محصولات پیشنهادی
ست لوازم آرایش کودک Unique
ست لوازم آرایش کودک Unique
توضیحات

علاقه برای استفاده از لوازم آرایشی توسط کودکان به ویژه دختران زیر هفت سال از جمله نگرانی خانوده‌هاست . در گروه سنی زیر 7هفت سال دختران به خاطر اینکه در سن تقلید قرار دارند،.بهترین راه این است که به کودک فرصت تصمیم‌گیری داده شود تا عزت نفس و اعتماد به نفس در او ایجاد و تقویت شود. ،  بهمین خاطر گلدتگ امروز یک پیشنهاد خوب واسه دختر بچه‌ها داره و ست لوازم آرایش کودک Unique رو پیشنهاد میده که شامل سشوار ، شانه ، دو گیره سر ، پکیج سایه ، کش سر ، آیینه دسته‌دار  سطل و موبایله و بکمک این محصول کودکانتون میتونند ساعت‌ها سرگرم باشند و از بازی کردن لذت ببرند.

 

 

atiyeh ba
1394/06/29
با سلام و تشکر از گلدتک عزیز بابت این ست لوازم آرایش که من چندباری درخواست داده بودم ولی ای کاش ست کامل اون رو که همراه با میز و صندلی است رو هم برامون تهیه می کردید چون هم خیلی شکیل تر و هم خیلی کامل تر و زیباتر ، باز هم ازتون ممنون میشم اگر امکانش هست ست میز آرایش رو هم ارائه بفرمایید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/06/29
سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که مایلی محصولات مورد نیازت رو از طریق گلدتگ تهیه کنی و ممنونم که وقت گذاشتی و پیشنهادت رو مطرح کردی.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و امیدوارم یکی از گلدتگ های بعدی باشه
بیتا دیزه وری
1394/07/11
با سلام
این کالا اصلا از کیفیت خوبی برخوردار نیست. باز خریدش اصلا راضی نیستم. :(
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/07/11
سلام بیتای عزیز قطعا در فروش با تعداد بالا باید انتظار ارسال نظرات مختلف رو داشته باشیم.مثل همیشه ممنونم که وقت گذاشتی و نظرت رو ثبت کردی و درورصورتی که از این محصول استفاده نشده و پکیج ایراد نداشته باشه تا 48 ساعت بعد از زمان تحویل،امکان مرجوع شدن رو داره.
saeideh k
1394/07/22
مرسي از گلد تك بابت كالاي خوبتون .من اين كالا رو به برادرم پيشنهاد دادم خريداري كرده و واقعا راضي بود
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/07/22
سعیده جان ممنونم که با معرفی گلدتگ به دیگران،به پیشرفت بیشتر ما کمک میکنی!
Mrs. Emami
1394/09/25
گلدتگ جان ممنون امروز بدستم رسید و کادو دادم به یه دختر کوچولو خیلی خوشحال شد. جعبه پر بود از وسایل مختلف. مادرش کلی دعام کرد که دیگه دخترش دست از سر وسایل مادر برمیداره. ممنونم گلدتگ جان با توجه به قیمتش واقعا عالی و زیاد بود. ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/09/26
خیلی خوشحالم که از سفارش این محصول راضی هستید و امیدوارم با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید