محصولات پیشنهادی
ویفر NOWRUZ
ویفر NOWRUZ
ویفر NOWRUZ
ویفر NOWRUZ
ویفر NOWRUZ
ویفر NOWRUZ
ویفر NOWRUZ
توضیحات

ویفر پیشنهادی امروز گلدتگ جزو تولیدات کشور ترکمنستان است. نوروز تولید شرکت شکلات سازی هاسار (خزر) است. شرکت حصار (HASAR) ترکمنستان یکی از بزرگترین کارخانه‌های تولید شیرینی و شکلات در کشور ترکمسنان است، ویفر نوروز با طعم بسیار دلنشین و عالی که در بازار ایران بسیار شناخته شده است است یکی از تولیدات این کارخانه است.

این محصول دارای فیبر و کربوهیدرات است و علاوه بر طعم نوستالژی و عالی، انروژی مورد نیاز بدن را به خصوص در محل کار، مدرسه و دانشگاه تامین می‌کند. همانطور که از نام این ویفر (اشاره به عید نوروز و شیرینی های آن …) مناسب برای جشن‌ها، دورهمی‌ها و میهمانی‌هاست و از آن به عنوان وعده پذیرایی می‌توان استفاده کرد. ویفر نوروز مزه شیرینی کاملاً به اندازه‌ای دارد و اصلا دل را نمی‌زند. این ویفر از چند لایه کرم شیری و شکلاتی و ویفر تشکیل شده و ضخامت و بافت عالی دارد که این باعث شده طعم کارامل شیری آن به خوبی حس شود.

به دلیل میزان انرژی ویفر نوروز می‌توان آن را جایگزین وعده صبحانه به خصوص برای آنها که علاقه‌ی چندانی به میل کردن صبحانه در اول صبح ندارند دانست. همچنین این ویفر را اگر به همراه چای، قهوه یا نسکافه میل کنید می‌توانید آن را در وعده عصرانه خود نیز بگنجانید.

محتویات: آرد گندم، پودر شکر، روغن گیاهی، پودر شیر، پودر شیر بدون چربی، پودر آب پنیر، امولسیفایر، روغن آفتابگردان، نمک خوراکی، بیکینگ پودر، طعم دهنده طبیعی، وانیل. ممکن است حاوی اثری از گلوتن، فرآورده‌های لبنی، آجیل و فراورده‌های تخم مرغ باشد.

نگار رادمهر
1402/10/30
گلدتگ عزیز ..اگر ممکنه شما هم مثل سایر سایتهای موفق وپر فروش ،لطفا برای کاربران جایزه تعیین کنید تا مشوقی باشه برای نوشتن نظرشان در مورد کالای خریداری شده.(مثل سه درصد شارژ کیف پول یا کسب امتیاز برای ارسال رایگان و....)
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/11/01
نگار جان * ممنونم از پیشنهاد خوب و متفاوت تون نظر شما حتما منتقل میشه ***
ناشناس هوشمند
1402/11/03
لطفاً دوستانی که خریده اند از طعم و مزه اش بگن
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/11/03
دوست عزیز * منتظر نظر کاربران برای شما هستیم
زهرا استادحسین
1402/11/04
خریدم از گلدتگ رو هنوز تحویل نگرفتم، ولی از مدل شیری قبلا خوردم و طعم خوبی داره
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/11/04
زهرا عزیز * امیدوارمم بعد از دریافت محصول از گلدتگ هم رضایت تون جلب بشه

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید