محصولات پیشنهادی
جارو شارژی شیائومی مدل G20 Lite
جارو شارژی شیائومی مدل G20 Lite
جارو شارژی شیائومی مدل G20 Lite
جارو شارژی شیائومی مدل G20 Lite
جارو شارژی شیائومی مدل G20 Lite
جارو شارژی شیائومی مدل G20 Lite
جارو شارژی شیائومی مدل G20 Lite
جارو شارژی شیائومی مدل G20 Lite
جارو شارژی شیائومی مدل G20 Lite
جارو شارژی شیائومی مدل G20 Lite
جارو شارژی شیائومی مدل G20 Lite
توضیحات

جارو شارژی عصایی شیائومی مدل xiaomi vacuum cleaner G20 lite پیشنهاد ویژۀ امروز گلدتگ است به خانم‌های خانه‌دار و همۀ کسانی که همیشه نگران تمیزی خانه‌شان هستند. این جارو شارژی، با وزن سبک و طراحی ارگونومیک، استفاده از آن را به یک تجربه لذت‌ بخش تبدیل کرده است. نه تنها قدرت مکش بالای آن اطمینان بخش است که هر گوشه و کناری از خانه را به خوبی تمیز می‌کند. رنگ سفید و طراحی زیبای آن نیز با هر دکوراسیونی هماهنگ است و می‌تواند به عنوان یک وسیله کاربردی و در عین حال زیبا در خانه شما جای گیرد.

درست است در دنیای پرمشغله امروز، کارهای خانه بسیار وقت‌ گیر و خسته ‌کننده هستند اما با پیشرفت‌‌های تکنولوژیکی، وسایل کم کم به بازار عرضه شده‌‌اند که قصد دارند زندگی روزمره ما را آسان‌تر کنند و جارو شارژی عصایی شیائومی مدل G20 Lite یکی از این ابزار است، با طراحی مدرن و قابلیت‌های پیشرفته.

ویژگی‌های جارو شارژی عصایی شیائومی مدل xiaomi vacuum cleaner G20 lite به قرار زیر است:

طراحی و ابعاد:

شیائومی G20 Lite با طراحی ارگونومیک و سبک، با ابعاد کوچک و مناسبی دارد، این جارو به راحتی در سراسر خانه حرکت می‌‌کند. دستگیره ‌ی ارگونومیک آن باعث می‌شود در طول زمان استفاده از جارو، دست شما خسته نشود. ابعاد این جارو 340 × 114 × 217 میلی متر و وزن آن 2.4 کیلوگرم است.

بر روی این دسته این جارو دکمه ای قرمز رنگ قرار گرفته که با فشردن آن آشغال‌های داخل مخزن گرد و غبار که دارای ظرفیت ۰.۵۵ لیتر است، به راحتی تخلیه می شوند. این جارو دارای نشانگر وضعیت شارژ باتری و میزان انرژی باقی‌ مانده است که در صورت نیاز، آن را به موقع شارژ کنید. نشانگر قدرت به شما اطمینان می‌دهد که جارو همیشه برای استفاده آماده است و از قطع شدن ناگهانی جارو در حین کار جلوگیری می‌کند.

علاوه بر این، این جارو به گونه ‌ای طراحی شده است که می ‌توانید آن را به دیوار نصب کنید. این امر باعث صرفه‌جویی در فضا می‌‌شود و دسترسی به جارو را آسان ‌تر می‌کند. نصب دیواری همچنین به شما امکان می‌‌دهد، جارو را در مکانی امن و مناسب نگهداری کنید، بدون اینکه فضای زیادی از خانه را اشغال کند.

سیستم پنج مرحله‌ایی فیلتراسیون:

جارو شارژی عصایی شیائومی مدل Xiaomi Vacuum Cleaner G20 Lite دارای یک سیستم پیشرفته فیلتراسیون است که به منظور جلوگیری از آلودگی ثانویه و تولید هوای تازه‌‌تر طراحی شده است. این سیستم فیلتراسیون دقیق پنج مرحله‌ای قادر است ۹۹.۹٪ از ذرات معلق به اندازه ۰.۳ میکرومتر را حبس کند. این مراحل عبارتند از:

Primary centrifugal cyclonic separator: این مرحله اولیه فیلتراسیون است که با استفاده از نیروی گریز از مرکز، ذرات بزرگ‌ را جدا می‌کند.
Metal strainer: یک صافی فلزی است که ذرات درشت ‌تر را جدا می‌کند.
High-density sponge filter: فیلتر اسفنجی با تراکم بالا که به عنوان یک لایه اضافی عمل می‌‌کند تا ذرات ریزتر را حبس کند.
Air cone separator: این جداکننده به شکل مخروطی است که به جداسازی ذرات باقی‌مانده کمک می‌کند.
High-efficiency filter: فیلتر با کارایی بالا که قادر است ذرات بسیار ریز تا اندازه ۰.۳ میکرو متر را حبس کند و از ورود آنها به هوای بازگشتی جلوگیری می‌‌کند.

این سیستم فیلتراسیون پنج مرحله‌‌ای به طور مؤثری از ورود مجدد ذرات معلق به هوای داخل منزل جلوگیری می‌کند و باعث می‌‌شود هوای خروجی از جارو تمیز و عاری از آلاینده‌‌ها باشد. این امر به ویژه برای افرادی که به آلرژی یا آسم مبتلا هستند مفید است.

قدرت مکش بالا:

جارو شارژی عصایی شیائومی مدل xiaomi vacuum cleaner G20 lite دارای قدرت مکشی معادل ۱۸,۰۰۰ پاسکال است. این سطح از قدرت مکش به شما امکان می‌دهد تا حتی ذرات ریز و سخت‌‌ترین آلودگی‌‌ها را از انواع سطوح مختلف جمع‌‌آوری کنید. قدرت مکش بالا برای تمیزکاری عمیق و از بین بردن گرد و غبار، موی حیوانات خانگی، خرده‌ ریزها و سایر آلاینده‌ها از روی فرش‌‌ها، مبلمان و سطوح سخت بسیار مناسب است.

این جارو از تکنولوژی مکش سیکلونی بهره می ‌برد که باعث می‌ شود هوا و ذرات جمع‌ آوری شده به صورت چرخشی حرکت کنند و به این ترتیب، ذرات بزرگ ‌تر به دیواره‌ های مخزن جارو کشیده شوند و از هوای تمیز جدا گردند. این فرآیند به حفظ قدرت مکش جارو کمک می‌ کند و از کاهش عملکرد آن به دلیل پر شدن فیلتر جلوگیری می ‌نماید.

فناوری تشخیص غبار نور با سفید:

xiaomi vacuum cleaner G20 lite مجهز به فناوری تشخیص گرد و غبار با نور سفید است که به شناسایی کثیفی‌ های پنهان کمک می ‌کند، به این ترتیب اثربخشی تمیزکاری آن بر روی سطوح مختلف بهبود می ‌یابد.

نظافت کامل سطوح مختلف با برس های مختلف:

جارو شارژی عصایی شیائومی مدل xiaomi vacuum cleaner G20 lite با برس های مختلف و تنظیم بلندی و کوتاهی دسته جارو، نظافت کامل را برای شما تضمین می کنند. از کف‌ سطوح و فرش ‌ها گرفته تا مبلمان و وسایل الکترونیکی. در ادامه به شرح بهتر و بیشتر این ویژگی ها می پردازیم:

Electric brush bar: این برس الکتریکی به طور مؤثر ذرات کثیفی را از سراسر خانه حذف می ‌کند. با استفاده از این برس، می ‌توانید انواع سطوح خانه مانند سرامیک، پارکت، موکت، فرش، قالیچه و… را تمیز کنید. با این برس در حالت
Turbo 15 دقیقه و در حالت استاندارد عمر باتری 40 دقیقه خواهد بود.
in-1 brush nozzle 2: این نازل برس دو کاره به شما امکان می ‌دهد تا گرد و خاکی که در فضاهای تنگ مانند شکاف ‌های مبل یا درزهای پنجره جمع شده‌ اند، را پاک کنید. همچنین می ‌توانید گرد و خاک روی میز کار خود و حتی کلیدهای
کیبورد را از بین ببرید. با این برس در حالت توربو 15 دقیقه و در حالت استاندارد عمر باتری 45 دقیقه خواهد بود.
Extension rod: با استفاده از میله قابل تنظیم ارتفاع، به راحتی می ‌توانید به گوشه‌ های بلند، بالای پرده‌ ها، یا دستگاه‌ های تهویه مطبوع دسترسی پیدا کنید. بدنه سبک جارو با پشتیبانی از این میله، تمیز کردن دقیق هر گوشه و کنج را ممکن می‌ سازد.

عمر باتری طولانی:

جارو شارژی عصایی شیائومی مدل xiaomi vacuum cleaner G20 lite دارای یک باتری داخلی با ظرفیت 2200 میلی آمپر ساعت است که این امکان را به شما می‌دهد برای مدت زمان طولانی‌تر بدون نگرانی از تمام شدن شارژ، از قدرت مکش پایدار بهره‌مند شوید. با استفاده از نازل برس دو کاره، جارو تا ۴۵ دقیقه عمر دارد و هنگام استفاده از برس الکتریکی، جارو تا ۴۰ دقیقه عمر باتری دارد.

F. jaberi
1403/03/21
سلام لطفا عزیزانی که خرید کردند نظرشونو بگن در مورد قدرت مکش و کارایی دستگاه
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/03/22
سلام دوست عزیزم * منتظر هستیم تا کاربران عزیز که این محصول رو خریداری کردن بعد از استفاده نظر شون رو بنویسن
سینا علیزاده
1403/03/21
سلام بازم شارژ میشه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/03/22
سلام سینا جان * در تلاش هستیم تا مجدد شارژ بشه
مرتضی شوشتری
1403/03/21
سلام، چه مقدار زمان لازم تا کامل شارژ بشه؟
0
مرتضی شوشتری
1403/03/21
سلام مدت زمان شارژ جارو چقدر؟؟؟
0

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید