محصولات پیشنهادی
کفش زنانه طرح گلیم
کفش زنانه طرح گلیم
کفش زنانه طرح گلیم
کفش زنانه طرح گلیم
کفش زنانه طرح گلیم
کفش زنانه طرح گلیم
کفش زنانه طرح گلیم
توضیحات

گلدتگ امروز کفش زنانه با طرح زیبا و سنتی گلیمی رو به شما عزیزان معرفی میکنه که دارای سه طرح مختلفه و بخاطر سبک و راحت بودن ، کاملا مناسب با فصل گرما هستش.

گلیم‌بافی جزو یکی از زیباترین هنرها و صنایع دستی ایران بحساب میاد و امتیاز اصلی این محصول ، استفاده از پارچه با همین طرحه که ظاهر ساده و زیبایی داره و استفاده از اون میتونه نشانه حمایت از مدل‌ و طرح های سنتی و ایرانی باشه.

این محصول برای کسانی که در ایران زندگی نمیکنند و دوست دارند ، وسایلی از نماد و هنرهای ایرانی داشته باشند هم انتخاب خیلی خوبی میتونه باشه.

شبنم لطیفی
1394/05/20
هم خوشگل و هم راحت هستند. اگه اولش يكم تنگ باشه بعد نيم سايز جا باز ميكنه و اگه يكم آزاد بشه هم براي تابستون خيلي راحت و دلچسبه.. خيلي خوبه با اين قيمت كم.... مرسي گلدتگ جون.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/05/21
شبنم جان خیلی خوشحالم که کیفیت و قیمتش در حدی بوده که رضایتت رو جلب کنه و ممنونم که وقت گذاشتی تا دوستای دیگه با اطلاعات کافی سفارششون رو ثبت کنن.
سونیا کرم زاده
1394/05/25
من چهارخونه سایز ۳۹ گرفتم. قالبش با اینکه یکم بزرگ به پام ولی به انشگشتها فشار میاره. نشد باهاش نیم ساعت هم راه برم. برای من کفش راحتی نبود و فکر میکنم بیشتر مناسب ست کردن با لباس باشه و استفاده در زمان محدود. تنها خرید از گلدتگ که چندان راضی نبودم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/05/25
سونیا جان در ارسال بالای محصولات همیشه انتظار نظرات مختلف رو داریم و البته همیشه گفتیم که رضایت کاربرای عزیز بستگی به سطح انتظارشون داره.مثل همیشه نظر شما هم واسمون مهمه و تشکر میکنم که با ما درمیون گذاشتی!
کوثر شرافتی
1394/08/17
سلام من تهیه کردم برا خودم و مامانم.راضی هستیم خیییلی
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/08/17
سلام کوثر جان خیلی خوشحالم که از سفارش این گلدتگ راضی هستی

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید