محصولات پیشنهادی
پنکه گردنی REMAX مدل F9
پنکه گردنی REMAX مدل F9
پنکه گردنی REMAX مدل F9
پنکه گردنی REMAX مدل F9
پنکه گردنی REMAX مدل F9
پنکه گردنی REMAX مدل F9
پنکه گردنی REMAX مدل F9
پنکه گردنی REMAX مدل F9
پنکه گردنی REMAX مدل F9
پنکه گردنی REMAX مدل F9
پنکه گردنی REMAX مدل F9
توضیحات

فن گردنی ریمکس مدل F9 یک دستگاه منحصر به فرد است که طراحی شده تا هوای تازه و خنک را همه جا و همه حال برای شما فراهم کند. از ویژگی‌های فن گردنی ریمکس مدل F9 اولین مورد طراحی ارگونومیک است؛ فن گردنی F9 با طراحی ارگونومیک خود به راحتی دور گردن قرار می‌گیرد و باعث ایجاد راحتی در هنگام استفاده طولانی مدت می‌شود، 2. قابلیت تنظیم سرعت باد؛ این فن دارای سه سرعت باد مختلف است که می‌توانید با توجه به نیاز خود، سرعت مناسبی را انتخاب کنید، 3. این فن با صدای بسیار کم و نویز پایین کار می‌کند، بنابراین شما می‌توانید از آن در محیط‌های مختلفی مانند کتابخانه یا دفتر کار بدون ایجاد مزاحمت برای خود یا دیگران استفاده کنید، 4. فن ریمکس F9 دارای چندین ویژگی ایمنی است از جمله حفاظت در برابر جریان بیش از حد، ولتاژ بیش از حد، و حفاظت در برابر دمای بالا. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که استفاده از این دستگاه بسیار مطمئن باشد. 5. طراحی بدون پره این فن نه تنها ایمنی بیشتری را فراهم می‌کند بلکه جریان هوای یکنواخت‌تری را نیز به شما ارائه می‌دهد، 6. فن گردنی F9 دارای باتری با طول عمر بالا است که می‌تواند به شما در استفاده طولانی مدت بدون نیاز به شارژ مجدد کمک کند، 7. خروجی هوای این فن به گونه‌ای طراحی شده که هوای خنک به طور یکنواخت در اطراف گردن شما منتشر شود و احساس راحتی بیشتری را به شما بدهد. 

از دیگر مزایای این است که این فن می‌تواند در روزهای گرم تابستان به شما هوای خنک و تازه‌ای ارائه دهد.  طراحی شیک و مدرن این فن گردنی باعث می‌شود که در هر مکانی از آن استفاده کنید و استایلی جذاب داشته باشید. فن گردنی ریمکس مدل F9 با تمامی این ویژگی‌ها و مزایا یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال راهی آسان و موثر برای خنک شدن در روزهای گرم تابستان هستند.

مریم ربیعی
1403/04/28
سلام. دوستانی که استفاده کردن، درباره قدرت سرمایش لطفا نظراتشون رو بگن. گلدتگ جان. اگه خراب باشه، امکان برگشتش هست؟؟
1
گلدتگ
گلدتگ
1403/04/30
سلام مریم جان * بله فقط در صورت معیوب بودن ، کالا امکان مرجوعی داره
سمیه بیات
1403/05/20
سلام میشه پنکه دستی شارژی بیارین
1
گلدتگ
گلدتگ
1403/05/21
سلام سمیه جان * پیشنهاد شما به بخش فروش گلدتگ منتقل شد
امید ف
1403/04/28
زیر مقنعه میشه استفاده کرد؟
3
مژده چرم
1403/05/01
با سلام خدمت دوستان عزیز من این پنکه رو خریدم ظاهر خیلی قشنگی داره و دارای سه درجه باد می باشه وسیله کاربردیه برای روزهای گرم تابستان یه کم صدا داره و قیمتش خیلی مناسب بود در گلدتک توی بعضی سایتها از ۴۰۰ تا ۵۹۰ هم قیمت بود ممنون از گلدتک
3
گلدتگ
گلدتگ
1403/05/02
سلام مژده جان عزیز **خوشحالم که کیفیت این محصول در حدی بوده که رضایتت رو جلب کنیم و ممنونم که وقت گذاشتی و نظرت رو درموردش با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتی.
شراره شجاعی
1403/05/15
سلام میشه اتو بخارگر هم موجود کنید ممنون
1
گلدتگ
گلدتگ
1403/05/15
سلام شراره جان * پیشنهاد شما به بخش فروش گلدتگ منتقل شد
سمیه نوری
1403/05/12
باسلام من این فن پرتابل رو خریدم سبکه واصلا فشار آزاردهنده ای رو گردن نداره.شیک و خاصه.صداش فقط تو درجه سه سرمایش یه مقدار بلنده که خب بنظر من اونقدرام آزاردهنده نیست.توصیه میکنم بخرید بخصوص واسه کادویی عالیه.
3
گلدتگ
گلدتگ
1403/05/15
سلام سیمه جان * ممننونم از پیشنهاد خوب و فوق العادتون برای کاربران عزیز ما قطعا نطر شما باعث میشه تا خرید بهتری رو کاربران تجربه کننن
فاطمه حاجی زاده
1403/05/30
سلام. بنده سفیدشو خریدم. اولش جون نداشت،نیم ساعت با شارژر گپشیم و سیمی که داخل جعبه ش بود،شارژش کردم، حتی دور کم هم خوبه. دور دو و سه صداش محسوس و زیادتر میشه ولی شدت باد هم خیلی بیشتر میشه‌ برای اینکه بهش فشار نیاد و عمر طولانیتری داشته باشه، همون دور کند یا متوسط ، کار راه اندازه‌. اگه تمدید کنید دو تا دیگه هم میخرم. امکان داره تمدید شه؟؟
1
گلدتگ
گلدتگ
1403/05/31
سلام فاطمه جان * چقدر خوب که از عملکرد این پنکه ها راضی بودینو محبت داشتین به گلدتگ و نظرت رو به اشتراک گذاشتی برای ما . عزیزم الان موجود هستش اگر مایل باشین میتونین خریدتون رو ثبت کنید !

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید