کرم دست و صورت AVIOR
کرم دست و صورت AVIOR
کرم دست و صورت AVIOR
کرم دست و صورت AVIOR
کرم دست و صورت AVIOR
کرم دست و صورت AVIOR
کرم دست و صورت AVIOR
کرم دست و صورت AVIOR
کرم دست و صورت AVIOR
توضیحات

کرم اویور با تلفیق و ترکیبی از عالی‌ترین فاکتورهای فعال در زمینه‌ی سلامت حرفه‌ای پوست، حفظ نشاط و جوانسازی پوست در زمینه درمان و نگهداری فوق تخصصی از پوست به میان آمده است. پوست‌های خشک و حساس نیاز به مراقبت‌های حساسی نیز دارند و هر کرم یا لوسیونی را نمی‌توان استفاده کرد بنابراین نیاز به یک کرم آبرسان و عالی خواهیم داشت. کرم اویور با وجود عصاره‌ی روغن آرگان و آووکادو در ساختارش باعث رطوبت رسانی حرفه‌ای به پوست شده و درمانی عالی برای بیماری‌های شایع پوستی اگزما و پسوریازیس که خیلی از افراد درگیرش هستند خواهد بود. 

خیلی از افراد در پوستشان دچار لک و جوش و آکنه می‌شوند که آزاردهنده است و AVIOR برای این مشکل، عصاره ی آرگان و ویتامین B را که موجب تقویت سلول های پوستی، حفظ چربی ضروری و خون رسانی پوست می شود را به کاربسته که مغذی پوست و رطوبت رسان است. برای جلوگیری از آفتاب سوختگی‌های پوست و حفظ رنگ پوست نیز ویتامین‌های E و C موجود در کرم اویور خیلی مناسب خواهند بود. کمبود کلاژن باعث کدر و مرده به نظر رسیدن پوست می‌شود. کلاژن از پایه باعث جوانی مجدد پوست می‌شود و چین و چروک و علائم پیری را کاهش می‌دهد ویتامین C باعث حفظ و کمک به روند تولید کلاژن و الاستین پوست برای سلامت و جوانی پوست می شود. همچنین ویتامین C، می‌تواند از عواقب ناشی از قرار گیری طولانی مدت در برابر خورشید جلوگیری کند که می‌تواند منجر به سرطان پوست شود.

استفاده از کرم مرطوب کننده اویور پس از شستن دست و بدن توصیه می‌شود و بهتر است آن را زمانی که پوست مقداری رطوبت دارد استفاده کرد. و آن را به آرامی روی پوست پخش کنید. تعداد دفعات استفاده شما از کرم مرطوب کننده و نرم کننده و آبرسان اویور بستگی به نوع پوست شما دارد.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

محصولات پیشنهادی
عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید