سردوش حمام ماساژور دار
سردوش حمام ماساژور دار
سردوش حمام ماساژور دار
سردوش حمام ماساژور دار
سردوش حمام ماساژور دار
سردوش حمام ماساژور دار
سردوش حمام ماساژور دار
سردوش حمام ماساژور دار
سردوش حمام ماساژور دار
توضیحات

گلدتگ امروز سر دوش حمام رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که سردوش اون به چند حالته بودن معروفه و قابلیت تغییر حالت آب داره. جنس بدنه ABS ضدزنگه و سری ماساژ دارش امتیاز خاص این محصول به حساب می‌آد.

ویژگی‌های سردوش حمام ماساژوردار پیشنهادی گلدتگ اینه که وقتی کاهش فشار آب ساختمان در هنگام شستن ظروف یا استحمام بسیار خسته‌کننده و طاقت‌فرساست که موجب افزایش میزان مصرف آب نیز می‌شود، در رفع این مشکل کمک می‌کند.

سردوش حمام ماساژور دار، دارای برآمدگی‌های سیلیکونی است که می‌توان از آن به عنوان ماساژور پوست سر استفاده کرد. ماساژ پوست سر موجب افزایش جریان خون در پوست سر و بهبود رشد موها خواهد شد. قطع و وصل جریان آب با یک دکمه بر روی دسته سردوش حمام ماساژوردار از دیگر ویژگی‌های این محصول است. با فشردن دکمه روی بدنه دوش می‌توانید جریان آب را قطع و یا وصل کنید.

این سردوش با طراحی منحصر به فرد خود در دسته آن و همچنین قسمت نازل خود موجب افزایش فشار آب می شود. در دسته سردوش حمام ماساژوردار قطعاتی جایگذاری شده که موجب افزایش جریان آب خواهد شد، همچنین صفحه خروجی آب در این سردوش از روزنه‌های باریکی تشکیل شده که سبب افزایش فشار چند برابری آب می‌شود.

نصب آسان سردوش ماساژور دار

همانند انواع سردوش حمام رابط این سردوش نیز استاندارد بوده و به انواع شلنگ دوش حمام متصل می شود. کافیست بدنه سردوش را بر روی شلنگ دوش قرار دهید و بچرخانید، اگر آب نشتی داشت با یک واشر می‌توانید از این مشکل را حل کنید. 

آرمین غفاری
1403/04/18
به نظر من عالی بود و ارزش خرید داشت. منکه خیلی راضی بودم. با سپاس از تیم گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/04/18
آرمین جان * رضایت شما گلدتگ رو خوشحال میکنه مرسی که نظرت رو نوشتی برای ما
اکرم محمدی
1403/04/16
سلام. به درد جایی که فشار آب کم هست ،می خورد یا نه؟
2

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

محصولات پیشنهادی
عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید