محصولات پیشنهادی
چراغ قوه 360 درجه مدل WORKLIGHT
چراغ قوه 360 درجه مدل WORKLIGHT
چراغ قوه 360 درجه مدل WORKLIGHT
چراغ قوه 360 درجه مدل WORKLIGHT
چراغ قوه 360 درجه مدل WORKLIGHT
چراغ قوه 360 درجه مدل WORKLIGHT
چراغ قوه 360 درجه مدل WORKLIGHT
چراغ قوه 360 درجه مدل WORKLIGHT
توضیحات

پیشنهاد امروز گلدتگ به شما چراغ قوه 360 درجه مدل WORKLIGHT است. این چراغ قوه از یک لامپ COB بسیار قوی و شفاف تشکیل شده و از لحاظ حالات نوردهی دارای سه حالت نوردهی قوی، ضعیف و روشن شدن چراغ بالایی است.

چراغ قوه WORKLIGHT از لحاظ برد نور و میزان روشنایی نیز در رده بالایی قرار دارد. این چراغ قوه بسیار زیبا و خوشدست طراحی شده و با استفاده مداوم از آن احساس خستگی در دست نخواهید داشت. همچنین دارای یک گیره نگهدارنده و آهنربا برای قرارگیری در مکان‌های مختلف در پایین چراغ است. به کمک این گیره و آهنربای ته چراغ قوه در حال کار کردن به راحتی می‌توانید آن را به محل‌های فلزی مثل اتومبیل و … بچسبانید یا آویزان کنید.

از دیگر ویژگی‌های مهم این چراغ قوه مواد با کیفیتی است که با آن ساخته شده. این چراغ کار قابل شارژ از لاستیک سخت ساخته شده است، با عملکرد ضدتعریق و ضدلغزش. سر آن  از آلومینیوم تشکیل شده است که گرما را کاهش می‌دهد و تا حدودی در برابر آب مقاومت می‌کند و همین عمر لامپ را طولانی می‌کند (لطفا آن را داخل آب نگذارید).

کاربردهای این چراغ قوه بسیار متنوع است و در بسیاری از شرایط می‌توانید از آن استفاده کنید؛ مناسب برای کار، تعمیر، کمپینگ، مکانیک، پرستاران، پزشکان، ورزش در فضای باز، مسافرت، پیاده‌روی، کارگاه، گاراژ، قطع برق، روشنایی خانه، کار در شب و بسیاری موقعیت های مناسب دیگری که برای شما پیش خواهد آمد.

ایمان دماوندی
1402/08/17
سلام و عرض ادب. یک مورد دوستان گلدتگ هم به اون اشاره نکردند حالت چراغ خطر هست که به رنگ قرمز با چند ثانیه نگه داشتن دکمه پاور فعال می شود پس از آن با یک بار فشردن‌ کوتاه، چراغ قرمز به حالت چشمک زن در می آید. بنابر این علاوه بر سه حالت نور سفید، دو حالت چراغ قرمز نیز وجود دارد. طبق معمول توصیه می کنم اول با شارژر ساده و بدون فست شارژ و ... شارژ کامل تا سبز شدن چراغ بالای درگاه شارژ را انجام دهید و سپس استفاده بفرمایید. امیدوارم مفید فایده باشد.
0
مهران مومنی
1402/07/24
سلام این چراق قوه از نظر نوردهی عالیه جنس بدنه با کیفیت حتی نور کمش رو هم میشه برای چراق مطالعه استفاده کرد خیلی هم سبکه و کاربردی
2
گلدتگ
گلدتگ
1402/07/24
سلام مهران عزیز * اینکه شما تا این اندازه از کیفیت محصول و کاراییش راضی بودین مارو خوشحال میکنه مرسی که همراه ما هستین

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید