محصولات پیشنهادی
قالب بستنی سیلیکونی
قالب بستنی سیلیکونی
قالب بستنی سیلیکونی
قالب بستنی سیلیکونی
قالب بستنی سیلیکونی
قالب بستنی سیلیکونی
توضیحات

نظرتون در مورد تهیه بستنی با طعم و مزه های دلخواه و به سبک خودتون در منزل چیه ؟ تقریباً همه ما عاشق بستنی هستیم ، به طوری که برای خوردن آن منتظر روزهای گرم بهار و تابستان نمی شویم و هموراه در سرما و گرما از خوردن بستنی لذت زیادی می بریم . بستنی یک دسر سرد و شیرین است که حس شادابی و نشاط را به افراد می بخشد . اما تهیه بستنی در مواقع مختلف متناسب با سلیقه مزاجی شاید امکان پذیر نباشد ، پس بهتر است همواره بستنی را در منزل خود داشته باشید البته وقتی بتوانید به تنهایی آن را درست کنید دیگر محدودیتی در استفاده نخواهید داشت . تهیه بستنی کار چندان دشواری نیست ، کافیست امتحان کنید . برای تهیه بستنی خانگی مهمترین ابزاری که نیاز دارید ، یک قالب بستنی است که تنوع بالایی از آن وجود دارد ، اما ما نمونه ای منحصر به فرد را به شما ارائه می کنیم که قالب بستنی فانتزی سیلیکونی نام دارد .

قالب بستنی سیلیکونی ، یک قالب تولید شده از جنس سیلیکون باکیفیت است که درون خود سه محفظه (قالب) برای شکل گیری بستنی با طرح های مختلف و در عین حال جذاب و فانتزی دارد . کافیست مایع بستنی را درون هر یک به صورت جداگانه بریزید و در نهایت داخل فریزر قرار دهید تا اصطلاحاً بستنی خود را بگیرد و آماده استفاده شود . انعطاف پذیری مناسب قالب سیلیکونی بستنی یخی ، امکان جدا شدن آسان بستنی ها از قالب را برای شما فراهم می آورد ، پس به راحتی می توانید آماده و در نهایت سرو کنید .

هر یک از قالب ها دارای یک چوب بستنی تولید شده از جنس پلاستیک مقاوم می باشد که به سادگی درون قالب قرار گرفته و در صورت نیاز جدا می شود ، بنابراین دیگر همه چیز برای درست کردن یک بستنی چوبی خانگی فراهم است ، همین الان دست به کار شوید ، طعم بستنی از هنر شما و ظاهر آن از قالب بستنی عروسکی، ترکیبی موفق را به همراه خواهد داشت . علاوه بر بستنی می توانید از این محصول به عنوان قالب سیلیکونی ژله برای تهیه ژله های مختلف و سرو آسان آنها نیز استفاده کنید. توجه داشته باشید ، قالب از نوع یک طرفه می باشد ، بنابراین تنها یک طرف بستنی و ژله شما شکل خواهد گرفت و طرف دیگر به صورت ساده خواهد بود .


 

مریم پاکدامن
1402/11/04
بسیار کوچک و برای قالب شکلات سازی مناسب است
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/11/07
مریم جان * ممنونم بابت راهنمایی تون
محمد نجفیان
1402/11/13
ابعادش رو بزنید لطفا
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/11/14
محمد جان ابعادش 18*9 هستش
الهه رجبی
1402/12/21
بسیار عالی مخصوصا برای کسانی که بچه کوچک دارن و میخوان بستنی های سایز کوچک و سالم درست کنن
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/12/21
الهه جان * ممنونم از پیشنهاد خوب تون

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید