سرخ کن بدون روغن Zolele Air Fryer ZA005
سرخ کن بدون روغن Zolele Air Fryer ZA005
سرخ کن بدون روغن Zolele Air Fryer ZA005
سرخ کن بدون روغن Zolele Air Fryer ZA005
سرخ کن بدون روغن Zolele Air Fryer ZA005
سرخ کن بدون روغن Zolele Air Fryer ZA005
سرخ کن بدون روغن Zolele Air Fryer ZA005
توضیحات

سرخ کن بدون روغن Air Fryer ZA005 از محصولات شرکت Zolele از زیرمجموعه‌های شرکت شیائومی است، مانند اکثر محصولات این شرکت طراحی ساده و شیکی دارد که می‌توان آن را در هر محیطی قرار داد. سرخ کن بدون روغن Zolele Air Fryer ZA005 یک دستگاه هوشمند و کارآمد برای پخت و پز غذاهای سالم و خوشمزه است. این محصول دارای ظرفیت 6 لیتر، قدرت 1500 وات، صفحه نمایش LED، کنترل دما و زمان، سیستم چرخش هوا 360 درجه، سبد قابل جدا شدن و طراحی زیبا و مدرن است. این سرخ کن به شما اجازه می‌‌دهد که با کمترین روغن مصرفی، غذاهای متنوعی را با سرعت و راحتی بپزید. شما می‌‌توانید از این سرخ کن برای تهیه ساندویچ، پیتزا، کباب، سیب ‌زمینی سرخ شده، کیک و … استفاده کنید.

ویژگی ها

طراحی و ابعاد:

ابعاد سرخ کن 6 لیتری مدل Zolele ZA005 به اندازه 64 × 24 × 35 سانتیمتر و وزن آن 4.7 کیلوگرم است. سرخ کن بدون روغن 6 لیتری Zolele ZA005 یک دستگاه بزرگ و مستطیل شکل و دارای یک صفحه نمایش LED در جلو، یک دسته در بالا و یک کشو در پایین است. صفحه نمایش LED نشان می‌‌دهد که دما و زمان پخت چقدر است. دسته بالایی برای حمل و جابجایی دستگاه است. کشویی پایینی جایی است که غذا را در آن قرار می‌دهید.

سرخ‌ کن بدون روغن 6 لیتری مدل ZA005 یک سینی آلومینیومی دارد که ارتفاع آن را می‌توان تنظیم کرد، بنابراین با تغییر جایگاه سینی می‌توان به محفظه‌ای با حجم 3 یا 6 لیتر دسترسی داشت. این شیوه طراحی باعث می‌شود که رطوبت در محفظه پخت مواد غذایی ثابت مانده و خوراکی‌ها طعم دلچسب‌‌تری داشته باشند. کمپانی زوله له برای ساخت این سینی قابل جداسازی از روکش تفلون نچسب استفاده کرده که به راحتی با آب و مواد شوینده شسته می‌شود.

ظرفیت: 

ظرفیت Zolele ZA005 لیتر است. ظرفیت سرخ کن نشان‌دهنده این است که چه مقدار غذا را می‌توانید در یکبار پخت و پز کنید. هر چه ظرفیت سرخ کن بیشتر باشد، می‌‎‌توانید غذای بیشتری را در زمان کمتر آماده کنید. این مورد برای خانواده‌‌های بزرگ یا مهمان‌پذیر بسیار مهم است، همچنین با انتخاب ظرفیت مناسب، می‌‌توانید از هدر رفتن انرژی جلوگیری کنید. به عنوان مثال اگر تنها یک نفر هستید، نیازی به خرید سرخ کن با ظرفیت 6 لیتر ندارید و می‌ توانید با یک سرخ کن با ظرفیت کمتر کار خود را راه بیندازید.

مکانیزم گردش هوای 360 درجه:

این سرخ کن برای اینکه در هنگام پخت مواد غذایی گوناگون از روغن کمتری استفاده کند، به مکانیزم گردش هوای 360 درجه مجهز شده است. المنت‌های حرارتی ساخته شده از فولاد ضدزنگ در این دستگاه دمای محفظه پخت را به سرعت به دمای مورد نظر کاربر رسانده و با سیستم گردش هوای گرم ترکیب می‌کنند. این امر علاوه بر حفظ رطوبت غذاهای در حال پخت حدود 80 درصد میزان چربی خوراکی‌ها را کاهش می‌دهد. در نتیجه شما می‌توانید از خوردن یک غذای خوشمزه، کم چرب و سالم لذت ببرید.

سنسورهای کنترل دمای پیشرفته با دقت بالا:

این محصول به لطف سنسورهای کنترل دمای پیشرفته با دقت بالا می‌تواند حرارت درون محفظه پخت خود را کنترل کند. در حقیقت این دستگاه حرارت را در محدوده دمایی بین 40 تا 200 درجه سانتیگراد نگه می‌دارد. بازه دمایی پایین برای یخ‌زدایی غذاها و تخمیر و بازه دمایی متوسط تا بالا برای پخت و نرم کردن مواد خوراکی مناسب است.

موتور:

این لوازم خانگی هوشمند از یک موتور قدرتمند با توان 1500 وات نیز استفاده می‌کند. این موتور قدرت لازم برای سرخ کردن انواع گوشت سفید و قرمز و همچنین خشک کردن میوه و سبزیجات مختلف را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از کنترل صفحه لمسی هوشمند تعبیه شده در جلوی این دستگاه تنظیمات گوناگون مانند میزان دما و زمان پخت را مدیریت کنید، همچنین از روی نمایشگر LED گریل کن بدون روغن مورد بحث می‌توانید 6 حالت پخت مختلف را انتخاب کنید.

نحوۀ کار:

برای کار با سرخ کن ابتدا باید غذای مورد نظر خود را در سبد قابل جدا شدن قرار دهید و سبد را در بخش پایین بدنه قفل کنید. سپس باید دما و زمان پخت را تنظیم کنید. می‌‌توانید از عکس‌های غذاهای مختلف روی دستگاه استفاده کنید یا به صورت دستی دما و زمان را وارد کنید. پس از تنظیم دما و زمان، باید دکمه شروع را فشار دهید تا سرخ کن شروع به کار کند. در حین پخت، ممکن است هواپز شما را به برگرداندن غذا یادآوری کند تا پخت یکنواخت ‌تر شود. پس از پایان زمان پخت، هواپز خودبخود خاموش می ‌شود و می ‌توانید غذای خود را بردارید.

 

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

محصولات پیشنهادی
عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید