محصولات پیشنهادی
اسپری همه کاره چربی زدا Sonami
اسپری همه کاره چربی زدا Sonami
اسپری همه کاره چربی زدا Sonami
توضیحات

اسپری چربی زدای که بر پایه فناوری نانو تولید شده است برای تمیز کردن گاز، چدن گاز، هود، مایکروفر، و تمام ظروف و قابلمه هایی که سیاه شدند یا چربی سخت بسته اند و سایر قسمت های دارای آلودگی های سخت مانند مکانهایی که دسترسی به آنها دشوار است، طراحی شده است . این محصول دارای فرمولاسیون پیشرفته‌ ای است که بدون آسیب رساندن به سطح می‌تواند به شکلی مطلوب انواع کثیفی ها و آلودگی ها به خصوص چربی های را حتی بدون دخالت دست از بین ببرد .

Sonami، راز تمیزی در دستان شماست. با استفاده از این اسپری هوشمند واکنش سریعی به نیازهای پاکسازی شما دارد و تضمینی برای تمیزی بی‌عیب و نقص است. از این اسپری تمیز کننده فوق العاده استفاده کنید و تفاوت آن را تجربه کنید.

کامبیز محمودی
1402/10/21
درود بر همه ی عزیزان ( مخاطبان سایت و گلدتگ عزیز ) در ادامه تجربه ی خودم از استفاده از این محصول رو خدمتتون میگم به همراه ترجمه ی دستورالعملی که روی بسته نوشته شده امیدوارم مفید واقع بشه . توضیحات : قابل استفاده برای سطوح شیشه ای استیل و تفلن در آشپزخانه های خانگی و صنعتی توانایی پاککردن بالا چگونه استفاده کنیم : قبل از استفاده اسپری را خوب تکان دهید . در ابتدا مطمئن شوید که سطح مورد نظر خنک شده باشد و سپس روی سطح را اسپری کنید برای نتیجه ی بهتر یک تا دو دقیقه صبر کنید سپس با یک اسکاچ تمیز کنید و نهایتا با یک دستمال سطح را پاک نمایید برای سطوح چرب قدیمی تر این مراحل را تکرار کنید در محل خشک و خنک نگهداری شود و از دسترس کودکان دور نگهداری شود در زمان استفاده از مواد شوینده ی دیگر استفاده نشود - اگر به چشم خورد با آب زیاد بشورید و به پزشک مراجعه کنید پیشنهاد میشود زمان استفاده از دستکش استفاده کنید -------- اما حالا تجربه ی استفاده من : توقع محصول عجیب و غریبی نداشته باشید ( اگر ویدوهای درون اینترنت را دیده باشید با یک بار اسپری حجم زیادی از چربی رو پاک میکنه ) اما بدانید و آگاه باشید که در عمل این اتفاق نمیفته. من روی گاز استفاده کردم .و نیاز به دو یا سه بار انجام پروسه هست تا خوب تمیز بشه در سطوحی که چربی زیادتری داره پیشنهاد میکنم به جای 2 دقیقه اجازه بدید 5الی 6 دقیق زمان بدید تا اسپری بهتر عمل کنه ( با تجربه دستتون میاد نسبت چربی به مدت زمان رو ) بنده دو عدد سفارش دادم . ضمنا بر اساس نوشته ای روی پکیج محصول 100 درصد گیاهی هست امیدوارم برای دوستان مفید بوده باشه و بتونن انتخاب بهتری رو داشته باشند لحظاتتون در سلامتی و شاد باد :)
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/10/23
سلام کامبیز عزیز * مرسی که وقت گذاشتی اطلاعات تون رو انقدر با جزئیات کامل و واضح برای کاربران عزیز گلدتگ به اشتراک گذاشتین حتما با توجه به نظر شما کاربران عزیز هم خرید و استفاده بهتری خواهند داشت
علی مشمول
1402/10/11
چرا جدیدا اطلاعات محصول ناقص درج میشه؟! محصول کدام کشوره!؟؟!
1
گلدتگ
گلدتگ
1402/10/12
علی جان * محصول: چین هستش
حسین شهاب انداز
1402/10/26
اثر معجزه اسایی نداشت ولی کار راه اندازه به قیمتش می ارزه استنشاق تصادفی اش باعث سرگیجه و تحریک تنفسی میشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/10/27
حسین جان * ممنون که این موضوع رو برای ما در میون گذاشتین
مرضیه اقتدارمنش
1402/10/14
من استفاده کردم خیلی موثر نبود
0
کامبیز محمودی
1402/10/22
چرا پیام بنده رو منتشر نکردید !
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/10/23
دوست عزیز * نظر شما تایید شد چون حجم نظرات زیاد هستش کمی زمان میبره تا پاسخ گو تمام کاربران باشیم
هادی فرش بر
1402/10/12
برای چربی‌زدایی درب ماشین هم میشه استفاده کرد؟
0
معصومه پهلوان
1402/10/22
سلام توصیه نمیکنم
0
نگار رادمهر
1402/11/08
هیچ اثر خارق‌العاده ای ندارد اصلا کارایی تبلیغات اینترنتی را ندارد و مانند یک اسپری معمولی عمل می‌کند.
0
فتانه ميروهابي
1402/11/09
گلدتگ جان لطفا از محصولات نانو (چربی زدا و سالید مجیک و ...) هم بیارید. ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/11/09
فتانه جان * پیشنهاد شما به تامین کننده های گلدتگ منتقل شد
مريم تقوی
1402/11/10
خیلی خوب نبود چربی زدای نانو از این خیلی بهترن
0

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید