شیشه پاک کن دوطرفه مغناطیسی
شیشه پاک کن دوطرفه مغناطیسی
شیشه پاک کن دوطرفه مغناطیسی
شیشه پاک کن دوطرفه مغناطیسی
شیشه پاک کن دوطرفه مغناطیسی
شیشه پاک کن دوطرفه مغناطیسی
شیشه پاک کن دوطرفه مغناطیسی
توضیحات

پیشنهاد امروز گلدتگ وسیله‌ای کاربردی است، برای تمیز کردن شیشه ها، شیشه پاک کردن یکی از سخت‌ترین کارهای نظافت است، چراکه شما برای تمیزی بهتر، باید دو طرفه شیشه‌ها را پاک کنید و این کار مستلزم صرف زمان و انرژی بسیار زیادی است، از سویی دیگر بسیاری از پنجره‌ها را به دلیل قرارگیری در ارتفاع، نمی‌توان کامل تمیز کرد، به خصوص سمت خارجی پنجره که دسترسی به آن بسیار دشوار است. برای حل این مشکل گاه از بالابر، نردبان و ... استفاده می‌شود که این امر هم، همیشگی و مداوم نیست.

شیشه پاک کن دوطرفه مغناطیسی دارای طراحی و کارایی کاملاً نوین است. این محصول، دو بخش جداگانه دارد که در هر کدام از آنها، یک آهنربای بسیار قوی به کار رفته و این امکان را برای شما محیا می‌کند تا همزمان، دو طرف شیشه را شست و شو و در نهایت پاک کنید. با استفاده از شیشه شوی مغناطیسی دو طرفه، دیگر نیازی نیست، برای پاک کردن پشت شیشه به خود زحمت بدهید، تنها کافیست، یک طرف شیشه را تمیز کنید تا طرف دیگر آن هم به صورت همزمان تمیز شود. این شیشه‌شو دارای تیغه پلاستیکی برای تمیز کردن و صفحه ابری برای شست و شو است که امکان تعویض نیز دارد. این محصول فقط برای شیشه‌های تک جداره مناسب است و برای شیشه‌های دوجداره کاربرد ندارد.

دسته‌های شیشه پاکن مغناطیسی، در دو طرف شیشه قرار می‌گیرند و یکدیگر را جذب می‌کنند. این امر باعث می‌شود شیشه پاکن‌ها روی شیشه به حالت ثابت در آیند. حالا شما می‌توانید شیشه پاکن را روی سطح شیشه به حرکت در آورید، خواهید دید که متناسب با حرکت دست شما، دسته دیگر شیشه پاکن نیز در آن طرف شیشه به حرکت در می‌آید. به همین سادگی شما می‌توانید همزمان دو طرف شیشه را با حداقل زحمت، تمیز کنید.

سطح شیشه پاکن‌ها، دارای یک ابر، برای شست و شو و یک تیغه پلاستیکی برای آبگیری و پاک کردن شیشه است. این ابر به‌صورت چسبی روی دسته‌ها قرار گرفته و شما در صورت نیاز می‌توانید آن را تعویض کنید. برای استفاده راحت‌تر از شیشه پاک کن دو طرفه، باید به نحوۀ حرکت دسته‌ها دقت داشته باشید که البته حرکت‌های صحیح به صورت تصویری روی جعبه محصول برای شما به نمایش در آمده‌اند و شما می‌توانید به سادگی سطح شیشه را شست و شو و در نهایت آبگیری و پاک کنید.

 روی یکی از دسته‌ها، دستگیره‌ای قرار گرفته است که به شما این امکان را می‌دهد تا ساده‌تر آن را به حرکت در آورید و روی دسته دیگر این شیشه پاکن مغناطیسی، یک بند تعبیه شده که در انتهای آن یک حلقه قرار دارد. این بند برای ایمنی هر چه بیشتر، روی شیشه پاکن قرار گرفته و شما می‌توانید در حین کار و برای جلوگیری از افتادن دسته خارجی به پایین، حلقه بند را درون یکی از انگشتان خود قرار دهید یا اینکه آن را به جایی متصل کنید، تا در صورت جدا شدن شیشه پاکن به هر دلیلی، از افتادن دسته به پایین، جلوگیری کنید.

ترانه رنجبر
1403/03/07
سلام لطفا برای شیشه های دوجداره هم بیارید
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/03/08
سلام ترانه جا * پیشنهاد شما به تامین کننده گلدتگ منتقل شد
امیرحسین فرجود
1403/03/07
سلام ، شیشه دو جداره جواب میده ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/03/08
سلام امیر حسین جان * فقط مناسب شیشه تک جداره هستش
صدف مسعودی
1403/03/23
دوستانی که خرید کردن لطف میکنید نظرتون و اعلام کنید خوب تمیز میکنه و آیا میشه زیر محصول دستمال گذاشت قدرت نگهداری دستمال هم داره آیا؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/03/23
صدف جان * منتظر نظر کاربران برای شما هستیم

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

محصولات پیشنهادی
عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید