محصولات پیشنهادی
ترازو دیجیتال digital scale
ترازو دیجیتال digital scale
ترازو دیجیتال digital scale
ترازو دیجیتال digital scale
ترازو دیجیتال digital scale
ترازو دیجیتال digital scale
توضیحات

ترازو دیجیتال 200 گرمی PROFESSIONAL MINI یک ترازوی کوچک یا به اصطلاح جیبی است. ابعاد این دستگاه 130*77*20 میلی متر و وزن آن تنها 96 گرم است و به راحتی می توانید آن را جابجا کنید. این ترازو وزن مواد و اجسام کوچک را تا 200 گرم اندازه گیری می کند. مقدار اندازه گیری شده به صورت دیجیتالی بر روی نمایشگر آن ظاهر می شود و این ترازو قابلیت اندازه گیری با واحد g,oz,ozt,dwt,ct,tl,gn را دارد. دقت اندازه گیری این ترازوی جیبی 0.1 گرم است و با وجود این ویژگی مواد و اجسام کوچک را به راحتی و با دقت عالی می‌توانید اندازه بگیرید.

بررسی دقیق تر ترازو

این ترازو دیجیتال دارای صفحه نمایش استاندارد است و نور پس زمینه ی صفحه نمایش این ترازو نیز باعث می‌شود حتی در تاریکی و یا شب نیز بتوانید اجسام را اندازه گیری کنید همچنین نور پس زمینه پس از 30 ثانیه و خود دستگاه پس از چند دقیقه عدم استفاده از محصول به صورت خودکار خاموش می‌شود و این قابلیت در حفظ شارژ باتری تاثیر به سزایی دارد. صفحه ی ترازو دیجیتال 200 گرمی PROFESSIONAL MINI از جنس استیل ساخته شده است و ابعاد بزرگ کفه ی این ترازو این امکان را می دهد تا اجسام را به راحتی روی آن قرار دهید.

روی ترازو دیجیتال 500 گرمی PROFESSIONAL MINI تعداد 3 دکمه طراحی شده است. دکمه ی (on/off) خاموش و روشن کردن دستگاه را بر عهده دارد. دکمه ی MODE واحد اندازه گیری را تغییر می دهد و دکمه ی TARE ترازو را صفر خواهد کرد تا بتوانید اندازه گیری دقیق تری را انجام دهید. بدنه ی این محصول از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده است. درب ترازو بصورت کتابی به آن متصل شده و در صورت عدم نیاز با بستن آن می توانید از بروز آسیب به ترازو و یا ضربه جلوگیری نمایید. همچنین قابل ذکر است که این دستگاه به وسیله ی دو عدد باتری قلمی AAA کار می کند و بسیار کم مصرف می باشد و گزینه ای عالی برای داروخانه، عطاری، طلا فروش و … می باشد.

محسن تالاری
1402/12/13
سلام گلدتگ عزیز.خسته نباشید.امروز ترازو رو تحویل گرفتم.کارایی بسیار راحتی داره و خیلی برام کار راه انداز هست.ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/12/14
سلام محسن جان * چقدر عالیه که از کیفیت این کالا راضی بودی و مورد استفادتون قرار گرفت

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید