محصولات پیشنهادی
طی شیشه شوی Foumod
طی شیشه شوی Foumod
طی شیشه شوی Foumod
طی شیشه شوی Foumod
طی شیشه شوی Foumod
طی شیشه شوی Foumod
طی شیشه شوی Foumod
توضیحات

پاک کردن شیشه‌ها به خاطر به جا موندن لک و دسترسی مشکل به قسمت‌های بالایی، جزو سخت‌ترین و وقت‌گیرترین کارها در نظافت منزل هستش، گلدتگ امروز شیشه پاک‌کن NOBEL رو به شما عزیزان معرفی می‌کنه که به کمک این محصول می‌تونید به راحتی شیشه‌هاتون رو تمیز کنید.

این محصول کارکرد خیلی آسونی داره و به کمک اون، سطح شیشه رو تمیز و با طرف دیگر سطح پاک شده رو خشک کنید. امتیاز اصلی این طی دسته‌دار بودن اونه که باعث میشه قسمت‌های بالای شیشه رو هم به راحتی تمیز کنید.

از این وسیله‌ی کاربردی می‌تونید در منزل، محل کار، ماشین و ... استفاده کنید. دسته و بدنه این محصول به راحتی از هم جدا و به هم وصل می‌شوند، به همین خاطر فضای کمی اشغال می‌کند. دسته قابل تنظیم این طی از دیگر ویژگی‌های کاربردی اونه، دسته حدود یک متر قابل تنظیمه و شما می‌تونید بخش‌هایی از شیشه‌های منزلتون که دسترسی به اونها آسون نیست رو به راحتی تمیز کنید.

Ja Bakhtiari
1402/09/03
با سلام، من از این محصول گرفتم، اما متاسفانه بخاطر پارچه‌ای که استفاده کردن باعث شده که محصول کارایی نداشته باشه و اصلا شیشه‌رو پاک نمیکنه، ناچارا پارچه رو عوض کردم که یه ذره بهتر شد. لذا توصیه نمیشه.
0
مژده پ
1402/09/02
سلام. طی اسپری دار هم بیارین لطفا
1
گلدتگ
گلدتگ
1402/09/04
سلام مژده جان * پیشنهاد شما به بخش فروش گلدتگ منتقل شد

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید