محصولات پیشنهادی
ماشین اصلاح Remington
ماشین اصلاح Remington
ماشین اصلاح Remington
ماشین اصلاح Remington
توضیحات

این مدل از مجموعه ماشین اصلاح‎های رمینگتون، مجهز به صفحه نمایش دیجیتال و لمسی بوده که کاربران می‎توانند به وسیله‎ ی آن حرکت تیغه ‎ها و عدد سایز اصلاح را به صورت دیجیتالی مشاهده و تنظیم کنند. لازم به ذکر است که این مدل مجهز به قفل صفحه لمسی، جهت جلوگیری از تغییر احتمالی تنظیمات در حین کار با دستگاه می‎باشد. تیغه‎ های پوشیده شده از روکش تیتانیوم در برابر رطوبت و خوردگی مقاوم بوده و همواره به طور خودکار تیز می‎شوند. از دیگر مزیت‎ های این ماشین اصلاح، بدنه ارگونومیکی آن است که مجهز به جای دست ضد لغزش بوده و این موضوع باعث تسلط بیشتر کاربران بروی ماشین اصلاح خواهد بود. رمینگتون MB4560 مجهز به شانه‎ های مکانیکی است که قابلیت دستیابی به 175 درجه اصلاح (تنظیم بین 0.4 تا 18 میلی‎متر) را نیز دارند. 

از دیگر ویژگی‎های این ماشین اصلاح صورت، سیستم تقویت کننده 3 مرحله‎ای موتور آن است. موتور پرقدرت و حرفه‎ای آن کارکرد این دستگاه را نسبت به سایر مدل‎ ها ارتقا داده است. این محصول را هم با سیم و هم بدون سیم می‎توان استفاده کرد. شارژر این محصول کابل دو سر USB بوده که علارغم دوشاخه، به کمک لب تاپ و کامپیوتر خانگی نیز قابل شارژ است. مدت زمان شارژ کامل دستگاه 90 دقیقه بوده که پس از آن محصول به مدت 50 دقیقه قابل کاربری است. 

شرکت رمینگتون کیف مخصوص جهت حمل و نگهداری دستگاه، به همراه این محصول قرار داده است.

سید حامد طیار
1403/04/09
سلام .ماشین اصلاح موزر بیارید . ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/04/09
سلام حامد جان * پیشنهاد شما به بخش فروش گلدتگ منتقل شد
roya pazhooheshfa
1403/04/09
میشه لطفآ ماشین اصلاح مخصوص حیوانات خانگی هم بیارین من مطمئنم فروش بالایی خواهد داشت . همینطور کالسکه مخصوص پت
3
گلدتگ
گلدتگ
1403/04/09
رویا جان * ممنونم که پیشنهاد تون رو مطرح کردی و مایل هستین محصولات مورد نیاز تون رو از طریق گلدتگ تهیه کنید پیشنهاد شما به تامین کننده گلدتگ منتقل شد

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید