محصولات پیشنهادی
غلط گیر نواری مدل اتودی
غلط گیر نواری مدل اتودی
غلط گیر نواری مدل اتودی
غلط گیر نواری مدل اتودی
غلط گیر نواری مدل اتودی
غلط گیر نواری مدل اتودی
غلط گیر نواری مدل اتودی
غلط گیر نواری مدل اتودی
غلط گیر نواری مدل اتودی
توضیحات

همه‌ی ما به دلیل خستگی در هنگام نوشتن با خودکار دچار خطاهایی می‌شویم که نیاز داریم هر چه سریع‌تر آنها را پاک کنیم. از نظر شما بهترین گزینه چیست؟ آیا باید کاغذ را مچاله کنیم.و دور بیندازیم؟ خیر ما به شما استفاده از غلط گیرها را پیشنهاد می‌کنیم. به اینگونه در عین راحتی می‌توانید خطاهای خود را پاک کنید و دوباره در آن قسمت بنویسید.

غلط‌گیرها نیز دارای انواع بسیار زیادی هستند که هر کدام با توجه به ویژگی‌هایی که دارند برای یک عامل مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این غلط گیر فانتزی می توان بلافاصله و بدون نیاز به خشک شدن لایه ی غلط گیر،.اشتباهات نوشتاری و یا تایپی را اصلاح کرد. پوشش‌دهی غلط‌گیر نواری فانتزی با طول ۶ متر و پهنای ۵mm قوی بوده و نیازی.به استفادۀ چندباره از آن برای اصلاح اشتباهات نیست. بدنه این محصول دارای رنگ‌های زیبا و جذاب آبی، صورتی و سبز است.

استفاده از غلط‌گیر نواری به شما کمک می‌کند.تا مانند لاک غلط‌گیر قلمی، نیازی.به منتظر ماندن برای خشک شدن قسمت اصلاح شده نداشته باشید.و همچنین نگران برخورد دست با قسمت اصلاح شده.و پخش شدن مایع سفید رنگ.روی جزوات یا اسناد و مدارک خود نباشید. همچنین قسمت‌های اصلاح شده در کپی گرفتن جزوات و نوشته‌ها مشخص نمی‌شود.

نحوۀ استفاده از غلط‌گیر نواری فانتزی بسیار ساده است، ابتدا با شاسی انتهایی که به صورت اتودی کار می‌کند باید نوک غلط گیر را بیرون بیاورید، سپس با فشردن غلط‌گیر روی کاغذ شاهد کارکرد محصول خواهید بود. استفاده از لاک غلط‌گیر نواری به شما این امکان را می دهد تا بلافاصله پس از اصلاح، روی قسمت مد نظر بنویسید، همچنین به واسطۀ ضخامت اندک این غلط گیر، برآمدگی‌های نامناسب روی کاغذ و سایر سطوح نمایان نمی‌شود.

زهرا پورجوپاری
1403/05/29
سلام درخواست غلط گیر نواری و چسب مایع را داشتم اگه میشه شارژ بفرمایید. سپاسگزارم
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/05/29
سلام زهرا جان * ممنون از استقبال تون نظر شما به تامین کننده منتقل شد پیشننهاد متفاوت تون به تامین کننده منتقل شد
سیدمحمد حسینی
1403/06/02
درود ظاهر و کیفیت خوبی داره
0

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید