محصولات پیشنهادی
لیزر موهای زائد کلینیک هفت تیر
لیزر موهای زائد کلینیک هفت تیر
لیزر موهای زائد کلینیک هفت تیر
لیزر موهای زائد کلینیک هفت تیر
لیزر موهای زائد کلینیک هفت تیر
لیزر موهای زائد کلینیک هفت تیر
توضیحات

افزایش روزافزون مخاطبانی که در جستجوی روش‌های بهتر، راحت‌تر، سریع‌تر، با تأثیر بیشتر و غیرتهاجمی‌تر کاهش موهای ناخواسته هستند منجر به گسترش بهره‌گیری از تکنولوژی‌های مختلف از جمله سیستم‌های بر پایه نور هستند. بطوریکه از سال 1996 کاهش موها به کمک این سیستم ها ( لیزرها ، IPL ها و elight ) به شدت گسترش یافته است. رنگدانه‌های ملانین در پوست و موی ما اشعه‌ خورشید را جذب، و از این طریق بدن و پوست ما را محافظت می‌کنند. این رنگدانه‌ها بهترین هدف برای اشعه لیزر در درمان موهای ناخواسته می‌باشند.استفاده از دستگاه های IPL و Elight که با سیستم فلش لامپ زنون کار می کنند به تازگی رواج یافته است و مزیت آنها این است که بسیار سریع تر عمل می کنند، ارزان تر هستند و علاوه بردرمان موهای زائد در درمان لک های پوستی و ضایعات عروقی و جوانسازی پوست هم موثرند

گلدتگ امروز لیزر موهای زائد در کلینیک هفت تیر رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که شامل خدمات لیزر با استفاده از پرتوان‌ترین دستگاه Elight 2015 با خنک کننده‌های قوی می‌باشد.این گلدتگ شامل 2 جلسه full body (تمام بدن) هستش و کلیه خدمات توسط کادری مجرب و زیر نظر خانم دکتر مهرانه عزیزوند انجام میشه.

توجه داشته باشید که این مجموعه شامل خدمات متنوع دیگه مثل تزریق بوتاکس ، تزریق ژل ، فروتراپی ، جوان‌سازی با RF ، میکرودرم ابریژن و پیرسینگ هم هستش. 

 

 

 

ناحیهتعداد بن
کل صورت 5
پیشانی 2
گونه 1
خط ریش 2
پشت لب 1
گردن(جلو یا عقب) 2
دو زیر بغل 4
بیکینی 6
خط بیکینی 2
کل پاها 20
دو ران 12
دو ساق 12
دست ها 12
ساعد و پشت دست 8
دو بازو 6
دو سر شانه 3
کل سینه و شکم 10
قفسه سینه 5
شکم 5
پهلو 5

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید