محصولات پیشنهادی
نرم کننده موی سر Soapex
نرم کننده موی سر Soapex
نرم کننده موی سر Soapex
توضیحات

برند سوپکس یک برند فرانسوی است که در ایران و تحت لیسانس فرانسه تولید می‌شود. نرم کننده موی این برند از مدل آلوئه ورا یک نرم‌کننده عالی برای موهای آسیب‌دیده‌ی شماست. رنگ کردن، استفاده از سشوار و اتو مو و مواد شیمیایی که برای فر کردن یا حالت گرفتن مو استفاده می‌کنیم، آسیب‌های زیادی به مو وارد می‌کنند. نتیجه‌ی این آسیب‌ها ایجاد موخوره و خشک شدن مو است. این نرم‌کننده حاوی روغن مو آلوئه ورا است که موهای شما را تغذیه می‌کند. مواد مغذی را به ریشه‌ی مو می‌رساند و آن را تقویت می‌کند و از ریزش مو جلوگیری می‌کند.

به دلیل وجود آلوئه‌ورا در این محصول به موهای شما آبرسانی کرده و از خشکی موها جلوگیری می‌کند. این شامپو  با آبرسانی و رساندن مواد مغذی به ساقه‌ی مو، موهای آسیب دیده‌ی مو را ترمیم می‌کند. بعد از استفاده از این محصول لطافت و نرمی خاصی را در موهای خود احساس می‌کنید. موها بعد از استفاده از آن براق‌تر و درخشان‌تر می‌شوند.

برای بیشتر شما شانه کردن موها بعد از حمام کار مشکلی است، استفاده از این نرم کننده شانه کشی موهای شما را راحت می‌کند. این ماسک مو در حمام استفاده می‌شود و نیاز به شست و شو دارد. حتما بعد از دکلره کردن موها از این ماسک استفاده کنید چون دکلره کردن مو آسیب شدیدی به مو وارد می‌کند. این محصول مقرون به صرفه است. حجم این محصول 500 میل است و پمپی بودن این محصول استفاده از آن را در طولانی مدل برایتان راحت می‌کند.

محسن ملکی
1402/09/18
ارسال به شهرستان رو فعال کنین ، ما الان چجوری دریافت کنیم؟
1
گلدتگ
گلدتگ
1402/09/19
محسن جان * چون ممکنه در طول ارسال به سایر کالاهاتون آسیب بزنه متاسفانه امکان ارسال به شهرستان رو نداریم
niosha sabetian
1403/01/01
این محصول توصیه میشه، البته کسانی که محصول فری سولفات مصرف می کنند در روی این محصول درج نشده که فری سولفات هست یا خیر ، ولی در کل از نرم کنندگی قابل قبولی برخورداره ، من با مو ی رنگ شده راضی بودم
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/01/05
نیوشا جان * چقدر عالیه که شما از کیفیت این نرم کننده راضی بودین ممنونم که نظرت رو نوشتین
پارسا دهقانی
1402/10/05
نسبت به قیمتش و ایرانی بودنش عااااالیییی بود.موهای من بااینکه آسیب دیده اس خیلی خوب جواب داد.تمدید شه مطمعنا چتدتا دیگه میخرم
2
گلدتگ
گلدتگ
1402/10/06
پارسا عزیز * لطفا در خواست تمدید بزنید تا در صورت موجودی به شما اطلاع رسانی بشه

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

اکرم حیدری مقدم
— 1402/11/02 ساعت 10:17

عالی بود.ممنون از گلدتک

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید