتونیم رضایت و اعتمادتون رو تا حدی جلب کنیم که با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید.
صبا لشگري
1395/06/16
سلام،3تا کیفی که خریده بودم امروز به دستم رسید،چیز جالب و قشنگیه،ولی متاسفانه1از کیفها پاره هست?????
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/16
دوست عزيز بابت ايراد محصول از شما عذرخواهي ميکنم و اميدوارم از ما دلگير نباشيد چون در تعداد بالاي هر محصول،امکان خرابي وجود داره اما مثل هميشه مسئوليتش رو به عهده ميگيريم و درصورتي که مطمئن هستيد اين محصول ايراد داره ممنون ميشم واسه تعويضش با تيم پشتيباني هماهنگ کنيد.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید