محصولات پیشنهادی
شارژر فندکی شیائومی مدل CC06ZM
شارژر فندکی شیائومی مدل CC06ZM
شارژر فندکی شیائومی مدل CC06ZM
شارژر فندکی شیائومی مدل CC06ZM
شارژر فندکی شیائومی مدل CC06ZM
شارژر فندکی شیائومی مدل CC06ZM
توضیحات

اغلب اپلیکیشن‌های محبوب و رایجی که روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنیم مصرف باتری گوشی را بالا برده و کاری کرده‌اند که خروج از خانه بدون به همراه داشتن شارژر و پاوربانک برایمان ممکن نباشد، بنابراین می‌توان گفت به همراه داشتن یک شارژر فندکی خوب در خودرو همیشه ضروری و مورد نیاز است.
پیشنهاد امروز گلدتگ شارژر فندکی شیائومی CC06ZM است که طراحی ظاهری نسبتاً مشابهی به سایر اعضای خانواده خود در میان شارژرهای فندکی شیائومی دارد. بدنه این کالا تماماً از نیکل پوشیده شده با یک لایه مات بوده و بنابراین حرارت ایجاد شده در قطعات داخلی به خوبی با هوا مبادله می‌شود‌ تا به این ترتیب از داغی شارژر جلوگیری شود. البته این موضوع از کابل‌ها و سیم‌های با کیفیت مسی داخل این شارژر نیز تأثیر پذیرفته و روند شارژ را به ایمن‌ترین شکل ممکن تضمین می‌کند.

شارژر فندکی شیائومی مدل CC06ZM دارای دو عدد پورت USB بوده و یک همراه خوب برای شارژر دستگاه‌های مختلف حین رانندگی و حضور در خودرومان به شمار می‌آید. به این نکته نیز حتماً باید اشاره کرد که شیائومی این شارژر فندکی سبک و ۳ سانتی را از نظر ایمنی الکتریکی و طراحی فیزیکی به گونه‌ای تولید کرده که استفاده از آن در هر خودرو با هر نوع سیستمی ممکن باشد.

از آنجایی که جدیدترین گوشی‌های موبایل از جدیدترین نسخه‌های شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند، پس شارژری که برای آن‌ها انتخاب می‌کنیم نیز باید پا به پای تکنولوژی آن‌ها راه آمده و کمترین زمانی را برای شارژ دستگاه‌های مختلف به هدر ندهد. شارژر فندکی شیائومی مدل CC06ZM از قابلیت شارژ سریع ۳۷ واتی پشتیبانی کرده و بنابراین در صورتی که دو دستگاه مختلف را به طور همزمان به پورت‌های این شارژر متصل کنید، در مجموع توانی معادل ۳۷ وات را دریافت خواهید کرد. یکی از پورت‌های این شارژر فندکی به رنگ قرمز دیده می‌شود که اگر کاربر آن را به تنهایی مورد استفاده قرار دهد، می‌تواند دستگاه مورد نظر خود را تا حداکثر توان ۲۷ وات شارژ کند. از جمله گوشی‌هایی که از توان شارژ پشتیبانی می‌کنند می‌توان به گوشی Xiaomi 9 یا ردمی K20 Pro اشاره کرد.
ورودی شارژر: ۱۲V-24V-4A و خروجی شارژر: USB1: 5V-2A; USB2: 5V-3A, 9V-3A, 12V-2.25A, 20V-1.35A به این ترتیب است.

تفاوت دیگری که شارژر فندکی شیائومی مدل CC06ZMبا نسل قدیم شارژرهای فندکی کمپانی شیائومی دارد، چراغ ال ای دی آن است که به زیبایی هر چه تمام‌تر به شکل یک حلقه طراحی شده است. حضور این چراغ ال ای دی تنها جنبه بصری ندارد بلکه در اصل به منظور روشن کردن فضای اطراف شارژر و نمایان شدن پورت‌های USB در تاریکی تعبیه شده است.

به غیر از گوشی‌های یاد شده در قسمت قبل، شارژر فندکی شیائومی مدل CC06ZM با تمام گوشی‌های هوشمند و همچنین دستگاه‌هایی چون تبلت، کنسول بازی، دوربین و… نیز هماهنگ است. با توجه به توان ۲۷ واتی که این شارژر برای یک دستگاه به طور مجزا فراهم می‌آورد، شارژ باتری‌های بزرگ و دستگاه‌های پر مصرف نیز به سادگی و در کمترین زمان ممکن شده است.

چیپست قرار گرفته در شارژر فندکی شیائومی CC06ZM نه تنها فرآیند شارژ را سرعت بخشیده و ساده می‌کند، بلکه ایمنی دستگاه در حال شارژ و همچنین سیستم برق خودرومان را نیز تضمین می‌کند. ایمنی بالای این شارژر فندکی از ورود جریان‌های زیاد، ناگهانی و مخرب به دستگاه، اتصال کوتاه در حین شارژ، ولتاژ خروجی زیاد، تداخل الکترومغناطیسی و مواردی از این دست جلوگیری می‌کند، بنابراین به هنگام شارژ دستگاه‌های کوچک و حساس مثل مچ‌بند هوشمند، هدست بلوتوثی و همچنین ابزارآلات دیجیتال ارزشمند خود، هیچ گونه نگرانی نداشته و با خیالی آسوده به شارژ آنها بپردازید.

 

- مظهری
1402/11/29
سلام و خسته نباشید، شارژر اورجینال هست ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/11/29
سلام سلامت باشین دوست عزیز * بله برند شیائومی هستش
محمد جلیلیان
1402/11/29
کابل شارژ همراهش هست؟ محتویات جعبش چیه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/11/29
سلام محمد جان * فاقد کابل هستش

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید