محصولات پیشنهادی
کارواش فشار قوی Water Zoom
کارواش فشار قوی Water Zoom
کارواش فشار قوی Water Zoom
کارواش فشار قوی Water Zoom
توضیحات

قبلا کارواش جت مینی EzJet رو به شما پیشنهاد دادیم که استقبال خوبی ازشون شد و اکثر کاربرها ، نسبت به قیمتش از کیفیتش راضی بودند ، گلدتگ امروز کارواش فشار قوی Water Zoom رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که بخاطر طراحی متفاوت لوله ، نسبت به مدل پیشنهادی قبلی فشار آب بیشتری داره و برای تمیز کردن ماشین ، شیشه ، دیوار ، زمین و ... کاملا مناسب و کاربردی هستش.

ویژگی بعدی ، داشتن  سری Jet Nozzle برای متمرکز کردن و سری Fan Nozzle برای پخش کردن آب هستش و میتونید با توجه به میزان فشار آب مورد نظر ، براحتی سری‌ها رو عوض کنید.امتیاز بعدی ، داشتن دسته بلند این محصوله که دسترسی به نقاط بالاتر رو آسون میکنه.

توجه داشته باشید که ویدیو قرار داده شده فقط بخاطر نشون دادن کارایی محصول هستش اما فراموش نکنید که همیشه چاشنی غلو کردن در تیزهای تبلیغاتی وجود داره و بخاطر پلمپ بودن پکیج محصول، خودمون تستش نکردیم و در مورد کیفیتش اطلاعی نداریم و منتظر نظر دوستانی که گلدتگشون رو تحویل میگیرند هستیم.

محمد آهنی
1394/06/12
سلام.من این وسیله رو گرفتم.واقعا به صرفه هستش.به همه دوستان پیشنهاد میکنم بگیرین.ضرر نمیکنین
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/06/12
سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که از کارآیی و کیفیت این گلدتگ راضی بودی و ممنونم که بعد از استفاده از گلدتگ ها وقت میذاری و نظرت رو با ما درمیون میذاری تا دوستای دیگه با اطمینان بیشتر سفارششون رو ثبت کنن.
حامد پروين
1394/06/17
سلام. من به تازگي خريدمش. بنظرم 2 نازل پاشش نقطه اي و نازل ديگر خيلي خوب كار مي كنند و اگر فشار آب بالا باشه ، پرتاب پاشش خيلي عالي كار مي كند. اما من با برسش مشكل دارم و كمي آب از بين جداره اش به هدر مي ره ولي در مجموع براي شستن بويژه خودرو عاليه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/06/17
سلام حامد عزیز خیلی خوشحالم که کیفیت و عملکرد این گلدتگ در حدی بوده که رضایتت رو جلب کنه و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات وقت میذاری و نظرت رو درموردش با ما درمیون میذاری(توجه داشته باشید که تمامی گلدتگها در صورتی که ایراد داشته باشه تا 48 ساعت بعد از زما تحویل امکان تعویض یا کنسلی رو داره)
خانم رستم پور
1394/12/01
سلام این محصول دست من رسید اما یک سری برنجی کم داشت.باید چیکار کنم؟لطفا جواب بدین.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/12/01
دوست عزيز بابت ايراد محصول از شما عذرخواهي ميکنم و اميدوارم از ما دلگير نباشيد چون در تعداد بالاي هر محصول،این مسائل وجود داره اما مثل هميشه مسئوليتش رو به عهده ميگيريم و درصورتي که مطمئن هستيد ممنون ميشم واسه تعويضش با تيم پشتيباني هماهنگ کنيد.
خانم رستم پور
1394/12/01
سلام با عرض معذرت بیشتر که دقت کردم به خود کارواش وصل شده بود.
چون به خود محصول بود قابل دیدن نبود.خیلی ممنون از پاسخگویتون.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/12/02
سلام دوست عزیز خوشحالم که مشکلتون حل شد و ممنونم که بهمون اطلاع دادید
طاها ثالثی
1394/12/22
درود برشما
این محصول امروز بدست من رسیده اما مخزن شیشه ای که دارای دو سرمیباشد و یک طرف طبق عکس و فیلم موجود کوچکتر و طرف دیگر بزرگتر که برای وصل شدن به تبدیل شیلنگ آب میباشد،من همین قسمت بزرگتر را ندارم
و مخزن شیشه ای من دو طرفش هم اندازه است
سپاسگذارم اگر راهنمایی بفرمایید
با تشکر از گروه گلدتک
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/12/25
دوست عزيز بابت ايراد محصول از شما عذرخواهي ميکنم و اميدوارم از ما دلگير نباشيد چون در تعداد بالاي هر محصول،امکان خرابي وجود داره اما مثل هميشه مسئوليتش رو به عهده ميگيريم و درصورتي که مطمئن هستيد اين محصول ايراد داره ممنون ميشم واسه تعويضش با تيم پشتيباني هماهنگ کنيد.
منیره توکلی
1395/01/14
خیلی جالب بود برای تمیزکاری عید استفاده شد مشکلی نداشت خوبیش اینه که دسته بلندی داره
فقط بهتره سر شیلنگ با بست بهش وصل بشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/01/15
منیره جان خیلی خوشحالم که از کارآیی این محصول راضی هستی و ممنونم که بعد از استفاده وقت گذاشتی و نظرت رو با ما درمیون گذاشتی

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید