محصولات پیشنهادی
دلفیناریوم برج میلاد
دلفیناریوم برج میلاد
دلفیناریوم برج میلاد
دلفیناریوم برج میلاد
دلفیناریوم برج میلاد
توضیحات

دلفین ها همواره نماد شادی،آزادی و هیجان بوده اند.این مساله را کسانی که تجربه شنا کردن با دلفین ها را داشته اند تایید میکنند.چشم های مهربان و چهره خندان دلفین های بازیگوش چیزی نیست که به راحتی از یاد بره و شاید همین ویژگی این حیوانات رو دوست داشتنی و جذاب کرده.

گلدتگ امروز حضور در فضایی شاد و دیدن نمایش جذاب دلفین ها رو به شما عزیزان پیشنهاد میده.توجه داشته باشید علت اینکه برخلاف سایر خدمات این گلدتگ رو در قالب کالا به شما عزیزان پیشنهاد دادیم اینه که بتونیم بلیط این برنامه رو مثل تمام محصولات بصورت فیزیکی بدست شما عزیزان برسونیم که به شما این امکان رو میده تا بدون محدودیت زمانی ازش استفاده کنید و مثل سایر گلدتگ های خدمات زمان استفاده نداره.

در واقع انتخاب تاریخ استفاده با شماست و راحت تر میتونید برنامه ریزی شاد و مفرح در کنار خانواده و دوستان داشته باشید،علاوه بر اون استفاده از جایگاه مهمان هست که باعث میشه دید عالی نسبت به کل نمایش داشته باشید.توجه داشته باشید که مثل همیشه موفق شدیم این گلدتگ رو با کمترین قیمت به شما عزیزان پیشنهاد بدیم و امیدواریم بتونیم لحظات و خاطرات شادی رو برای شما و  عزیزانتون فراهم کنیم.

سید عباس هاشمی
1394/06/25
سلام - من الان خرید کردم فقط این ک نوشتین " بعد از خرید لطفاٌ اطلاعات تماس و آدرس را بطور کامل در پروفایل وارد کنید " یعنی چی ؟؟ من ک پروفایلم کامل هست !!!!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/06/26
سلام سعید جان این مورد رو واسه دوستانی که اطلاعات پروفایلشون تکمیل نیست اضافه کردیم.ممنونم از توجهت و امیدوارم بعد از استفاده از این گلدتگ نظرت رو درموردش با ما و دوستای دیگه درمیون بذاری
zahra Hejazi
1394/06/25
سلام ببخشيد بچه من الان٣سال ونيمشه بايد جداگانه بليط بگيرم
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/06/25
سلام زهرا جان ممنون میشم با تلفن هماهنگی تماس بگیرید تا بهتر راهنماییتون کنن.
سید عباس هاشمی
1394/07/01
سلام - چون بهتون قول داده بودم نظرم رو می نویسم. در یک کلاک عالی ی ی ی ی ی ی. واقعا نمایش دلپذیری بود . با توجه به اینکه من خانومم از حیوانات میترسه ولی خیلی خیلی خوش گذشت بهمون. خلوت بود و ردیف دوم نشستیم و ورود شیر دریایی در اول برنامه و سلام و علیک وآواز خوندش خیلی با حال بود. دلفینها هم عالی بودن با اینکه کسیا کوچک تر ولی آلفا خیلی سر ب سرش میذاشت و همش غذای کسیا رو میخورد. ب گفته مربی ش امشب خیلی شیطون شده :)
ولی در کل عالی ی ی بود باز هم از این آفر ها بگذارید.
راستی نقاشی دلفینها رو با قیمت پایه حراج 100 تومان گذاشتن که همه چون کارمند بودن کسی جلو نیمد. هزینه عکاسی با دلفین هم 50 و 120 تومان هستش . چون من تجربه ش رو تو کیش داشتم صرفه نظر کردیم.
در کل خیلی عالی بود وخوش گذشت. :)
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/07/01
سلام سعید جان خیلی خوشحالم که بهتون خوش گذشته و از سفارش این گلدتگ راضی بودی .یه دنیا ممنون از اینکه وقت گذاشتی و اطلاعاتت رو ثبت کردی

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید