محصولات پیشنهادی
بخاری ایستاده شیائومی Mijia
بخاری ایستاده شیائومی Mijia
بخاری ایستاده شیائومی Mijia
بخاری ایستاده شیائومی Mijia
بخاری ایستاده شیائومی Mijia
توضیحات

گرمایش منزل یکی از نیازهای اساسی انسان، به خصوص در فصول سرد سال است.  اما گرمایش منزل کاهی اوقات می تواند باعث مصرف زیاد انرژی، هزینه بالا و آلودگی محیط زیست شود. بنابراین، انتخاب یک دستگاه گرمایشی مناسب برای منزل بسیار مهم است.  بخاری ایستاده شیائومی Xiaomi Mijia Heater LSNFJ03ZM یک هیتر عمودی است که با استفاده از فناوری گرمایش سرامیکی PTC کار می کند. این هیتر دارای چندین ویژگی  جالب بوده که می تواند به گرمایش بهینه، ایمن و اقتصادی منزل کمک کند. ما در این مقاله به بررسی این ویژگی ها خواهیم پرداخت و نشان خواهیم داد که چگونه این هیتر می تواند یک انتخاب عالی برای گرمایش منزل شما باشد.

هیتر ایستاده میجیا مدل Mijia LSNFJ03ZM 2000W PTC دارای ابعاد 17.6*17.6*47.2 سانتی متر و وزن آن حدود 2.2 کیلوگرم است. این ابعاد و وزن کم این هیتر باعث می شود که این هیتر قابل حمل و جابجایی باشد و فضای کمی را اشغال کند. این هیتر دارای رنگ سفید است که به آن ظاهری شیک و زیبا می دهد. جنس بدنه این هیتر از پلاستیک سفید ساخته شده است که نسوز و مقاوم در برابر آتش است.

همچنین این هیتر دارای یک دسته برای حمل آسان است که به شما اجازه می دهد تا آن را به هر جایی که می خواهید انتقال دهید. همچنین دارای یک دریچه در قسمت جلوی دستگاه برای خروج گرما است که به آن ظاهری جذاب و مدرن می دهد.

گرمایش سریع و یکنواخت با استفاده از فناوری گرمایش سرامیکی PTC:

هیتر رومیزی شیائومی Xiaomi Mijia از فناوری گرمایش سرامیکی PTC استفاده می کند. در این فناوری از مواد سرامیکی خاصی استفاده می شود که مقاومت آن با افزایش دما افزایش می یابد. این فناوری  باعث می شود که هیتر به سرعت به دمای مطلوب برسد و آن را حفظ کند. این فناوری همچنین باعث کاهش مصرف انرژی و افزایش ایمنی می شود.

چرخش 70 درجه برای توزیع بهتر گرما در اتاق:

 بخاری ایستاده شیائومی دارای قابلیت چرخش 70 درجه است که باعث می شود گرما را به صورت یکنواخت در اتاق پخش کند. این ویژگی باعث می شود که گرما به همه نقاط اتاق برسد و جلوی تشکیل سرما در اتاق را بگیرد.

دو حالت گرمایش با توان 1200 وات و 2000 وات:

شما می توانید گرمای مورد نظر خود را بین دو حالت گرمایش با توان های مختلف، بسته به نیاز و شرایط محیطی خود در این هیتر انتخاب کنید. حالت 1200 وات مناسب برای گرمایش ملایم و صرفه جویی در انرژی است، در حالی که حالت 2000 وات مناسب برای گرمایش سریع و قوی است.

عملکرد بی صدا و انتشار نور و گرمای ملایم:

هیتر ایستاده میجیا مدل Mijia بسیار کم صدا و کمتر از 40 دسی بل است. با این هیتر شما می توانید از گرمایش بدون مزاحمت لذت ببرید. همچنین هیتر نور یا گرمای خیره کننده ای منتشر نمی کند، بلکه نور و گرمای ملایمی را ایجاد می کند که برای استفاده در شب یا در اتاق خواب مناسب خواهد بود.

ویژگی های ایمنی:

 بخاری ایستاده Xiaomi Mijia دارای چندین ویژگی ایمنی است که از شما و محیط اطراف شما محافظت می کند. اگر هیتر کج شود یا بر روی سطح نامناسبی قرار بگیرد، به طور خودکار خاموش می شود. همچنین اگر دمای هیتر بیش از حد بالا رود، سیستم محافظت در برابر گرمای بیش از حد فعال می شود و جلوی ایجاد حریق یا آسیب به دستگاه را می گیرد. بعلاوه، مواد سازنده هیتر از جنس نسوز هستند و در برابر آتش مقاوم هستند.

منبع تغذیه:

این وسیله با استفاده از برق شهری تامین می شود. این وسیله دارای یک کلید روشن/خاموش است که به شما اجازه می دهد تا آن را به راحتی روشن یا خاموش کنید.

امیر قاسمی
1402/12/10
با سلام چیزی که من سرچ کردم و متوجه شدم این مدل هیچگونه قابلیت تنظیمی نداره برای اینکه اگر شما به دمای مطلوب رسیدید دستگاه قطع کنه! به درد جایی مثل مغازه و فروشگاه میخوره که درب باز و بسته میشه، وگرنه اگر تو اتاق روشن کنید تا لحظه ذوب شدن شما دستگاه به کار خودش ادامه میده! قدرت دستگاه بسیار زیاد هست و فکر می کنم برای زیر بیست متر گرمایش آزار دهنده خواهد بود. همکاران گلدتگ اگر بنده اشتباه می کنم لطفا اصلاح کنید. تشکر
0
امیررضا قربانی
1402/12/27
سلام. میزان مصرف برق دستگاه زیاد نیست؟دوستانی که استفاده کردند یا دوستان گلدتک لطفاً سؤال بنده رو بی پاسخ نگذارید، ممنون میشم
0
داوود قنبری
1402/11/29
سلام و درود مناسب چه متراژ فضا است ؟ برای اتاق 12 متری مناسبه آیا ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/11/29
سلام بله داوود جان مناسب هستش
مریم زمانی
1402/11/30
سلام خسته نباشید تا چند متر فضا جواب میده؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/12/02
سلام مریم جان * سلامت باشین * برای حدود 30 متر مناسب هستش
باران قهرمانی
1402/12/27
خیلی وسیله خوب و کاربردیه ، گرمای خیلی خوبی داره و همینطور صداش خیلی کمه فقط حتما قبل استفاده از سری شارژ مناسب استفاده بشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/12/27
سلام باران جان ...* خوشحالم که سفارشت رو فوق العاده میدونی و تا این حد دوستش داری . ممنون که نظرت رو بهمون گفتی .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید