صندلی ماساژور دولف مدل Dolf ZX S9
صندلی ماساژور دولف مدل Dolf ZX S9
صندلی ماساژور دولف مدل Dolf ZX S9
صندلی ماساژور دولف مدل Dolf ZX S9
توضیحات

از صندلی ماساژور دولف مدل Dolf ZX S9 چه می‌دانید؟ از این دستگاه مدرن می‌توانید برای ماساژ کل بدن استفاده کنید. گرفتن ماساژ با این نمونه علاوه بر رفع خستگی جسمی در از بین رفتن افسردگی و فرسودگی ذهنی نیز موثر است. تکنیک‌های ماساژ در این وسیله به صورت ورز دادن، ضربه زدن و حرکت غلتکی تعریف شده است.

این نمونه از کوسن ماساژ برای نواحی سر و گردن بهره می‌برد که به آسودگی و رفع درد در این نواحی کمک زیادی می‌کند. یکی از مزیت‌های مهم این مدل امکان پخش موسیقی از طریق بلوتوث است، به این ترتیب می‌توان از موزیک‌های آرامبخش در زمان ماساژ بهره گرفت.

صندلی ماساژور دولف مدل Dolf ZX S9 از فشار کیسه‌های هوایی برای ماساژ دست‌ها بهره می‌گیرد. برای ماساژ کف پا در این مدل نیز غلتک‌های تفکیکی به کار گرفته شده است. ماساژ ساق و مچ پا نیز مانند دست‌ها به کمک کیسه‌های هوایی انجام می‌شود.

ماساژ شانه در این مدل بر عهده ایربگ‌های حرفه‌ای گذاشته شده و طراحی گرانش صفر در این مدل یکی از مزیت‌های مهم آن به شمار می‌رود که با فشردن یک دکمه فشار را از روی عضلات ستون فقرات بر‌می‌دارد. باید گفت این مزیت به افرادی با بیماری‌های ناحیه کمر و ستون فقرات کمک می‌کند تا درد خود را کاهش دهند.

این نمونه به یک نمایشگر LCD هم مجهز شده که به کمک آن تعامل کاربر با دستگاه برقرار می‌شود. این ابزار دارای 9 برنامه ماساژ خودکار است که با کمک آن می‌توانید عضلات و ماهیچه‌های خود را کاملا ریلکس کنید، به علاوه می‌توانید شدت ماساژ را در سه سطح از ملایم تا شدید تنظیم کرده و با توجه به نیاز بدنی خود ماساژ بگیرید.

ذکر این نکته ضروری‌ است که فشار خود کیسه‌های هوایی نیز در این مدل تا سه درجه تنظیم می‌شود و به کاربر کمک می‌کند ماساژ را با توجه به شیوه دلخواه خود پیش ببرد. این مبل ماساژ چرخ‌دار هم هست و می‌توانید با استفاده از چرخ‌های آن به سادگی جابه‌جایش کنید.

mahsa kavousi
1403/04/06
سلام، گارانتی داره؟!
1
گلدتگ
گلدتگ
1403/04/06
سلام مهسا جان * فاقد گارانتی هستش
MR akbari
1403/04/10
میشه کسی که خرید کرده در مورد کیفیت و کاراییش بگه؟
2
گلدتگ
گلدتگ
1403/04/10
دوست عزیز * هنوز تحویل گرفتن منتظر نظر شون هستیم
علی دهقانی فرد
1403/04/13
سلام. موارد خدمات پس از فروش داره؟؟؟
2
گلدتگ
گلدتگ
1403/04/16
سلام علی جان * نه متاسفانه
حمیرا کاشانیان
1403/04/13
باسلام به همه گلدتکیهای عزیز من این صندلی را حضورا رفتم دیدم وهم انجاخریدم وازش استفاده میکنم بسیار عالی هست می ارزد برای سلامت با توجه به قیمت بسیار عالی بخرید برای کسانیکه چاقی موضعی دارند عالیست ممنون از گلدتک
5
گلدتگ
گلدتگ
1403/04/13
سلام حمیرا جان * از اعتماد تون ممنونم که گلدتگ رو برای خرید انتخاب کردن و از محبت تون بی نهایت خوشحالم که نظرت رو برای ما به اشتراک گذاشتین

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

محصولات پیشنهادی
عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید