جارو رباتیک شیائومی Dreame S10 Pro Plus
جارو رباتیک شیائومی Dreame S10 Pro Plus
جارو رباتیک شیائومی Dreame S10 Pro Plus
جارو رباتیک شیائومی Dreame S10 Pro Plus
جارو رباتیک شیائومی Dreame S10 Pro Plus
جارو رباتیک شیائومی Dreame S10 Pro Plus
جارو رباتیک شیائومی Dreame S10 Pro Plus
توضیحات

جارو رباتیک شیائومی مدل Xiaomi S10 Pro Plus از طراحی شکیل و ارگونومیک برخوردار بوده و در ساخت آن از بهترین مواد اولیه استفاده شده است؛ این جارو رباتیک از مکش فوق العاده قدرتمند، عملکرد طی کشی علاوه بر عملکرد جاروکشی، قابلیت های بی نظیر مانند قابلیت جذب مایعات، قابلیت کنترل از راه دور، نقشه برداری فضا، قابلیت برنامه ریزی و … بهره مند می باشد. در ادامه به بررسی این محصول شگفت انگیز خواهیم پرداخت.

جارو رباتیک شیائومی مدل Xiaomi S10 Pro Plus دارای بدنه ای از جنس پلاستیک با کیفیت و طراحی زیبا و جذاب است؛ این جارو رباتیک از مکش فوق العاده قدرتمند با قدرت 5300 پاسکال، باتری از نوع Li-Ion، محفظه گرد و غبار با ظرفیت 350 میلی لیتر و عملکرد های طی کشیدن، مکش و جارو کردن می باشد.

باتری

جارو رباتیک شیائومی مدل S10 Pro Plus از باتری «Li-Ion» برخوردار است که به مدت زمان 5 ساعت نیاز دارد که به طور کامل شارژ گردد؛ همچنین پس از شارژ شدن به طور کامل در حالت استاندارد تا 180 دقیقه شارژدهی دارد. بر روی دستگاه یک نشانگر تعبیه شده که وضعیت شارژ باتری را نمایش می دهد.

جارو رباتیک شیائومی مدل Xiaomi S10 Pro Plus دارای استند شارژ، کنترل آسان با نرم افزار اختصاصی، تایمر، شستشوی خودکار پد ها، برس چرخشی مرکزی، فیلتر بهداشتی قابل شستشو، 2 چرخ برای حرکت آسان و سریع، اوبریلیزری LDS، ناوبری لیزری دقیق LIDAR برای ترسیم هر اتاق و تمیز کردن سیستماتیک اتاق، سیستم عامل OTA (هرچه بیشتر در محیط کار کند محیط را بهتر شناسایی میکند)، عملیات طی کشی ارتقا یافته نسبت به نسخه قبل، الگوریتم هوش مصنوعی، سیستم ناوبری ارتقا یافته، فناوری سه بعدی AIVI و دستیار صوتی الکسا و گوگل, مسیریابی هوشمند می باشد.

سیستم نقشه برداری فضا

جارو رباتیک شیائومی مدل S10 Pro Plus از سیستم نقشه برداری فضا بهره مند است؛ عملکرد این سیستم به گونه ای می باشد که دستگاه هر محیطی را که نظافت کند نقشه آن را ثبت کرده و قابلیت برنامه ریزی طرح نظافتی برای هر اتاق و تعیین کردن زمان نظافت هر اتاق را دارا می باشد. همچنین در یک نقشه دیجیتال نقشه های ثبت شده را به نمایش می گذارد.

قابلیت ها

جارو رباتیک شیائومی مدل Xiaomi S10 Pro Plus دارای قابلیت های کاربردی و حائز اهمیت نظیر قابلیت نقشه کشی سریع بدون نیاز به پیمایش و نظافت کل منزل در 5 دقیقه، امکان عبور از مانع های کمتر از 2 سانتی متر، قابلیت پر کردن خودکار آب، امکان تنظیم دیوار مجازی، امکان تنظیم زمان تمیز کاری و نظافت، قابلیت محدود کردن دسترسی، نقشه برداری فضا، قابلیت مدیریت چند اتاق، قابلیت برنامه ریزی، قابلیت مدیریت پله ها، قابلیت جذب مایعات،  قابلیت کنترل از راه دور با امکان اتصال به WiFi و قابلیت بازگشت خودکار به ایستگاه شارژ است.

رضا خلیلی
1403/02/11
سلام.چرا فقط ۱ عدد؟
1
گلدتگ
گلدتگ
1403/02/12
سلام رضا جان * موجود هستش اگر مایل باشین میتونین خرید تون و ثبت کنید
سیمین سیمین
1403/02/19
سلام و وقت بخیر این دستگاه به چه اپلیکیشنی وصل میشه و طرز راه اندازیش رو توضیح بدین لطفا ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/02/23
سلام سیمین جان *با اتصال اپلیکیشن MiHome نوع جارو رو انتخاب میکنین و روند راه ادازه به صورت مرحله ای داخل اپلیکیشن مشخص هستش
دنیا مرادی زاد
1403/02/25
سلام وقتتون بخیر گارانتی این دستگاه چیه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/02/26
سلام دنیا جان * روز تون بخیر این جارو ها متاسفانه فاقد گارانتی هستش

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

محصولات پیشنهادی
عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید