محصولات پیشنهادی
جارو رباتیک Xiaomi Dreame Bot L30 Pro Ultra
جارو رباتیک Xiaomi Dreame Bot L30 Pro Ultra
جارو رباتیک Xiaomi Dreame Bot L30 Pro Ultra
جارو رباتیک Xiaomi Dreame Bot L30 Pro Ultra
جارو رباتیک Xiaomi Dreame Bot L30 Pro Ultra
توضیحات

پیشنهاد ویژه امروز گلدتگ به شما عزیزان جارو رباتیک Xiaomi Dreame Bot L30 Pro Ultra است. نمونه های قبلی جارو رباتیک شیائومی با استقبال خوبی مواجه شد، امیدوار این مدل هم رضایت شما رو جلب کنه. جارو های رباتیک به دلیل اینکه کارهای نظافت رو به صورت خودکار انجام می‌ده، زندگی را برای ما آسان‌تر می‌کنه. 

یکی از ویژگی‌های این مدل، قدرت مکش فوق‌العاده آن است. با قدرت مکش 8300 پاسکال، این دستگاه توانایی جمع‌آوری کوچک‌ترین ذرات گرد و غبار، موهای حیوانات خانگی و دیگر زباله‌ها را دارد که با یک بار شارژ کامل میتونه 300 متر مربع از محیط رو جارو کنه. این میزان از شارژ باتری، برای اکثر خانه‌ها و آپارتمان‌ها کافی است و کاربران می‌توانند بدون نگرانی از تمام شدن باتری، از عملکرد مستمر و کارآمد دستگاه بهره‌مند شوند.و به راحتی می‌تواند از فرش‌های ضخیم به سطوح سخت‌تر مانند سرامیک و چوب جابجا شود و هیچ گونه مشکلی در حرکت و تمیز کردن این سطوح نخواهد داشت. این دستگاه با قابلیت تشخیص موانع، از برخورد با اشیاء و آسیب دیدن خود و اشیاء جلوگیری می‌کنه. همچنین، در صورت بلند شدن دستگاه از سطح زمین یا مواجه شدن با پله‌ها، به صورت خودکار متوقف میشه تا از سقوط و آسیب دیدن جلوگیری کنه.

از دیگر ویژگی های این دستگاه شستشوی خودکار پدهای تی کشی با آب ۶۰ درجه سانتیگراد است که با خشک کردن آنها از باکتری ها و بوی بد جلوگیری میکنه.در این دستگاه امکان جدا سازی اتوماتیک تی نیز فراهم شده است تا بعد از هربار تی کشی جارو، تی را در استند گذاشته و برای جارو کشی نواحی مرتفع تر از استند خارج میشود.

این دستگاه با فناوری MopExtend® و RoboSwing با استفاده از پدهای طی قابل شستشو، به طور مؤثر سطوح را تمیز می‌ کند و لکه ‌ها و آلودگی ‌ها را از بین می ‌برد. MopExtend® اطمینان می ‌دهد که هیچ گوشه و کناره‌ ای بی ‌توجه نمی‌ ماند و تمیزکاری کامل انجام می ‌شود به این صورت که تی از دستگاه بیرون اومده و فضاهای غیر قابل دسترس را هم تی میکشد.

ویژگی دیگر این جارو رباتیک کنترل از راه دور است که حتی اگر خارج از خانه باشید، امکان نظارت و تغییر تنظیمات ربات را خواهید داشت؛ فقط کافی است برنامه Dreame Home را روی گوشی خود نصب کرده تا به گزینه‌های متعدد آن مثل تماس تصویری دو طرفه دسترسی داشته باشید.

میترا هاتفی
1403/06/06
۲ نفر خریدن اگه همین دو نفرم نظرشونو مینوشتن بد نبود!
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/06/06
میترا جان * این محصول چند ساعت بیشتر نیستش که بر روی سایت بارگذاری شده و هنوز هیچ کدام از کاربران جاروهارو دریافت نکردن به همین دلیل کمی زمان میبره تا دوستان گلدتگ نظر شون رو به اشتراک بذارن برای شما
عاطفه عبداللهی
1403/06/08
من این محصول رو توی نمایشگاه دیدم، خیلی خفنه، یعنی کار شستشو و طی کشیدن رو برای کسایی که بچه دارن و مدام جارو میکنن خیلی راحت میکنه، کلا جارو کشی و طی کشیو برات تعطیل میکنه.
1

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید