محصولات پیشنهادی
سوپ نیمه آماده Knoor
سوپ نیمه آماده Knoor
سوپ نیمه آماده Knoor
سوپ نیمه آماده Knoor
سوپ نیمه آماده Knoor
سوپ نیمه آماده Knoor
توضیحات

سوپ آماده کنور از غذاهای آماده لذیذ و بی دردسر است که می‌تواند به علت خاصیت زیاد و استفاده از مواد مغذی متعدد نوعی غذای اصلی نیز به محسوب شود.

در هر ۱۰۰ میلی لیتر تنها 57 کیلوکالری وجود دارد. سوپ مرغ آماده محصول برند معتبر کنور Knorr ترکیه، حاوی ادویه و سبزیجات طبیعی است. این سوپ بدون هیچ گونه مواد نگهدارنده، رنگ های خوراکی و روغن های مضر حیوانی در یک بسته بندی ۳ لایه تهیه شده است. به شما پیشنهاد می‌کنیم که در پذیرایی از مهمان‌هایتان  از این سوپ آماده به عنوان پیش غذا استفاده کنید و لذت ببرید، چرا که هم عطر و طعم خوبی دارد و هم در مدت زمان بسیار کوتاه آماده و جا می‌افتد و با کمی برگ ریحان تزیین کنید تا اهل خانه به طور واقعی لذت ببرند. حتی در رستوران‌ها هم از این نوع سوپ استفاده می کنند. همچنین یک بسته ۶۵ گرمی از این سوپ برای مصرف ۴ نفر مناسب است.

برای تهیه سوپ آماده کنور محتویات بسته را در یک لیتر آب سرد به خوبی حل کنید و سپس تا زمان جوش آمادن سوپ، آن را به هم بزنید. حرارت را ملایم کنید و ۱۰ دقیقه زمان دهید تا سوپ مرغ شما به غلظت مناسب رسیده و قوام یابد. اکنون سوپ شما آماده برای نوش جان کردن است.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید