محصولات پیشنهادی
بیسیم صفحه رنگی Panasonic
بیسیم صفحه رنگی Panasonic
بیسیم صفحه رنگی Panasonic
بیسیم صفحه رنگی Panasonic
بیسیم صفحه رنگی Panasonic
بیسیم صفحه رنگی Panasonic
توضیحات

گلدتگ امروز یکی از جدیدترین و کاملترین مدلهای بیسیم پاناسونیک رو به شما دوستان معرفی میکنه که لیست بلندبالایی از ویژگی و امکانات داره که ما فقط به اصلی ترین و مهم ترین اونها اشاره کردیم و به جرات میتونیم بگیم که تمام نیازهای شما رو از یک تلفن بیسیم برآورده میکنه.

بخاطر اطمینان کامل از اصلی بودن و کیفیت فوق العاده بالای این بیسیم، تا ۷۲ ساعت این امکان براتون وجود داره که بعد از تحویل کالا اگر به هر دلیلی راضی نبودید، برش گردونید و مبلغ پرداختی رو پس بگیرید( توجه داشته باشید که در صورتی که قصد برگردوندن کالا رو داشتید، هیچ صدمه ای از لحاظ ظاهری نباید وارد شده باشه)

نکته بعدی در مورد جعبه دستگاه هستش که بخاطر refurbished بودن با بسته بندی اصلی شرکتی متفاوته و با کارتون ساده ارسال میشه و خود این موضوع یک دلیل مهم برای گرفتن این درصد تخفیف بالا برای کالای پرطرفدار و اورجینال هستش.

یک ویژگی خیلی مهم این دستگاه، امکان کارکرد در هنگام قطع برق هستش ، به این صورت که یکی از بیسیم ها موقع قطع برق روی base قرار میگیره و با استفاده از شارژ باتری یسیم ، بیسیم دوم میتونه بدون برق کار کنه.

امتیاز مهم بعدی این گوشی مجهز به بلوتوثه و می تونید دو تا موبایل رو به تلفن وصل کنید و وقتی میخواید زنگ بزنید یا گوشیتون زنگ بخوره ، بجای موبایل از بیسیم استفاده کنید ، تا هم ضررش کمتر باشه و هم کیفیت صدا خوب باشه ، در ضمن اینکار باعث اشغال شدن خط خونه هم نمیشه، یعنی شما می تونید همزمان با یک بیسیم بجای موبایل حرف بزنید و اگر کسی تلفن خونه رو گرفت ، براحتی با بیسیم دیگه جوابگو باشید.

مهدي رييسي
1394/05/05
با سلام وتشكر از آفرهاي خوبتون،در صورت امكان تلفن 2line رو هم بذاريد
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/05/05
سلام مهدی عزیز خیلی خوشحالم که از عملکردمون راضی هستی و مایلی محصولات مورد نیازت رو از طریق گلدتگ تهیه کنی ممنونم که وقت گذاشتی و پیشنهادت رو ثبت کردی.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و امیدوارم یکی از گلدتگ های بعدی باشه!
shadab hatami
1394/05/06
سلام و خسته نباشید. کمربند رسید. عالی بود. میخواستم ازتون خواهش کنم که به آقای جهانی، پیک گلدتگ بگین که کارشون درسته. دستشون درد نکنه. انقد که انسانه محترمی هستنکلا من بیرون رفتن از خونه برام سخت شده. چون کاره گروه گلدتگ تکه و نیازی به بیرون رفتن از خونه برای خرید نیست.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/05/10
سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که علاوه بر کیفیت گلدتگ ها از عملکرد تیم راضی بودی و یه دنیا ممنونم که وقت گذاشتی و نظرت رو بهمون گفتی.امیدوارم بتونیم رضایت و اعتمادت رو تا حدی جلب کنیم که گلدتگ رو به دوستای دیگه معرفی کنی
ali seraji
1394/07/11
من خریدم، واقعا راضی هستم. مرسی گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/07/11
علی عزیز خیلی خوشحالم که از سفارش این محصول راضی هستی و ممنونم که وقت گذاشتی و نظرت رو درمورد این گلدتگ با ما درمیون گذاشتی

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید