محصولات پیشنهادی
جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Robot Vacuum X20 Plus
جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Robot Vacuum X20 Plus
جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Robot Vacuum X20 Plus
جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Robot Vacuum X20 Plus
جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Robot Vacuum X20 Plus
جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Robot Vacuum X20 Plus
توضیحات

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Robot Vacuum X20 Plus یکی از نمونه‌های موفق شیائومی در حوزه نظافت است. پیشنهاد امروز گلدتگ تمیز کردن عمیق و خودکار با یک جاروی هوشمند است که می‌تواند نیازهای شما را به صورت کامل پوشش دهد و انتخابی ایده‌آل برای کسانی باشد که زمان زیادی برای نظافت در اختیار ندارند. این ربات، خودکار و بدون نیاز به نظارت شما، گرد و غبار، ذرات ریز و موی حیوانات خانگی و آلودگی‌های دیگر را از کف‌‍‌‌ها جمع‌آوری می‌کند. 

این جارو دارای طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های خاص است که سبب شده این مدل جارو رباتیک فراتر از انتظار ظاهر شده و عملکردی قوی در تمیز کردن داشته باشد، به طوری که تمامی نیازهای شما را در نظافت را برطرف کند. جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Robot Vacuum X20 Plus با ایستگاه پایه قدرتمند، عملکرد قوی و تمیز کردن، در برخورد با موانع چابک بوده و تعاملی هوشمند دارد. 

جارو رباتیک شیائومی مدل X20 Plus دارای موتور مکش قدرتمندی است که به راحتی ذرات و آلاینده‌های مختلف را جذب کرده و تمیزی عمیق را انجام می‌دهد. این جارو بدون زحمت در خانه حرکت می‌کند، گرد و غبار و موهای سرسخت را از گوشه‌های نفوذناپذیر، شکاف‌های کف و فضاهای زیر مبلمان پاک می‌کند. Xiaomi Robot Vacuum X20 مجهز به موپ برای جلوگیری از آلودگی ثانویه کف است که به صورت هوشمند بلند می‌شود، همچنین دارای بالابرهای اتوماتیک برای شستن لنت موپ است. 

ما استفاده از این ربات را برای تمیزی و راحتی شما بهتون پیشنهاد می‌کنیم.

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Xiaomi Robot Vacuum X20 plus

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Xiaomi Robot Vacuum X20 plus دارای طیف گسترده ای از ویژگی های عالی است که باعث می شود این جاروبرقی پرچمدار جدید، فراتر از انتظارات باشد. این جارو پایگاه هوشمند چندکاره‌ای دارد که خودکار گرد و غبار را در 10 ثانیه جمع‌آوری می‌‌کند و پد موپ را به طور خودکار شستشو می‌‌دهد، همچنین، مخزن آب با ظرفیت بزرگ 4 لیتری دارد که نیاز به تعویض آب را کاهش می‌دهد. سینی جمع‌‌آوری گرد و غبار و پد موپ نیز قابل جدا شدن هستند که تمیز کردن آنها را آسان می‌کند. اکنون می‌توانید با Xiaomi X20 plus از یک تجربه تمیز کردن و از شستشو و نظافت بدون دردسر لذت ببرید.

ویژگی‌های جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Xiaomi Robot Vacuum X20 plus

قدرت مکش 6000 پاسکال:

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Xiaomi Robot Vacuum X20+ با قدرت مکش بالا، گرد و غبار و ذرات ریز را به طور کامل از کف‌‌ها جمع‌آوری می‌‌کند. این قدرت مکش برای تمیز کردن سطوح مختلف از کف خانه‌تان، از فرش تا سرامیک، بسیار مؤثر است.

موپ‌کشی هوشمند با سرعت بالا:

پد‌های موپ با سرعت چرخش 180 دور در دقیقه، لکه‌ها و آلودگی‌ها را از کف‌ها پاک می‌کنند و به شما امکان می‌دهد تا به طور کامل از لکه‌‌های قهوه، آب، گرد و خاک و سایر مواد روی کف‌ها خلاص شوید. در صورت برخورد با فرش یا فرش‌‌های دیگر، پد موپ به طور هوشمند تا 7 میلی‌متر بالا می‌آید تا از خروج آب و مرطوب کردن فرش‌ها جلوگیری کند و به حفظ کیفیت و طول عمر فرش‌ها کمک کند. مناطق فرش شده را می‌توان در صورت نیاز در برنامه Mi Home/Xiaomi Home > Xiaomi Robot Vacuum X20+ > Settings > Map Editor اضافه و تنظیم کرد.

مجهز به سنسورهای پیشرفته:

جاروبرقی رباتیک Xiaomi Robot Vacuum X20+ به سنسورهای پیشرفته‌ای تجهیز شده است که به طور دقیق محیط را تشخیص می‌‌دهند و مسیر تمیز شونده هوشمندانه‌‌ای را برای شستشوی کامل و کارآمد ایجاد می‌کنند، مشخصات این سنسورها:

سیستم تشخیص (S-Cross™):

این سیستم با استفاده از تکنولوژی پرتو‌سنجی ساختاری با دامنه گسترده، موانع پایین را با زاویه دید گسترده تشخیص داده و از آن‌ها دوری می‌کند، حتی در شرایط نور کم. دقت در سطح میلی‌متری: برای ساخت یک نقشه دقیق و کامل، توصیه می‌شود که در اولین تمیز کردن، جاروبرقی را دنبال کنید و مواردی که ممکن است عملکرد آن را تحت تأثیر قرار دهد، مرتب کنید. محیط با کف تمیز می‌تواند تجربه کاربری بهتری را به ارمغان آورد*.

سیستم ناوبری لیزری LDS:

این سیستم با ایجاد یک اسکن دقیق 360 درجه از محیط داخلی، به سرعت یک نقشه دقیق از خانه‌تان ایجاد می‌ کند. با برنامه‌ریزی هوشمند، مسیر به طور بهینه برای تمیز کردن با کارایی بالا و دقیق، بهینه‌‌سازی می‌‌شود.

حساسیت در تشخیص محیط:

دقت در سطح میلی‌متری: در آزمایش‌ها، با استفاده از بازتاب‌دهنده‌های صنعتی با انعکاس‌پذیری‌‌های مختلف، روی ریل‌های حرکتی با دقت حرکت ریل لغزشی 0.05 میلی‌متر و محدوده 0 تا 500 میلی‌متر قرار داده شده است. تشخیص و اجتناب از موانع با سرعت بالا: با استفاده از سیستم تشخیص مانند گربه (S-Cross™)، جاروبرقی می‌تواند موانع پایین را با دیدگاه گسترده تشخیص داده و از آنها دوری کند، حتی در شرایط نور کم.

ایستگاه پایه هوشمند چندکاره:

ایستگاه پایه همه‌کاره باعث آزاد شدن دست‌های شما خواهد شد. این ایستگاه دارای امکاناتی نظیر جمع‌ آوری خودکار گرد و غبار در 10 ثانیه، شستشوی خودکار پد، مخزن آب با ظرفیت 4 لیتر و سینی قابل جدا شدن برای تمیزکردن آسان است.

جمع‌‌آوری خودکار گرد و غبار در 10 ثانیه: این جاروبرقی با دو لوله خالی‌ کن خودکار، ظرفیت گرد و غبار را تا 75 روز بدون نیاز به خالی کردن افزایش می‌‌دهد. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا مدام بدون نیاز به تخلیه کیسه گرد و غبار از جاروبرقی استفاده کنید.
شستشوی خودکار پد موپ: پد موپ را به طور خودکار شستشو می‌دهد، بنابراین شما نیازی به دستی شستن آن‌ها ندارید و همیشه با موپ‌های تمیز کار خواهید کرد.
مخزن آب با ظرفیت بزرگ 4 لیتر: مخزن آب بزرگی دارد که نیاز به تعویض آب را کاهش می‌دهد. شما نیازی به تعویض مکرر مخزن آب ندارید و می‌‌توانید مداوم از آن استفاده کنید.
سینی قابل جدا شدن برای تمیز کردن آسان: سینی جمع ‌آوری گرد و غبار و پد موپ قابل جدا شدن هستند. شما می‌‌توانید سینی را به راحتی جدا کنید و پس از تمیز کردن، دوباره آن را به جاروبرقی وصل کنید.

پشتیبانی از چهار حالت تمیز کردن:

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Xiaomi Robot Vacuum X20 plus برای راحتی کاربران 4 حالت شستشو را پیشنهاد می‌دهد، این چهار حالت عبارتند از:

  • تمیز کردن قبل از موپ‌کشی (Vacuuming before mopping): در این حالت جاروبرقی رباتیک شیائومی همانند انسان‌ها بسیار هوشمندانه و دقیق رفتار می‌کند. جاروبرقی ابتدا کف‌ها را جارو می‌زند تا گرد و غبار، موانع و ذرات بزرگ را از سطح خارج کند. پس از مرحله جاروزدن به مرحله موپ‌کشی می‌پردازد.
  • حالت مکش (Vacuuming): در جاروبرقی رباتیک Xiaomi Robot Vacuum X20 plus به منظور تمیز کردن گرد و غبار، مواد آلوده و موانع از سطح کف استفاده می‌شود. این حالت با قدرت مکش بالا، گرد و غبار، مواد آلوده و ذرات ریز را از کف‌‌ها جمع‌آوری می‌‌کند و شامل موادی نظیر مو، مانده‌های غذایی، خاک و سایر ذرات است. جاروبرقی با تشخیص موانع، از موانع بزرگ مانند مبلمان، پیش‌‌رویی می‌‌کند و به طور هوشمند از آنها دور می‌شود.
  • حالت تی کشی (Mopping)  در جاروبرقی رباتیک Xiaomi Robot Vacuum X20 + به منظور تمیز کردن سطوح با استفاده از پد موپ استفاده می‌شود. پد موپ به طور موثر از مواد آلوده مانند لکه‌های قهوه، گرد و خاک، آب و سایر مایعات روی سطح کف خانه‌تان جلوگیری می‌کند.
  • حالت تمیز کننده (Vacuuming and Mopping): حالت تمیز کردن ترکیبی (Vacuuming and Mopping) در جاروبرقی رباتیک Xiaomi Robot Vacuum X20 plus به منظور تمیز کردن کامل و جامع از سطوح استفاده می‌شود. در این حالت، جاروبرقی ابتدا کف‌‌ها را جارو می‌کشد تا گرد و غبار، مواد آلوده و موانع از سطح خارج شوند سپس با استفاده از پد موپ، سطح را تی می‌کشد تا لکه‌ها و آلودگی‌ها را از کف‌ها تمیز کند. این حالت برای تمیز کردن روزانه و نگهداری معمولی از کف‌ها مناسب است. با ترکیب مکش و موپ‌کشی، جاروبرقی به شما امکان تمیز کردن کامل و جامع را می‌دهد تا خانه‌‌تان همیشه تمیز باشد.

پشتیبانی از اپلیکیشن Xiaomi Home/Mi Home:

با برنامه Xiaomi Home/Mi Home جاروبرقی را از راه دور کنترل کنید و تمیز کردن را شخصی کنید. حتی زمانی که از خانه دور هستید، می‌توانید آن را از راه دور کنترل کنید. به آن بگویید کف اتاق نشیمن، اتاق خواب یا آشپزخانه را فقط با یک کلیک در برنامه Xiaomi Home/Mi Home تمیز کند و بلافاصله شروع به جاروبرقی و تمیز کردن کند.


*بلند کردن موپ (تی‌های چرخشی) که به صورت خودکار است نیاز به تعریف محدوده از طریق اپلیکیشن برای یک بار دارد.

الهام امیرباقری
1403/03/12
با سلام خدمت همه دوستان من این دستگاه و خریدم. خیلی خوبه. صدای دستگاه خیلی کمه و خیلی تمیز می کنه. اولش خودش میره و نقشه خونه رو در میاره جاهایی رو هم که نتونسته بره رو خودتون میتونید بهش نقشه بدین. از راه دورم قابل کنترله اگه اینترنت داشته باشید. یعنی سرکارین قبل رفتن به خونه می تونید بهش بگین خونه رو تمیز کنه و غیر از اونم میتونید بهش برنامه بدین که مثلا دو روز در هفته فلان ساعت کار کنه .خودش تشخیص میده شارژش کم شده برمیگرده سرجاش. برای تی هم هر چند دقیقه یکبار برمیگرده و تیشو میشوره. خیلی بانمکه. برای کارمندا یکی از واجباته. با خریدن این محصول زندگی به قبل از اون و بعد از اون تقسیم میشه. خخخخخخخخخخ
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/03/13
سلام الهام جان * اول از همه از اعتمادتون ممنونم که مارو برای خرید انتخاب کردین و چقدر عالی که برای شما مورد استفادتون هم قرار گرفته و در طول استفاده نظرتون رو جلب کرده
سعید مساعد
1403/03/10
به دستم رسید و در حال استفاده هستم.چون پک گلوباله به راحتی به اپلیکیشن متصل شد....باید کمی استفاده بیشتر بکنم تا معایب و مزیتهاش رو بشه بیان کرد..... اما یک خواهشی دارم. و اینه که گلدتگ ماهی یک مدل از این جاروهارو برای فروش میگذاره.....لطفا و حتما نسبت به فروش برس اصلی،برس گوشه گیر ، و پدر تی کش و همچنین پاکت جارو هم اقدام کنید.اینها مصرفی هستند و در اپلیکیشن عمر اونها چک و زمان تعویضشون اعلام میشه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/03/13
سعید جان ممنون از شما که به ما محبت دارین گلدتگ رو برای خریداتون انتخاب کردین و چقدر خوب که در این مدت کوتاه ویژگی هایی داشت که نظرتون رو جلب کرد . ما حتما تلاش مون رو میکنیم تا جارو های رباتیک با تنوع بیشتر شارژ بشن
حامد جعفری
1403/03/13
35 نفر خرید رو انجام دادن، خواهشا بفرمایید که چطور هست ، اگر خوب هست ماهم خرید کنیم ......
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/03/13
حامد جان * منتظر نظر کاربران برای شما هستیم
مهدی لطفی زاده
1403/03/05
سلام آیا دستگاه گارانتی هم دارد؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/03/06
سلام مهدی عزیز * خیر فاقد گارانتی هستش
ندا فر
1403/03/07
لطفا کسانی که این مدل را خریداری کردن نظراتشونو بنویسن ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/03/07
ندا جان * ماهم منتظریم تا کاربران بعد از استفاده نظر شون رو برای ما به اشتراک بذارن
سمانه وکیلی
1403/03/10
سلام وقتتون بخير، سسنسور تشخيص فرش داره؟ اگر نه چطور هم فرش هم پاركت رو جارو ميكنه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/03/12
سلام سمانه جان * بله قابلیت تشخیص فرش داره اما حتما بلند کردن موپ (تی های چرخشی) به صورت خودکار (نیاز به تعریف محدوده ازطریق اپلیکیشن برای یک بار) رو داره
آیدا آذرنیا
1403/03/14
گسایی که خریدن لطفا بگن زیر میز ناهار خوری، که صندلی هست ، ینی دور پایه های صندلی رو میتونه تمیز کنه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/03/16
آیدا جان * اگر فضایی باشه که جارو بتونه ازش عبور کنه بله میتونه تمیز کنه
شهاب فردوسیان
1403/03/19
برای اولین بار سال ۱۳۹۸ یدونه جاروی رباتیک با برند eufy خریدم که واقعاً تمیزی رو به خونه برگردوند ، بعد از ۵ سال و خرابی باطری اون ، احساس نیاز به یک دستگاه باقابلیت طی کشی چرخشی و نقشه خوانی از محیط ، دستگاه شیائومی را با قیمت بسیار مناسب و اختلاف ِ زیاد با بازار از گلدتگ در خرداد ماه ۱۴۰۳ خریدم . اگر متراژ خونه بزرگه یا حیوون خونگی یا بچه دار هستید براتون الزامیه . به نظر برای خونه های کمتر از ۸۰ متر خیلی الزامی نیست. نکته مهم اینه که حتما دستگاه باید به شبکه وای فای وصل بشه و با اپلیکیشن کار میکنه و کنترل مجزا نداره منو در اپلیکیش فارسی ندارد ! قابلیت های خوب دستگاه : با تعریف محدوده فرش ، طی کشی روی فرش انجام نمیشه ، قدرت مکش را روی فرش بیشتر میکند . منوی اپلیکیش بسیار کاربردی و با تنظیمات بسیار زیاد است ، مثلا کنترل دستی با گوشی ، عدم انتقال خاک ها به داخل کیسه (برای صرفه جویی در کیسه ٔگران قیمت ، خوبه ! ). تنظیم میزان شستشوی طی ها . فیلتر هپا قابل شستشو است !! تنظیم میزان زمان باد دهی به طی ها برای خشک شدنشان. میتونید تنظیم کنید که وسط کار ، طی شویی نکنه . نام گذاری محدوده های مختلف در نقشه . ایجاد دیوار مجازی و محدوده ممنوع در نقشه . تنظیم قدرت مکش جارو تنظیم فقط جارو یا جارو و طی زنی همزمان و..... تنظیم برنامه ترکیبی با سایر دستگاههای هوشمند شیائومی . تمیز کردن استیشن حالت بیصدای شبانه تعریف چند نقشه ٔ متفاوت تنظیم برای ارسال نانیفیکیشن بعد از انجام نظافت . استفاده همزمان همه اعضای خانواده از اپلیکیشن روی گوشی های متفاوت . بروزرسانی های نرم افزاری تاریخچه نظافت ها نشانگر زمان تعویض مصرفی ها ( برس ، فیلتر و......) تنظیمِ بلندی ِ صدای سخنگوی ِ دستگاه ، هنگام شروع یا اتمام عملیات ها . تنظیم یک محدوده با ابعاد دلخواه از روی نقشه ٔ محیط ، برای نظافت (خیلی خیلی کاربردی). رنگ سفید خوشگل و متریال با کیفیت
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/03/20
سلام شهاب جان * از محبت تون ممنونم که وقت گذاشتید و با صبر و حوصله تمام جزئیات محصول رو به وضوح برای کاربران به اشتراک گذاشتی و قطعا ظر شما کمک خیلی زیادی در انتخاب محصول و خرید کالا به سایر کاربران میکنه داشتن مشتریانی مثل شما باعث خوشحالی گلدتگ هستش
علی خطیر
1403/03/24
سلام دوستان من این دستگاه رو‌جدیدا از گلد تگ تهیه کردم قیمتش رو که خیلی راحت میتونید مقایسه کنید و ببینید که عالیه و از همه جا خیلی ارزون تره ضمنا خیلی کارش درسته این دستگاه خونه رو تی می‌کشه خودش میاد خودشو می‌شوره وقتی هم خونه نیستیم بهش دستور میدم و‌کیاد کل شعب ونه رو آب و جارو می‌کشه خلاصه که کن خیلی راضی ام ازش
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/03/27
علی جان * خيلي خوشحالم که تونستيم اعتمادتون رو جلب کنيم و مايل هستيد محصولات مورد نيازتون رو از طريق گلدتگ تهيه کنيد.ممنونم که وقت گذاشتي و نظرا رو برای کاربرانن به اشتراک گذاشتین

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید