محصولات پیشنهادی
جارو رباتیک شیائومی Xiaomi Robot Vacuum S10
جارو رباتیک شیائومی Xiaomi Robot Vacuum S10
جارو رباتیک شیائومی Xiaomi Robot Vacuum S10
جارو رباتیک شیائومی Xiaomi Robot Vacuum S10
جارو رباتیک شیائومی Xiaomi Robot Vacuum S10
توضیحات

جارو رباتیک شیائومی S10 یک محصول هوشمند، زیبا و بسیار کارا است که فرآیند تمیزکردن سطوح مختلف را به‌ سادگی و به صورت کاملا خودکار انجام می ‌دهد. این محصول از فناوری LDS جهت نقشه‌ برداری از محیط استفاده می ‌کند که دقت بسیار بالایی داشته و فرآیند اسکن محیط را در سریع ‌ترین زمان ممکن انجام می‌ دهد. شما با جارو رباتیک شیائومی S10 می توانید به راحتی نقشه ها را بر اساس طبقات تغییر دهید این کار برای نقشه خانه های چند طبقه مناسب است. 

طراحی شیک و عالی

جارو رباتیک شیائومی  S10 برای سطوح صاف بسیار مناسب است. در عین حال به راحتی موهای حیوانات خانگی و زباله های ریز مانند برنج را نیز تمیز می‌کند. همچنین در صورت مواجهه با زباله‌های درشت‌تر نظیر غلات عملکرد خوبی دارد. به لطف باتری فوق‌العاده و سیستم ناوبری LIDAR این جاروی رباتیک در نهایت دقت اقدام به تمیزکردن محیط می‌کند.

مکش قوی و بسیار بالا

جارو رباتیک شیائومی  S10 با قدرت موتور قوی تا 4000 پاسکال پاکسازی انواع زباله و کثیفی روی زمین را انجام می دهد.مجهز به موتور پر سرعت DC براشلس با قدرت موتور تا 4000پاسکال برای عملکرد عالی تعبیه شد. موهای حیوانات خانگی و ذرات بزرگ گرد و غبار به راحتی جارو می شوند. 

مجهز به ناوبری لیزری

مهم ‌ترین وجه تمایز جاروبرقی ‌های رباتی، با نمونه‌های سنتی را امکان فعالیت خودکار جاروهای رباتیک تشکیل می ‌دهد. انجام این فرآیند مستلزم یک نقشه ‌برداری دقیق از محیط خانه است. شیائومی در جاروی رباتیک مدل S10، از فناوری ناوبری لیزری موسوم به LDS استفاده کرده است.

این سنسور که در بخش بالایی جاروبرقی خودنمایی می‌ کند قادر است یک اسکن 360 درجه را از محیط خانه و یا محل کار ایجاد نماید. محدوده اسکن این سنسور قدرتمند، 8 متر و میزان انحراف آن تنها 2.5 درصد است. این سنسور با اسکن محیط داخلی، یک نقشه دقیق را از خانه و یا محل کار شما ایجاد می‌ کند و به کمک آن فرآیند جارو کشیدن و تمیزکردن محیط را انجام خواهد داد.

ظرفیت باتری زیاد

ظرفیت باتری بالا و مخزن آب قابل توجه از سری ملزومات یک دستگاه همه کاره برای جاروبرقی و تمیز کردن بسیار حرفه ای خانه شماست. ظرفیت باتری بزرگ که 3200 میلی آمپر ساعت می باشد امکان آن را می دهد که حتی خانه های بزرگ را یکباره تمیز کنید. حدود خانه ای که می توانید آن را با این ظرفیت به راحتی تمیز کنید 130 متر مربع است.

دارای سنسورهای متعدد

حسگرهای چندگانه به Robot Vacuum امکان می‌دهد محیط‌های پیچیده را تشخیص دهد و به طور موثر احتمال خراب شدن یا گیر کردن آن را کاهش می‌دهد.

دارای مخزن آب هوشمند

جارو رباتیک شیائومی  S10 مجهز به مخزن آب است که برای تمیز کردن خانه های بزرگ کافی می باشد. این تی دارای یک پد بزرگ ساخته شده از میکروالیاف است تا با جذب آب مطلب و پوشش گسترده کف، تمیزی بهتری از کف منزلتان ارائه دهد. مخزن آب هوشمند آب را به طور یکنواخت آزاد می کند تا از رطوبت ثابت بدون خیس شدن کف شما اطمینان حاصل کند. سه تنظیم مختلف آب برای قرار دادن مواد مختلف کف وجود دارد.

اتصال به اپلیکیشن

پس از اتصال به برنامه Mi Home، می توانید حالت تمیز کردن را از طریق تلفن همراه خود تنظیم کنید تا نیازهای شخصی خود را برآورده کنید. همچنین می توانید جاروبرقی ربات را از راه دور کنترل کنید، با استفاده از این قابلیت جاروی شما می تواند خانه تان را در زمانی که دور از منزل هستید کاملا تمیز کند.

 

ساناز بزرگی
1402/12/04
اگه کسی خریده راضی هست لطفا نظرتون رو به اشتراک بگذارید
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/12/05
سلام ساناز جان * منتظر نظر کاربران عزیز برای شما هستیم
کتایون شکیب
1402/12/05
لطفا لوازم جاروهای رباتیک را هم بیارید
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/12/05
کتایون عزیز * پیشنهاد شما به بخش فروش گلدتگ منتقل شد امیدوارم که بتونیم این امکان رو فراهم کنیم
عسل عظیمیان
1402/12/04
ایا برای کار کردت نیاز به مودم و اینترنت داره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/12/05
بله عسل عزیز * نیاز به اینترنت داره
هومن انصاری
1402/12/04
نسخه گلوبال هست یا چین؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/12/05
هومن جان * گلوبال هستش
آزیتا یوسفی
1402/12/05
محصول گارانتی دارد؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/12/05
سلام نه آزیتا جان * فاقد گارانتی هستش
رضا قنبری
1403/01/17
این پیام رو بعد از یک ماه میدم تشکر از گلدتک بهترین قیمت رو با ارسال سریع داشتن کالا هم سالم و با بسته بندی خوب به دستم رسید به همه پیشنهادش میکنم دستگاه کارش رو خوب بلده تو ابن یک ماه تقریبا هر روز روشنه
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/01/18
سلام رضا جان * خواهش می‌کنم! خوشحالم که از خدمات گلدتک راضی بودید و کالایی که سفارش دادید به رضایت شما رسید. ما تمام تلاش مون بر اینه که کالاها با بهترین قیمت و ارسال سریع به دست مشتریان عزیز مون برسه جلب رضایت شما بیشتر از هر چیزی برای گلدتگ ارزشمند هستش

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید