صافی چای مدل دسته دار
صافی چای مدل دسته دار
صافی چای مدل دسته دار
صافی چای مدل دسته دار
توضیحات

چای يک نوشيدنی دلچسب در هر لحظه و هر زمان است، چه در روزهای سخت کاری یا روزهایی که در خانه در حال استراحت و وقت گذراندن با عزیزان و دوستانتان هستید، اما گاهي اين نوشيدني دلچسب مزاحم‌هایی دارد که پس از نوشيدن چای، تفاله‌اش وارد دهان می‌شود، علاوه بر این ماندن تفاله‌ها ته فنجان يا استکان در هنگام پذيرايي از مهمان هم منظرۀ خوبي ندارد. به همین منظور در هنگام ريختن چاي بايد يک مانع بر سر راه تفاله‌ها استفاده کرد و یک صافی استیل دسته دار بهترین گزینه است. 

در واقع صافی‌ استیل یکی از ابزارهای ضروری در آشپزخانه است. از صافی‌های استیل علاوه بر چای، می‌توان برای صاف کردن روغن مواد غذایی سرخ شده استفاده کرد، همچنین برای الک کردن و شست‌و‌شوی انواع حبوبات مانند عدس، لوبیا، ماش، سویا و … استفاده کرد.

صافی چای مدل دسته دار، دارای دسته در یک طرف است که به راحتی می‌توانید با این دسته‌ها از این صافی‌ استیل استفاده کنید. تورهای مشبک آن به راحتی کوچک‌ترین مواد را جدا می‌کنند.  لبه‌های کوچکی در یک طرف آنها قرار دارد که می‌توانید از آن برای گیر دادن روی ظروف دیگر استفاده کنید. در واقع صافی‌های استیل یک ابزار کاربردی در آشپزخانه هستند که با آنها می‌توانید غذاهای با کیفیت تهیه کنید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

محصولات پیشنهادی
عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید