محصولات پیشنهادی
پکیج حرفه‌ای عکاسی
پکیج حرفه‌ای عکاسی
پکیج حرفه‌ای عکاسی
پکیج حرفه‌ای عکاسی
توضیحات

بعد از استقبال خوب شما عزیزان از پکیج کامل عکاسی YUNTENG ، گلدتگ امروز پکیج حرفه‌ای عکاسی رو به شما پیشنهاد میده که شامل مونوپاد طرح yunteng مدل 188 ، بلوتوث شاتر ، کاور سیلیکونی بلوتوث شاتر و سه پایه عکاسی هستش.

نکته قابل توجه اصلی ، در مورد مونوپاد این پکیجه که طرح yunteng هستش و تمام ویژگی‌های مدل اصلی رو داره و تنها تفاوت برند اونه که روی دسته نوشته نشده و امتیاز اصلی اون ،داشتن جایگاه بلوتوث شاتر روی بدنه هستش که بکمک این ویژگی دیگه نگران گم شدن و یا فراموش کردن بلوتوث شاترتون نیستید و براحتی روی دسته قرار میگیره و همیشه همراهتونه.

ویژگی بعدی سه پایه عکاسی این مدله که زیر دسته مونوپاد پیچ میشه و  اون رو به یک سه پایه بلند تبدیل میکنه ، که وجود اون برای ثبت تصاویر بدون نقص مخصوصا در شرایط نوری ضعیف و فواصل کانونی بالا الزامیه.

توجه داشته باشید ، با خرید این گلدتگ هم از تخفیف بیشتری ، نسبت به تهیه جداگانه بهره‌مند میشوید.

مریم احمدخانی
1394/05/13
ضمن تشکر از گلدتک عزیز میخاستم بدونم این مونو تحمل وزن گوشیه سونی z1رو داره؟؟خواهشا ج بدین چون میخام سفارش بدم
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/05/18
مریم جان کامنتت رو تایید میکنم تا دوستانی که با این گوشی تست کردن راهنماییت کنن.
محمد مهدی انصاری نسب
1394/05/20
سلام این پکیج که فرستادید برای من ناقصه و سه پایه عکاسی اون بدون پیچه ونمیشه اونرو به مونوپاد وصل کردمن باید چه کار کنم ?لطفا حتما سوالم رو. جواب بدیدممنون از ما
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/05/21
سلام دوست عزیز بابت این اتفاق از شما عذرخواهی میکنم و امیدوارم از ما دلگیر نباشی چون با توجه به تعداد بالای محصولات امکان چک کردن تمامی گلدتگ هارو نداریم اما مثل همیشه مسئولیتش رو به عهده میگیریم.ممنون میشم این پکیج رو با ارزانترین پست واسه ما ارسال کنی.
ابراهیم اسماعیل زاده
1394/05/20
سلام
با تشکر از خدمات خوبتون
من این مونوپاد رو سفارش دادم،به موقع به دستم رسید،اما متاسفانه داخل پکیج،بلوتوث شاترش نیست.خیلی برام عجیب بود که چطور میشه که قبل ارسال چک نکنید پکیج رو؟!
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/05/21
سلام ابراهیم عزیز بابت این اتفاق از شما عذرخواهی میکنیم و امیدوارم یه کوچولو به ما حق بدید چون با توجه به تعداد بالای گلدتگ ها امکان چک شدن تمامی محصولات رو نداریم مهم اینه که مسئولیتش رو به عهده میگیریم.ممنون میشم با تیم پشتیبانی هماهنگ کنی تا با سفارش بعدی واستون ارسال بشه.یه دنیا ممنون از صبر و شکیبایی شما
ساناز چيت ساز
1394/05/24
سلام به گلدتگي هاي عزيز
سفارشم به دستم رسيد ولي اون چيزي نيست كه توي عكسه. كلا ماركش چيز ديگه ايه. و پايه اون هم مشكل داره و محكم نميشه. وقتي كه گوشي رو ميبندم ديگه تحمل مونوپاد و گوشي رو نداره. در صورت امكان من ميخوام اين سفارش رو براي شما برگردونم.
ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/06/10
سلام دوست عزیز درمورد تفاوت برند همونطور که در بخش توضیحات این محصول گفته شده نکته قابل توجه اصلی ، در مورد مونوپاد این پکیجه که طرح yunteng هستش و تمام ویژگی‌های مدل اصلی رو داره و تنها تفاوت برند اونه که روی دسته نوشته نشده اما درمورد تمام گلدتگها،درصورتی که احساس میکنی ایراد داره یا غیرقابل استفاده هستش تا 48 ساعت بعد از زمان تحویلش امکان تعویض یا کنسلی رو داره.
نژاد فرد
1394/05/26
لطفا سه پایه رو به صورت جدا برای فروش بذارید
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/05/26
افسانه جان بابت سه پایه درخواست زیادی داشتیم و امیدوارم یکی از گلدتگ های بعدی باشه!
مجتبی سپاسی
1394/05/31
سلام
از سایتتون راضی هستم چون به نسبت بقیه سایتها عملکرد بهتری دارین
منم این محصول رو خرید کردم ولی وقتی به دستم رسید دوتا از قفلهای محصول ترک دارن نمیدونم الان چیکار باید کنم
بهتر نیست قبل از ارسال محصولات از لحاظ کیفیت چک بشن؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/06/02
سلام دوست عزیز ممنونم که بین سایتهای تخفیف گروهی گلدتگ رو انتخاب کردی و امیدوارم بابت ایراد این محصول از ما دلگیر نباشی و با تعویضش بتونیم جبران کنیم .ممنون میشم واسه تعویض این محصول با تیم پشتیبانی هماهنگ کنی
شایسته جاویدی
1397/09/12
سلام گلدتگ عزیز،میشه این مونوپاد رو شارژ کنید،ده روز دیگه تولد همسرم هست،میخواستم براش مونوپاد بخرم،امکانش هستحتی شده یک عدد برای من شاذژ کنید ،ممنون میشم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/09/12
سلام شایسته جان با توجه به اینکه زمان زیادی از اینکه این کالا رو سایت قرار داشته میگذره تمدید اون بستگی به تعداد درخواست ها و تامین موجودی از سمت تامین کننده داره و ما نمیتونیم تاریخ مشخصی برای تمدید یک کالا معین کنیم،درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید