محصولات پیشنهادی
دستگیره هوشمند شیائومی Arkfish S5‏
دستگیره هوشمند شیائومی Arkfish S5‏
دستگیره هوشمند شیائومی Arkfish S5‏
دستگیره هوشمند شیائومی Arkfish S5‏
دستگیره هوشمند شیائومی Arkfish S5‏
دستگیره هوشمند شیائومی Arkfish S5‏
دستگیره هوشمند شیائومی Arkfish S5‏
دستگیره هوشمند شیائومی Arkfish S5‏
توضیحات

محصول پیشنهادی امروز ما در گلدتگ محصولی است که با کمک آن می‌توانید امنیت خانه یا محل کار خود را چند برابر کنید. با دستگیره هوشمند شیائومی Arkfish S5‏، دیگر نباید نگران ورود افراد غریبه یا سرقت از خانه باشید. نصب و تعویض این دستگیره کاملا آسان است و به ۵ روش (اثر انگشت، رمز عبور، بلوتوث، کلید و …) مختلف می‌توانید قفل درب را باز کنید.

این دستگیره با پیوند هوشمند Mijia IoT‏ یک قدم دیگر به هوشمند کردن کل خانه نزدیک‌تر شده است، به این ترتیب که با کمک اپ میجیا Mijia‏ شما می‌توانید تنظیمات کولر، چراغ‌ها و .. را در بعد از باز کردن قفل درب از پیش مشخص کنید؛ به این ترتیب که پس از باز شدن قفل، چراغ‌ها و پرده‌ها به آرامی باز می‌شوند و کولر گازی در دمای مناسب تنظیم می‌شود. سازنده بر حفاظت ایمنی این قفل با وجود چندین آلارم برای جلوگیری از حملات به جعبه سیاه کوچک، تاکید کرده است. 

شما با دستگیره هوشمند شیائومی Arkfish S5‏ می‌توانید دیگر با کلیدهایتان خداحافظی کنید و  زندگی هوشمند را در آغوش بگیرید. یک قفل هوشمند درب اتاق که راحت‌تر، ساده‌تر، ایمن‌تر و سازگارتر است و به ۹۵ درصد درب‌های چوبی می‌خورد (ضخامت درب چوبی قابل اجرا ۳۸ تا ۵۵ میلی‌متر) و برای اتاق خواب، اتاق مطالعه، فعالیت‌های الکترونیکی، دفتر کار، خانه، آپارتمان‌های اجاره‌ای و مدیریت راحت مستاجران و … کاربرد دارد.

نصب این دستگیره بسیار راحت است و خیلی سریع و راحت می‌توانید درب را در محل تعویض کنید. قفل با جداسازی و مونتاژ ساده در چند ثانیه هوشمند می‌شود و به راحتی با پیچ گوشتی قابل نصب است. توجه داشته باشید که برخی از قفل‌های درب‌های قدیمی نیاز به تعویض و نصب دارند، پس لطفا برای جزئیات به دستورالعمل نصب مراجعه کنید.

برای اطمینان شما شرکت سازنده ۵ راه برای باز کردن قفل در نظر گرفته است؛ باز کردن قفل با اثر انگشت (به شیوۀ خازنی؛ ۹۹.۸ درصد نرخ تشخیص اثر انگشت، کم‌تر از ۰.۵ ثانیه سرعت تشخیص)، رمز عبور طولانی مدت، رمز عبور دوره‌ای، باز کردن با بلوتوث تلفن همراه و باز کردن با کلید اضطراری. البته این دستگیره از باز کردن قفل با یک کلیک از راه دور پشتیبانی نمی‌کند.

می‌توانید مدل‌های مختلفی از رمز عبور را با این دستگیره امتحان کنید؛ رمز عبور طولانی مدت ۶ تا ۱۰ نفر حداکثر 25 گروه؛ و رمز عبور معتبر دوره‌ای که برای پرستار بچه و یا نظافتچی استفاده می‌شود. استفاده از رمز عبورهای معتبر دوره‌ای به این ترتیب است که باید تلفن همراه و قفل از طریق بلوتوث متصل شوند. پس از اتصال بلوتوث به قفل درب، از برنامه Mijia می‌توانید برای مشاهده آسان یادآور پیام‌های قفل درب، گزارش‌های باز کردن قفل، باز کردن قفل بلوتوث و غیره استفاده کنید.

دکمه معمولی باز شدن را روی دستگیره داخلی فشار دهید، صدای «باز شدن به حالت عادی» را اعلام می‌کند و سپس می‌توانید حالت‌ها را تغییر دهید و مستقیماً قفل در را بدون تأیید باز کنید تا استفاده از آن در حالت‌های مختلف راحت‌تر شود.

 سوابق باز شدن قفل (به جز باز کردن قفل مکانیکی کلید) را با بلوتوث، می‌توان از راه دور مشاهده کرد. امکان مدیریت کاربر به شما این امکان را می‌دهد که کاربران عادی و کاربران مهمان را مشخص کرده و اجازه کاربری به آنها اضافه کنید.

این قفل با ۴ باتری قلمی تغذیه می‌شود و امکان شارژ شدن با کابل اضطراری USB ‏را هم دارد. با نشانگری که روی دستگیره وجود دارد وقتی باتری کمتر از ۲۰ درصد است، هشدار باتری را تعویض کنید، روشن می‌شود.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید