محصولات پیشنهادی
مینی اره دستی
مینی اره دستی
مینی اره دستی
مینی اره دستی
مینی اره دستی
توضیحات

مینی اره دستی، ابزاری جدید و در عین حال بسیار کاربردی که می‌تواند به آسانی نیاز شما برای داشتن یک اره کوچک را برطرف کند. این اره دارای تیغه فلزی مقاوم و بسیار باکیفیت است که انعطاف‌پذیری مناسب برای جلوگیری از شکستن در حین برش را دارد. تیغه اره دارای لبه‌های یکسان نیست، به عبارت ساده‌تر لبۀ تیغه دارای برجستگی‌هایی با دو سایز و شکل قرارگیری متفاوت از یکدیگر به صورت یک در میان است، این موضوع سبب بهبود عملکرد برش تیغه شده، به طوری که می‌توانید از اره باغبانی دستی برای برش خشک و تر بهره ببرید. دستگیره اره دستی چوب‌بری، شمایلی منحنی شکل دارد که امکان قرارگیری درون دست به صورت کامل و البته ایجاد تسلط روی حرکت و عملکرد تیغه را فراهم می‌کند، بنابراین برخلاف نمونه‌های معمول، کار اره در برش بسیار سریع‌تر و البته راحت‌تر خواهد بود. از اره همراه دستی می‌توانید برای تکمیل ابزار خود برای استفاده در مواقعی نظیر برش چوب، هرس درختان و ... بهره ببرید. پس با خرید این جعبه ابزارتان را تکمیل کنید.

F Hashemi
1403/05/01
سلام وقت بخیر بسیار اره باکیفیت و خوش دست و تیز و کارآمد هست بنده هم لوله پلی اتیلن 6 اینچ (قطر۱۵ سانت) را باهاش برش،کردم که خیلی راحت کار کرد تیغه خیلی تیزی داره و هم شاخه های کوچک درخت را باهاش اره کردم سریع و راحت برش کرد بنظرم ارزش خرید دارد
3
گلدتگ
گلدتگ
1403/05/02
سلام دوست عزیز خوشحالم که کیفیت این محصول در حدی بوده که رضایتت رو جلب کنیم و ممنونم که وقت گذاشتی و نظرت رو درموردش با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتی.
لطف اله سالاریان
1403/05/09
بدرد بخور وجمع وجوره ، ارزش خرید را داره، منکه خیلی راضی بودم.
1
گلدتگ
گلدتگ
1403/05/10
رضایت شما بیشتر از هرچیزی مارو خوشحال میکنه ممنونم که نظرت رو نوشتی
فتانه ميروهابي
1403/05/01
آقا یکی بیاد بگه چطوریه؟ به درد میخوره یا نه
1
گلدتگ
گلدتگ
1403/05/01
فتانه جان * خیلی از کاربران کالا رو دریافت نکردن منتظر هستیم تا نظر شون رو بنویسن

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید